Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-03
Warszawa: Dostawa sprzętu okulistycznego fabrycznie nowego, rok produkcji 2009 w podziale na 6 części, w tym:
1. lampa szczelinowa - 1 szt.
2. autorefraktometr - 1 szt.
3. foropter cyfrowy- 1 szt.
4. dioptromierz - 1 szt.
5. unit okulistyczny z fotelem- 1 szt.
6. projektor tablic okulistycznych -1 szt.
Numer ogłoszenia: 16248 - 2009; data zamieszczenia: 03.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer , ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120043, faks 022 8120796.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-wawer.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu okulistycznego fabrycznie nowego, rok produkcji 2009 w podziale na 6 części, w tym: 1. lampa szczelinowa - 1 szt. 2. autorefraktometr - 1 szt. 3. foropter cyfrowy- 1 szt. 4. dioptromierz - 1 szt. 5. unit okulistyczny z fotelem- 1 szt. 6. projektor tablic okulistycznych -1 szt..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu okulistycznego fabrycznie nowego, rok produkcji 2009 w podziale na 6 części, w tym: 1. lampa szczelinowa - 1 szt. 2. autorefraktometr - 1 szt. 3. foropter cyfrowy- 1 szt. 4. dioptromierz - 1 szt. 5. unit okulistyczny z fotelem- 1 szt. 6. projektor tablic okulistycznych -1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w zestawieniu parametrów granicznych sprzętu w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku zamiaru powierzenia podwykonawcy wykonania części zamówienia wykonawca jest zobowiązany poinformować o tym zamawiającego poprzez dokonanie stosownych zapisów w poz. 9 właściwego dla części formularza ofertowego ( zał. od 1.1 do 1.6 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach 6 części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część dopuszcza się składanie jednego kompletu dokumentów, o których mowa w rozdziale X ust. 2 ppkt 2,3,4 SIWZ Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wymaga się żeby sprzęt był wprowadzony do obrotu i do używania , zgodnie z wymogami ustawy o wyrobach medycznych oraz został oznakowany znakiem CE . Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia , że 1) oferowane produkty są oznaczone znakiem zgodności CE i spełniają postanowienia dyrektywy 93/42 EWG o urządzeniach medycznych. Wymagany termin gwarancji min. 24 miesięcy od daty sporządzenia protokołu odbioru. Zamówienie obejmuje również: 1) bezpłatny serwis gwarancyjny w okresie min.24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, opisany szczegółowo we wzorze umowy,stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ. 2) dostarczenie dokumentacji sprzętu w jęz. polskim ( instrukcje obsługi, deklaracje zgodności , oznakowanie znakiem CE, karty gwarancyjne). Postępowanie będzie rozstrzygane oddzielnie dla każdej części..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy w tym: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej będącej przedmiotem niniejszego postępowania, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pi-semne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykona-nie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełnienie ww. warunków oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wchodzących w skład oferty według formuły spełnia / nie spełnia. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w ust. 1 w punktach 1), 2), 3) i 4) na podstawie Oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ) złożonego przez Wykonawcę oraz dokumentów potwierdzających uprawnienia Wykonawcy do prowadzenia działalności gospodar-czej tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Ponadto od wykonawcy wymagane jest spełnienie i przyjęcie warunków określonych w niniejszej SIWZ oraz załączonym wzorze umowy. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia wymienione w rozd. VI SIWZ pkt. 1-6 Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków poprzez sprawdzenie dokumentów wymienionych w SIWZ i złożonych przez Wykonawców wraz z ofertami. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu złożą niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22, ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenie to składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu za-wodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu jeżeli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo dołączają do oferty. 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy Wykonawcy. 7. Dokumenty wymienione w pkt 2-4 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia za zgodność z oryginałem. W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 3, 4 składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 8. Dokumenty wymienione w pkt. 1 i 6 muszą być złożone w oryginałach. 9.Załączniki będą wypełnione przez wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian. Załączniki dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedstawione są w formie wzoru graficznego. Wykonawca może przedstawić załączniki wg własnego układu graficznego, lecz muszą one zawierać wszystkie zapisy i informacje ujęte we wzo-rach, oraz nie mogą zawierać zapisów innych niż wymagane przez zamawiającego we wzorach. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych załączników nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on nie dotyczy. 10.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli ze złożonych dokumentów i oświadczeń będzie jednoznacznie wynikało, że spełnia on warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy opisane powyżej oraz wymagania Zamawiającego dotyczące zawartości (treści) tych dokumentów. 12.Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń Wykonawców, którzy nie złożyli ich wraz z ofertą, lub do ich poprawienia, jeżeli złożone dokumenty będą zawierały błędy, chyba że, mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego nie później niż w dniu , w którym upły-nął termin składania ofert. 12. Jeżeli wykonawca nie uzupełni lub nie poprawi w określonym przez zamawiającego terminie, dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego
Warszawa Wawer
ul. Strusia 4/8 , 04-564 Warszawa
III piętro, pok. 303.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2009 godzina 10:00, miejsce: SZPZLO W-wa Wawer (pokój 301) Ul. Strusia 4/8 , 04-564 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Numer nadany sprawie : SZPZLO/Z-01/2009 2. Zamawiający wymaga aby oferta Wykonawcy zawierała : 1) wypełniony FORMULARZ OFERTY - odpowiedni ZAŁĄCZNIK Nr 1.1 do 1.6 do SIWZ 2) zestawienie parametrów granicznych sprzętu ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ 3) oświadczenie , że oferowane produkty są oznaczone znakiem zgodności CE i spełniają postanowienia dyrektywy 93/42 EWG o urządzeniach medycznych. 4) Foldery proponowanych urządzeń. 5) oświadczenia i dokumenty opisane przez zamawiającego w rozdziale VI SIWZ, potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający wezwie Wykonawcę do zgłoszenia się w wyznaczonym terminie w celu podpisania umowy. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie się ubiegający o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda - przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 4. Wykonawca przedstawi przed podpisaniem umowy deklarację zgodności z postanowieniami dyrektywy o urządzeniach medycznych oraz dokument potwierdzający oznakowanie znakiem CE oferowanych produktów - zaoferowanego sprzętu.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa usługa organizacji i obsługi Piątego Przeglądu Artystycznego Twórczości Osób Starszych
- "Dostawa urządzeń do ogrzewania pacjenta, systemów ogrzewania pacjenta oraz maceratora na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ UL. BORKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. GRANICZNEJ DO GRANICY DZIAŁKI 146/5 WRAZ BUDOWĄ OBIEKTU INŻYNIERSKIEGO NA KANALE WAWERSKIM
- Bieżąca obsługa prawna dla RZGW Wrocław
- Wybór podmiotu, który przeprowadzi szkolenie specjalizacyjne w dziedzinie chirurgicznej asysty lekarza zgodnie z obowiązującym Programem (...) dla maksymalnie 2 osób.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola - numer postępowania: 37/ZP/24
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu medycznego dla nowo tworzonego Oddziału Chirurgii Naczyniowej w MSzS Sp. z o.o. w Radomiu - zakup defibrylatorów, ssaków, pomp infuzyjnych, monitorów pacjenta
- Zakup sprzętu medycznego do Poradni Ginekologiczno-Położniczej oraz na SOR Ginekologiczno-Położniczy
- "Dostawa urządzeń do ogrzewania pacjenta, systemów ogrzewania pacjenta oraz maceratora na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- SZP.281.45.2024 - Dostawa pomp insulinowych w związku z realizacją świadczeń "Leczenia cukrzycy z zastosowaniem pompy insulinowej" dla Instytutu "CZMP"
- Przebudowa gabinetu rehabilitacji ambulatoryjnej - dostawa urządzeń
- Dostawa systemu bezpiecznego napełniania formaliną pojemników do transportu materiału tkankowego w ramach projektu: Drugi etap budowy CKD UM w Łodzi wraz z Akademickim Ośrodkiem Onkologicznym
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.