eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśldostawa jednorazowego sprzętu medycznego do zabiegów wewnątrznaczyniowych oraz zabiegów hybrydowych i wkładów do strzykawki automatycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-25

Przemyśl: dostawa jednorazowego sprzętu medycznego do zabiegów wewnątrznaczyniowych oraz zabiegów hybrydowych i wkładów do strzykawki automatycznej
Numer ogłoszenia: 162571 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6775065, faks 16 6775064.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa jednorazowego sprzętu medycznego do zabiegów wewnątrznaczyniowych oraz zabiegów hybrydowych i wkładów do strzykawki automatycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa jednorazowego sprzętu medycznego do zabiegów wewnątrznaczyniowych oraz zabiegów hybrydowych i wkładów do strzykawki automatycznej - sukcesywne dostawy z podziałem na 47 zadań wg kolejności. 1. Cewnik do embolektomii do usuwania zatorów i skrzeplin z naczyń tętniczych i żylnych typu Fogartygo dwukanałowy - 1 poz. asortymentowa - 50 szt. 2. Cewniki diagnostyczne i interwencyjne na prowadnik 0,035 - 2 poz. asortymentowe po 80 szt. 3. Stengraf naczyniowy z powłoką heparynową do naczyń obwodowych - 1 poz. asortymentowa - 3 szt. 4. Prowadnik diagnostyczny - 1 poz. asortymentowa - 70 szt. 5. Koszulki interwencyjne - 1 poz. asortymentowa - 20 szt. 6. Balon okluzyjny do aorty - 1 poz. asortymentowa - 5 szt. 7. Cewnik balonowy - 1 poz. asortymentowa - 10 szt. 8. Zestaw jednorazowego wyposażenia do strzykawki automatycznej ACIST CVI - 3 poz. asortymentowe w różnych ilościach. 9. Zestaw wprowadzający do dostępu podkolanowego - 1 poz. asortymentowa - 5 szt. 10. Prowadnik obwodowy hydrofilny i prowadnik sztywny - 1 poz. asortymentowa - 20 szt. 11. Strzykawki ciśnieniowe do angioplastyki - 1 poz. asortymentowa - 50 szt. 12. Koszulka wprowadzająca zbrojona długa - 1 poz. asortymentowa - 10 szt. 13. Stent pleciony nitynolowy - 1 poz. asortymentowa - 5 szt. 14. Zestaw wprowadzający - zbrojony - 1 poz. asortymentowa - 30 szt. 15. Silikonowe podwieszki i osłonki na klemy - 2 poz. asortymentowe - 5 i 3 szt. 16. Introduktor z koszulką interwencyjną -1 poz. asortymentowa - 80 szt. 17. Cewnik diagnostyczny na prowadnik 0,035 - 1 poz. asortymentowa - 130 szt. 18. Koszulka hybrydowa do przejść typu cross over - 1 poz. asortymentowa - 20 szt. 19. Prowadnik pokryty teflonem 0,035 - 1 poz. asortymentowa - 130 szt. 20. Igła do angiografii ze skrzydełkami - 1 poz. asortymentowa - 150 szt. 21. Prowadnik specjalistyczny - 1 poz. asortymentowa - 70 szt. 22. Cewnik balonowy do dużych naczyń - 1 poz. asortymentowa - 20 szt. 23. Cewnik wspierający - 1 poz. asortymentowa - 20 szt. 24. System zamykający do naczyń - 1 poz. asortymentowa - 20 szt. 25. Strzykawka wysokociśnieniowa z manometrem - 1 poz. asortymentowa - 80 szt. 26. Introduktor z koszulką diagnostyczną - 1 poz. asortymentowa - 80 szt. 27. Kompres uciskowy do tętnicy udowej - 1 poz. asortymentowa - 50 szt. 28. Sprzęt do trudnych interwencji naczyniowych - 13 poz. asortymentowych w różnych ilościach. 29. Sprzęt super selektywny do procedur wewnątrznaczyniowych - 11 poz. asortymentowych w różnych ilościach. 30. Sprzęt do procedur wewnątrznaczyniowych poniżej poziomu stawu kolanowego - 5 poz. asortymentowych w różnych ilościach. 31. Sprzęt do procedur wewnątrznaczyniowych poniżej wiązadła pachwinowego - 4 poz. asortymentowe w różnych ilościach. 32. Stenty kobaltowo-chromowe rozprężane na balonie - 1 poz. asortymentowa / 20 szt. 33. Cewniki do embolektomii - 1 poz. asortymentowa - 20 szt. 34. Balony ekluzyjne i perfuzyjne -do aorty, naczyń odchodzących od aorty i innych - 2 poz. asortymentowe po 10 szt. 35. Zestaw uniwersalny obłożenia operacyjnego - 1 poz. asortymentowa - zestaw - 50 opakowań. 36. Zestaw do angioplastyki - 15 elementów w zestawie - 120 szt. - zestawów. 37. Zestaw do angioplastyki tętnic udowych i podkolanowych oraz przetok tętniczo-żylnych - 3 poz. asortymentowe w różnych ilościach. 38. Prowadniki specjalistyczne do trudnych interwencji poniżej kolana - 1 poz. asortymentowa - 30 szt. 39. Zestaw do angioplastyki II - 2 poz. asortymentowe po 20 szt. 40. Prowadnik obwodowy nitinolowy - 1 poz. asortymentowa - 20 szt. 41. Zamykacze naczyniowe - 1 poz. asortymentowa - 30 szt. 42. Cewnik balonowy tnący - 1 poz. asortymentowa - 10 szt. 43. Naczyniowa proteza hybrydowa - 1 poz. asortymentowa - 2 szt. 44. Zestaw do PTA PRZETOK AV - 5 poz. asortymentowych w różnych ilościach. 45. Zestawy do nakłucia tętnicy promieniowej z igłą - 1 poz. asortymentowa - 10 szt. 46. Prowadniki, strzykawki wysokociśnieniowe i cewniki diagnostyczne - 8 poz. asortymentowych w różnych ilościach. 47. Wkłady do strzykawki automatycznej - 1 poz. asortymentowa - 1200 kpl.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 47.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 i 4 do SIWZ. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z niżej wym. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty lub wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 i 24 b ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 i 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 i 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 i 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oświadczenie wykonawcy, wg treści załącznika nr 7 do SIWZ, że oferowany przedmiot zamówienia jest oznakowany znakiem CE, a deklarację zgodności dostarczy zamawiającemu w przypadku żądania w okresie: po otwarciu ofert do upływu terminów na wniesienie środków odwoławczych lub w okresie realizacji umowy, gdy zostanie z nim podpisana umowa o udzielenie zamówienia publicznego - zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych na podstawie art. 11 ust. 1 - wyroby wprowadzane do obrotu i wprowadzane do używania są oznakowane znakiem CE (Dz.U. z 2010r. nr 107 poz. 679). Po otwarciu ofert i w razie wątpliwości co do parametrów użytkowych oferowanego przedmiotu zamówienia, zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia do wykonawców o nieodpłatne przesłanie próbek oferowanych produktów celem weryfikacji treści złożonej oferty.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2. Formularz kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 6 do SIWZ - określającego również przedmiot zamówienia. 3. Jeżeli wykonawca, wskazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków to w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. W przypadku podpisywania dokumentów ofertowych przez osoby upoważnione przez wykonawcę do składania oświadczeń woli w jego imieniu należy obowiązkowo dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów w imieniu wykonawcy - w oryginale lub urzędowo potwierdzony odpis. 5. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum oferta oraz wszystkie jej załączniki winny być podpisane przez wszystkich wspólników spółki lub konsorcjum lub przez jednego ze wspólników, upoważnionego na piśmie. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty w oryginale lub urzędowo potwierdzony odpis. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dokument ustanawiający to pełnomocnictwo - w oryginale lub urzędowo potwierdzony odpis. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów w. wym., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania tych osób.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w części odnoszącej się do zmiany cen wyłącznie w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b) zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. Ponadto zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z wybranym wykonawcą polegającej na zmianie wartości umowy w przypadku obniżenia przez wykonawcę cen jednostkowych za dostarczony towar. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji lub o lepszych parametrach niż określone w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ceny jednostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu - Dział Zamówień Publicznych ; ul. Monte Cassino 18 (budynek D, pok. nr 225) ; 37-700 Przemyśl ; woj. podkarpackie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu - (budynek D, pok. nr 226 - biuro podawcze) ; 37-700 Przemyśl ; woj. podkarpackie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.