Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-27
Proszowice: Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 162511 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Kopernika 13, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel. 012 3865105, faks 012 3865258.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.proszowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do obrotu produktami leczniczymi - dotyczy Wykonawcy, który złoży ofertę na dostawę produktów leczniczych.; Ocena spełniania przez Wykonawcę warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, (każdy Wykonawca) i dokumentów określonych w części III.6) pkt 1. ogłoszenia (Wykonawca oferujący produkty lecznicze)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Dla produktów leczniczych pozwolenie na dopuszczenie do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity: Dz. U. Z 2008 r., Nr 45 poz. 271). 2. Dla wyrobów medycznych dokumenty spełniające wymogi Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) tj. wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy: a) deklarację zgodności producenta - dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego, b) certyfikat Jednostki Notyfikowanej (dotyczy klasy wyrobu medycznego : I sterylna, I z funkcją pomiarową, II a, II b, III.), c) wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych. 3. Dla produktów biobójczych pozwolenie na dopuszczenie do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia zgodnie z Ustawą z 13 września 2002 o produktach biobójczych (Dz. U. Nr 175, poz. 1433) tekst jednolity z dnia 1 luty 2007 r. Dz. U. Nr 39 , poz. 252). 4. Dla kosmetyków zgłoszenie do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu zgodnie z Ustawą z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (Dz. U. 2001, Nr 42, poz. 473 z póź. zm.) 5. Oświadczenie o posiadaniu badań przeprowadzonych zgodnie z obowiązującymi normami zawartymi w PN EN 14885 potwierdzającymi wymagane spektrum biobójcze. Dokumenty należy przedstawić na każde wezwanie zamawiającego. 6. Ulotki informacyjne/foldery/katalogi w języku polskim zawierające opis oraz instrukcję stosowania. 7. Atest/ dokumenty w języku polskim potwierdzające możliwość stosowania preparatów do powierzchni mających kontakt z żywnością. 8. Dla preparatów sklasyfikowanych jako niebezpieczne załączyć Kartę Charakterystyki Preparatu Niebezpiecznego.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zezwolenie na obrót produktami leczniczymi (odpowiedni dokument) - dotyczy Wykonawców oferujących produkty lecznicze: - kopia ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) lub inny dokument w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, a w przypadku składania oferty na leki psychotropowe i odurzające odpowiednio wymagane zezwolenie; - kopia ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) lub inny dokument na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli Wykonawca jest wytwórcą; - zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego zawierające uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub inny dokument w zakresie obrotu produktami leczniczymi - w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zmiana umowy będzie jednak dopuszczalna jeśli pojawi się konieczność dostosowania jej treści do powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 3. Dopuszcza się możliwość przedłużenia obowiązywania umowy przez okres nie dłuższy niż trzy miesiące, przy zastosowaniu zasad i wysokości wynagrodzenia określonego w treści umowy. 4. Dopuszczalna jest zmiana treści Umowy w zakresie wysokości Wynagrodzenia w przypadku zmiany: stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Dostawcę. W takim wypadku Wynagrodzenie może być odpowiednio zmienione na wniosek Dostawcy z uwzględnieniem rzeczywistego wzrostu kosztu Wykonywania Umowy przez Dostawcę i wyłącznie o wartość wzrostu kosztów z powodu zmiany ww. przepisów prawa. Dostawca zobowiązany jest wykazać Odbiorcy faktyczny wzrost kosztu realizacji Umowy oraz zaproponowaną stawkę Wynagrodzenia uwzględniającą wzrost kosztu realizacji Umowy, z powodu zmiany ww. przepisów prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.proszowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Proszowicach
ul. Kopernika 13
32-100 Proszowice
Dział Zamówień Publicznych Cena SIWZ 10,00 zł + VAT.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Proszowicach ul. Kopernika 13 32-100 Proszowice SEKRETARIAT Dyrekcji, Budynek główny, I piętro,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych zgodnie z opisem określonym w załączniku Nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji zamówienia - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji zamówienia - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji zamówienia - 2
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji zamówienia - 2
INNE PRZETARGI PROSZOWICE
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego realizowanym w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup pojazdu osobowego wielozadaniowego
- Świadczenie dla Gminy Proszowice usługi transportowej w ramach przewozów regularnych autobusami na liniach komunikacyjnych o charakterze użyteczności publicznej w 2025r.
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu SP ZOZ w Proszowicach.
- Przebudowa pomieszczeń Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w tym utworzenie węzła sanitarnego dla pacjentów i zmiana lokalizacji magazynu podręcznego i dyżurki lekarskiej.
więcej: przetargi PROSZOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków dezynfekcyjnych oraz preparatów do oczyszczania, nawilżania i wspomagania leczenia ran
- ZP/40/2024 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 14 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- TP/20/2024 "sukcesywna 24 miesięczna dostawa środków antyseptycznych, dezynfekcyjnych na potrzeby SPZOZ w Wolsztynie"
- "Dostawa opatrunków do Apteki SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- Dostawa materiałów pielęgnacyjnych i pomocniczych na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.