Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-01
Janów Lubelski: Przebudowa kanalizacji sanitarnej w Janowie Lubelskim na odcinku od studni S 3 zlokalizowanej w sąsiedztwie ulicy Lubelskiej (Komas -Fabryka Maszyn ) do studni S 25 zlokalizowanej w sąsiedztwie rzeki Biała
Numer ogłoszenia: 162466 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. , ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 46/48, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8721282, faks 015 8723039.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-janowlub.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa kanalizacji sanitarnej w Janowie Lubelskim na odcinku od studni S 3 zlokalizowanej w sąsiedztwie ulicy Lubelskiej (Komas -Fabryka Maszyn ) do studni S 25 zlokalizowanej w sąsiedztwie rzeki Biała.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A Przebudowa kanalizacji sanitarnej w Janowie Lubelskim na odcinku od studni S 3 zlokalizowanej w sąsiedztwie ulicy Lubelskiej (Komas -Fabryka Maszyn ) do studni S 25 zlokalizowanej w sąsiedztwie rzeki Biała , o długości 984,6 m - polegającej na zwiększeniu jego średnicy z 250 mm i 300 mm do 400 mm ( kamionka ) i 500 mm x 45,5 mm (PE 100 RC trójwarstwowa do kanalizacji ) . B Wymiana studni występujących na przebudowywanym odcinku na nowe studnie z prefabrykatowanych elementów betonowych z żelbetonowymi płytami stropowymi i włazami typu ciężkiego z zamknięciami ryglowymi - 23 sztuk . Sporządzenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 10 lipca 2003 roku ( Dz. U. z 2003 roku Nr 120 ,poz1126) w sprawie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa ochrony zdrowia Przygotowanie terenu pod inwestycje. Wykonanie wykopów wraz z ich szalowaniem .- Demontaż i wyłączenie z eksploatacji istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy nominalnej 300 mm-861,65 m o średnicy nominalnej 250 mm (PCV)-25,00 m Wypełnienie pianobetonem rur oraz studni wyłączonych z eksploatacji . Montaż sieci kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych o średnicy nominalnej 400mm (kamionka)-885,00 m Wykonanie przewiertu pod rzeka Biała (przewiert kontrolowany horyzontalny) z montażem rur o średnicy 500 mm-77,35 m Montaż studni kanalizacyjnych o średnicy 1200 mm i wysokości 0,8 m - 1 szt. Montaż studni kanalizacyjnych o średnicy 1200 mm i wysokości 1,0 m -19 szt. Montaż studni kanalizacyjnych o średnicy 1200 mm i wysokości1,3 m - 1 szt. Montaż studni kanalizacyjnych o średnicy 1400 mm i wysokości 1,0 m - 1 szt. - Przebudowa istniejących przepustów betonowych . Zainstalowanie układu (by-pass) pompowego dla przerzucania ścieków i wody celem ominięcia odcinków przebudowywanych Zasypanie wykopów. Odtworzenie nawierzchni i chodników ulicy Targowa. Przywrócenie terenu na którym były realizowane prace do stanu pierwotnego sprzed przystąpienia do robót. Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej w 2 egzemplarzach w wersji papierowej i elektronicznej oraz inspekcji telewizyjnej wykonanej sieci. Utrzymanie przejezdności i dojazdu do posesji w trakcie okresu realizacji.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.23.24.19 - 45.23.24.19 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł ,słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu , 2.2 poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym , 2.3 gwarancjach bankowych , 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych , 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr. 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w PEKAO S.A I O /Janów Lubelski Nr rachunku 56 1240 2757 1111 0000 4006 5876 4. Wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginału dokumentu w siedzibie Zamawiającego. Kserokopię dokumentu należy dołączyć do oferty . Dokument powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego . 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełniania tego warunku będzie dokonywać Komisja Przetargowa w oparciu o złożone w ofercie Oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz . 907, z póź. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 2 zamówień polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej w każdym zadaniu, o wartości co najmniej 2 100 000,00 PLN brutto każde. Przedstawione zadania winny być odebrane i zakończone
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełniania tego warunku będzie dokonywać Komisja Przetargowa w oparciu o złożone w ofercie Oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz . 907, z póź. zm.)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli dysponuje: osobą z uprawnieniami w specjalności sanitarnej posiadającej : -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, i urządzeń cieplnych ,wentylacyjnych ,gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełniania tego warunku będzie dokonywać Komisja Przetargowa w oparciu o złożone w ofercie Oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz . 907, z póź. zm.)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 2 zamówień polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej w każdym zadaniu, o wartości co najmniej 2 100 000,00 PLN brutto każde. Przedstawione zadania winny być odebrane i zakończone; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie Wykonawcy, że akceptuje warunki projektu umowy 2. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji przetargowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie ewentualne zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) konieczność zmiany terminu wykonania w przypadku wystąpienia sytuacji niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, takich jak: - konieczność wykonania robot dodatkowych, uniemożliwiających wykonanie w terminie zamówienia podstawowego, - wystąpienie nie zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych, ich kolizji lub wysokiego poziomu wód gruntowych w miejscach nie przewidzianych, - nie przewidziany brak płynności finansowej u Zamawiającego, - wystąpienie klęski żywiołowej, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego i zamieszek, b) konieczności zmiany osób pełniących samodzielne funkcje na budowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbip.pl/pgkim/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
23-300 Janów Lubelski, ul Bohaterów Porytowego Wzgórz 46/48.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. 23-300 Janów Lubelski, ul Bohaterów Porytowego Wzgórz 46/48, pokój Nr 11 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: jest współfinansowany przez Unię Europejską nr projektu POIS.01.01.00-00-007/15 pn. Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janów Lubelski..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z JANOWA LUBELSKIEGO
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim na lata 2025-2026
- Dostawa oleju napędowego do zbiornika należącego do Zamawiającego
- Dostawa pieczywa dla Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Janowie Lubelskim
więcej: przetargi w Janowie Lubelskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
- Przykrycie rowu wraz z utwardzeniem terenu przy Domu Kultury filia Wilkowyja w Rzeszowie przy ul. Jana Olbrachta 120
- WYMIANA POZIOMU I PIONÓW WODNO-KANALIZACYJNYCH W BUDYNKU WTMiT PRZY AL. PIASTÓW 41 W SZCZECINIE
- Przebudowa ul. Wroniej w Legnicy.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.