Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-22
Łapy: DPS.II/RB-1/09 Modernizacja Systemu Grzewczego Kotlowni i sieci CO
Numer ogłoszenia: 162566 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Uhowie , Uhowo, ul. Surażska 67, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 7152891, faks 085 7152891.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsuhowo.prv.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego - Dom Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DPS.II/RB-1/09 Modernizacja Systemu Grzewczego Kotlowni i sieci CO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w zakresie wymiany kotłów wodnych CO wraz z wymianą instalacji elektrycznejdla potrzeb modernizowanej kotłowni i kuchni oraz wykonanie sieci instalacji CO w części użytkowanego obiektu dps..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.11.11 - 45.33.11.11 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wplacenia wadium w wysokości 9 000 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnienia dowystepowania w obrocie prawnym. 2. Spełnienia warunków art. 22 ust.1 oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówie publicznych. 3. Zatwierdzenie załączonego projektu umowy. 4. Brak zaleglości w opłaceniu podatków, opłat, składek, na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. 5. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Wniesienie wadium. 7. Zobowiązanie do wniesienia 5% zabezpieczenia nalezytego wykonania umowy. Ocena spelnienia warunków udziału w postepowaniu będzie dokonana na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, według formuły spełnia lub nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia. Nie spełnienie choćby jednego z wymienionych wymogów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postepowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który przedstawi następujące dokumenty i oświadczenia 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty (stwierdzającego stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności firmy wykonawcy odpowiadającej przedmiotowi zamówienia) brak dokumentu lub przedstawienie dokumentu określającego działalność nie odpowiadającą przedmiotowi zamówienia powoduje wykluczenie wykonawcy. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - wzór załącznik Nr 2 do SIWZ. 3) Wypełniony i podpisany projekt, wzór umowy wraz z załącznikami - załącznik nr 3 do SIWZ 4) Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6) Oryginał potwierdzający wniesienie wadium. 7) Oświadczenie wykonawcy potwierdzające zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zwanego dalej zabezpieczeniem w wysokości 5% ceny ofertowej. 2. W przypadku kserokopii dokumentu, kserokopia musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do działania w imieniu Wykonawcy, - potwierdzona musi być każda strona będąca nośnikiem dokumentu a potwierdzenie powinno zawierać dopisek za zgodność z oryginałem. W przypadku gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego do przedstawienia oryginału dokumentu, lub notarialnie poświadczonej kopii tego dokumentu w celu porównania i potwierdzenia autentyczności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsuhowo.prv.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pokój 201.
Dom Pomocy Spolecznej w Uhowie
Uhowo ul.Surażska 67.
18-100 Łapy..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego pokój 201. Dom Pomocy Spolecznej w Uhowie Uhowo ul.Surażska 67. 18-100 Łapy..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 14.07.2009.
INNE PRZETARGI Z ŁAP
- Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w 2025 r.
- Integracja TOPSOR z HIS
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
więcej: przetargi w Łapach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Budowa Zespołu Przedszkolnego Nr 2 w Ostrołęce przy ul. Ks. Franciszka Blachnickiego
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizację Przedszkola Samorządowego w Radymnie
- Bieżąca konserwacja i roboty naprawcze fontanny miejskiej "Plac Pod Skrzydłami" przy ul. Grójeckiej 107/109 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.