Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-14
Staszów: Papiery higieniczne i środki czystości
Numer ogłoszenia: 162496 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. 11 Listopada 78, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 15 8643241, faks 15 8646876.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalstaszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Papiery higieniczne i środki czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są Papiery higieniczne i środki czystości wyszczególnione w załącznikach do poszczególnych pakietów. Liczba pakietów - 4. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach numer 1, 2, 3 i 4 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - pakiety od 1 do 4. - Pakiet 1 - Papiery higieniczne 1 - załącznik nr 1 - Pakiet 2 - Papiery higieniczne 2 - załącznik nr 2 Do zaoferowanych ręczników wymagane zamontowanie 180 dozowników na podstawie umowy dzierżawy. Dozowniki muszą posiadać szeroki rozstaw otworów montażowych, dzięki czemu istnieje możliwość instalacji dozownika w miejscu obecnie posiadanych przez Zamawiającego dozowników bez konieczności wykonywania kolejnych otworów. Gwarancja dozowania zawsze po jednym listku Montaż dozowników zapewnia bezpłatnie Wykonawca. - Pakiet 3 - Papiery higieniczne 3 - załącznik nr 3 - Pakiet 4 - Środki czystości - załącznik nr 4 4. Wymaga się, aby zaoferowane ręczniki w rolach posiadały wymiary określone w Formularzu Cenowym. W przypadku zaoferowania ręczników w rolach o innych wymiarach niż wymagane, oferta zostanie odrzucona. Zamawiający wyposażył swoje gabinety w dozowniki i pojemniki o określonych wymiarach i pojemności, zaoferowane ręczniki jednorazowe muszą do nich pasować. 5. Jeżeli gramatura zaproponowanego środka jest inna niż podana przez Zamawiającego w SIWZ to ilość szt/op. należy przeliczyć odpowiednio do ilości zaproponowanej przez Zamawiającego. Jeżeli zaoferowane środki zawierają w swoim składzie chemicznym składniki, które wymagają szczególnych środków postępowania (BHP i stosowania ochrony osobistej) np. działają drażniąco i uczuleniowo na skórę i drogi oddechowe, oferta podlega odrzuceniu. Wszystkie środki czystościowe powinny posiadać na opakowaniu etykiety z podaniem składu chemicznego, opisu działania, normę producenta, instrukcję użycia, adres i nazwę producenta.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.83.00.00 - Środki czyszczące .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) Opinia o dopuszczeniu do kontaktu z żywnością wydana przez niezależne instytuty badawcze - dot. pakiet numer 2; b) Aktualne karty charakterystyki do oferowanych wyrobów - dot. pakiet numer 4, pozycje numer 1, 2, 3, 4, 5
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5, b) Formularze asortymentowo-cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę pakietów od 1 do 4 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, c) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z zapisami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w projekcie umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalstaszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych SPZZOZ w Staszowie
ul. 11 Listopada 78
28-200 Staszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat SPZZOZ w Staszowie ul. 11 Listopada 78 28-200 Staszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- Wykonanie okresowych przeglądów i zabiegów konserwacyjnych central klimatyzacyjno - wentylacyjnych w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie
- "Adaptacja/remont pracowni zawodowych"
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków czystości na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w roku 2025
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym na dostawę papieru toaletowego
- Dostawa środków czystości
- Dostawy artykułów higienicznych z celulozy
więcej: Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.