Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-10
Mosina: Dostawa do Urzędu Miejskiego w Mosinie - Straży Miejskiej - fabrycznie nowego systemu kontroli pojazdów
Numer ogłoszenia: 162469 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Mosinie, Pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8132251, fax 061 8132941.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosina.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do Urzędu Miejskiego w Mosinie - Straży Miejskiej - fabrycznie nowego systemu kontroli pojazdów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do Urzędu Miejskiego w Mosinie - Straży Miejskiej - fabrycznie nowego systemu kontroli pojazdów - fotoradar. szczegółowe zakres zamówienia określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.21.15.10 - Urządzenia kontroli radarowej Kod CPV wg słownika 2008: 38.11.51.00 - Urządzenia kontroli radarowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział oferenci, którzy: a) spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 21.01.2004r. Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163) b) spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia21.01.2004. Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163) d) złożą wymagane Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dokumenty, e) są w stanie wykonać zadanie w wymaganym terminie, f) zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwa podobne zamówienia zakresie finansowym, charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem wyżej wymienionym. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia-nie spełnia) W przypadku nie spełniania przynajmniej jednego z wymaganych kryteriów oferta nie będzie dalej rozpatrywana i zostanie odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. a) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.z 2006r Nr 164, poz. 1163 z późn. zm). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane(Dz. U. Nr 87, poz. 605): 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. IX.1.1).a), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. IX.1.1).a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. X. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia a wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt IX.1 muszą spełniać oni łącznie. 2. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: 1) Partnerzy muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika (zwanego w niniejszej SIWZ Pełnomocnikiem) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Partnerów; 2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. 3) Każdy z Partnerów musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4), art. 24 ust. 1-2 i art. 26 ust. 1 u.p.z.p. Uwzględniając niniejsze: a) każdy z Partnerów musi złożyć odnoszące się do niego dokumenty wymienione w pkt. IX.1. niniejszej SIWZ w poz.: 1).a) oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1-2 u.p.z.p. (sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ), b) Formularz Ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszejSIWZ), oświadczenie o akceptacji przez Wykonawcę wzoru umowy (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ), oświadczenie na podstawie art. 44 u.p.z.p., o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ), wykaz prac przeznaczonych do podwykonania (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ) - powinny dotyczyć łącznie wszystkich Partnerów i powinny być podpisane przez ich upełnomocnionych przedstawicieli lub przez Pełnomocnika; c) oświadczenia, o których mowa w pkt. XIV.4.1) niniejszej SIWZ mogą zostać złożone przez każdego z Partnerów samodzielnie; 3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. jakość wykonanego zdjęcia - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mosinie Pl. 20 Października 1 62-050 Mosina.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Mosinie Pl. 20 Października 1 62-050 Mosina pok. 107 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.