Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-07
Uniejów: Przebudowa dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 162583 - 2015; data zamieszczenia: 07.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Uniejów , ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99-210 Uniejów, woj. łódzkie, tel. 063 2888192, faks 063 2888192.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniejow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Uniejów. Część nr 1 Przebudowa drogi gminnej nr 111172E w miejscowości Wilamów - Góry. Droga zlokalizowana jest na działkach nr 289 w miejscowości Góry oraz 421 i 407 w miejscowości Wilamów. Długość zaprojektowanego odcinka drogi - 2331 m Szerokość jezdni o nawierzchni bitumicznej - 4,00 m Zakres prac obejmuje: a) wykonanie mechanicznego korytowania w gruncie na całej szerokości drogi; b) usunięcie humusu na poboczach i skarpach c) rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o gr. około 3 cm, podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. około 15 cm d) rozebranie istniejących chodników z płyt betonowych wraz z rozebraniem krawężników betonowych e) wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; f) wykonanie warstwy podbudowy kruszywa kamiennego zagęszczonego mechanicznie o gr. 20 cm po zagęszczeniu; g) wykonanie warstwy podbudowy kruszywa kamiennego zagęszczonego mechanicznie o gr. 10 cm po zagęszczeniu (chodnik) h) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; i) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; j) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o gr. 15 cm k) wykonanie chodnika jednostronnego z kostki betonowej długości około 61,5 m l) wykonanie zjazdów indywidualnych m) wykonanie oznakowania pionowego n) oczyszczenie rowów Część nr 2 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wilamów. Droga zlokalizowana jest na działkach nr 245/1 i 220 w miejscowości Wilamów. Długość zaprojektowanego odcinka drogi -737 m Szerokość jezdni o nawierzchni bitumicznej - 4,00 m Zakres prac obejmuje: a) wykonanie mechanicznego korytowania w gruncie na całej szerokości drogi; b) usunięcie humusu na poboczach c) wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; d) wykonanie warstwy podbudowy kruszywa kamiennego zagęszczonego mechanicznie o gr. 20 cm po zagęszczeniu; e) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; f) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; g) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o gr. 15 cm h) wykonanie oznakowania pionowego Część nr 3 Przebudowa drogi gminnej nr 111160E w miejscowości Wielenin Kolonia. Droga zlokalizowana jest na działkach nr 83, 74 i 26 w miejscowości Wielenin kolonia. Długość zaprojektowanego odcinka drogi - 1223 m Szerokość jezdni o nawierzchni bitumicznej - około 3,50 m Zakres prac obejmuje: a) wykonanie mechanicznego korytowania w gruncie na całej szerokości drogi; b) usunięcie humusu na poboczach c) wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; d) wykonanie warstwy podbudowy kruszywa kamiennego zagęszczonego mechanicznie o gr. 20 cm po zagęszczeniu; e) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; f) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; g) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o gr. 15 cm h) wykonanie oznakowania pionowego Część nr 4 Przebudowa drogi gminnej nr 111154E w miejscowości Człopy. Droga zlokalizowana jest na działce nr 619 w miejscowości Człopy. Długość zaprojektowanego odcinka drogi - 1435 m Szerokość jezdni o nawierzchni bitumicznej - 4,00 m Zakres prac obejmuje: a) rozbiórka istniejącego dojazdu na długości 10 m celem nawiązania się wysokościowego b) wykonanie mechanicznego korytowania w gruncie na całej szerokości drogi; c) usunięcie humusu na poboczach i skarpach d) wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; e) wykonanie warstwy podbudowy kruszywa kamiennego zagęszczonego mechanicznie o gr. 20 cm po zagęszczeniu; f) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; g) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; h) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego lub destruktu o gr. 15 cm i) wykonanie zjazdów indywidualnych j) wykonanie oznakowania pionowego k) karczowanie pni drzew l) oczyszczenie rowów Część nr 5 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kuczki. Droga zlokalizowana jest na działce nr 1121 w miejscowości Kuczki. Długość zaprojektowanego odcinka drogi - 289 m Szerokość jezdni o nawierzchni bitumicznej - 4,00 m Zakres prac obejmuje: a) rozbiórka istniejących dojazdów na długości 10 m celem nawiązania się wysokościowego b) wykonanie mechanicznego korytowania w gruncie na całej szerokości drogi; c) usunięcie humusu o gr. od 15 cm do 30 cm na poboczach i skarpach d) wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; e) wykonanie warstwy podbudowy kruszywa kamiennego zagęszczonego mechanicznie o gr. 20 cm po zagęszczeniu; f) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; g) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; h) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego lub destruktuo gr. 15 cm i) wykonanie zjazdów indywidualnych j) wykonanie oznakowania pionowego k) oczyszczenie rowów Część nr 6 Przebudowa drogi gminnej nr 111152E w miejscowości Łęg Baliński. Droga zlokalizowana jest na działkach nr 116, 117 w miejscowości Łęg Baliński. Długość zaprojektowanego odcinka drogi -około 990 m Szerokość jezdni o nawierzchni bitumicznej - 4,0 m Zakres prac obejmuje: a) wykonanie mechanicznego korytowania w gruncie na całej szerokości drogi; b) uzupełnienie profilu podłużnego gruntem zagęszczonym na średnią grubość 15 cm; c) usunięcie humusu na poboczach d) wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; e) wykonanie warstwy podbudowy kruszywa kamiennego zagęszczonego mechanicznie o gr. 20 cm po zagęszczeniu; f) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; g) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; h) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o gr. 15 cm i) wykonanie zjazdów indywidualnych j) wykonanie oznakowania pionowego Część nr 7 Przebudowa drogi gminnej nr 111160E w miejscowości Kozanki Wielkie - odcinek 1. Droga zlokalizowana jest na działce nr 22 w miejscowości Kozanki Wielkie. Długość zaprojektowanego odcinka drogi - 992,5 m Szerokość jezdni o nawierzchni bitumicznej - 4,00 m Zakres prac obejmuje: a) wykonanie mechanicznego korytowania w gruncie na całej szerokości drogi; b) uzupełnienie profilu podłużnego gruntem zagęszczonym na średnią grubość 15 cm; c) usunięcie humusu na poboczach d) wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; e) wykonanie warstwy podbudowy kruszywa kamiennego zagęszczonego mechanicznie o gr. 20 cm po zagęszczeniu; f) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; g) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; h) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o gr. 15 cm i) wykonanie zjazdów indywidualnych j) wykonanie oznakowania pionowego Część nr 8 Przebudowa drogi gminnej nr 111160E w miejscowości Kozanki Wielkie - odcinek 2. Droga zlokalizowana jest na działce nr 140/5 w miejscowości Kozanki Wielkie. Długość zaprojektowanego odcinka drogi - 873 m Szerokość jezdni o nawierzchni bitumicznej - 4,00 m Zakres prac obejmuje: a) wykonanie mechanicznego korytowania w gruncie na całej szerokości drogi; b) uzupełnienie profilu podłużnego gruntem zagęszczonym na średnią grubość 15 cm; c) usunięcie humusu na poboczach d) wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; e) wykonanie warstwy podbudowy kruszywa kamiennego zagęszczonego mechanicznie o gr. 20 cm po zagęszczeniu; f) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; g) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; h) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o gr. 15 cm i) wykonanie zjazdów indywidualnych j) wykonanie oznakowania pionowego Uwaga! Dotyczy każdej części: Przed przystąpieniem do wyceny robót zaleca się dokonania wizji lokalnej w terenie. Przedmiary załączone do postępowania należy traktować pomocniczo. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać porządek na terenie budowy, na bieżąco i systematycznie likwidować wszelkie zagrożenia. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do przedstawienia dla organu nadzoru budowlanego w celu zgłoszenia zakończenia robót, w tym dokumentację powykonawczą wraz z zarejestrowaną w państwowym zasobie geodezyjno - kartograficznym inwentaryzacją geodezyjną. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp informuje, że jeżeli w SIWZ i jej załącznikach wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów lub urządzeń, nazwy ich producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów, pochodzenie urządzeń itd. mają one charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych. Zaoferowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do zdefiniowania nowego, w kluczowych elementach niezgodnego z dokumentacją projektową, opisu zamówienia. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokonanie wizji lokalnej w terenie, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach. Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. Na okres gwarancji wykonawca wydłuża termin rękojmi. Części zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy oferent, może złożyć ofertę na wykonanie jednej, kilku lub wszystkich części..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.31.40-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert 1. Wadium należy wnieść w wysokości: a) dla części 1: 24.000,00 zł b) dla części 2: 7.000,00 zł c) dla części 3: 13.000,00 zł d) dla części 4: 14.000,00 zł e) dla części 5: 2.500,00 zł f) dla części 6: 12.000,00 zł g) dla części 7: 10.000,00 zł h) dla części 8: 8.000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j.: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 14 8557 0009 2005 0200 0130 0001 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w pkt XI SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Miasta w Uniejowie przed upływem terminu składania ofert w kopercie oznaczonej w następujący sposób: /Wadium - przetarg na roboty budowlane w zakresie zadania pn. /Przebudowa dróg gminnych - dla części ..../ nie otwierać przed 23.11.2015 r., godz. 10:30 . 5. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Uniejów b) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ) c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ) d) być gwarancją nieodwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4 a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), w szczególności uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt. 5 stosuje się odpowiednio 7. W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt. 1-4 Wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie odrzucona. 8. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.). Oferent zobowiązany jest podać w ofercie dokładną informację odnośnie zwrotu wadium tj. adres banku, numer konta itp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną najważniejszą robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za spełnienie niniejszego warunku uznane zostanie wykonanie robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie drogi o długości min. 200 m o nawierzchni bitumicznej . Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie potencjału technicznego Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponować na okres realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, posiadającymi wymagane polskim prawem budowlanym uprawnienia danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo też posiadającą zdobyte w innych państwach równoważne kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394, ze zm.) tj.: - kierownikiem budowy z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń; Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że: - posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej: Dla części nr 1: 500.000,00 zł. Dla części nr 2: 150.000,00 zł Dla części nr 3: 300.000,00 zł Dla części nr 4: 300.000,00 zł Dla części nr 5: 75.000,00 zł Dla części nr 6: 250.000,00 zł Dla części nr 7: 250.000,00 zł Dla części nr 8: 200.000,00 zł W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część Wykonawca winien wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości sumy kwot określonych dla poszczególnych części na które składa ofertę. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia Do przeliczania wszystkich wartości finansowych określonych w SIWZ, a występujących w innych walutach niż PLN zastosowany zostanie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed dniem wszczęcia postępowania. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych i ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt VI.B.1 ÷ VI.B.5 SIWZ. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca: - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zgodnie z § 1 ust. 6 Rozporządzenia prezesa rady ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231) Zamawiający żąda od Wykonawcy powołującego się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2) i 3) ustawy Pzp, na zasoby innych podmiotów przedłożenia dokumentów / informacji dotyczących: a) Zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) Sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, c) Charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem d) Zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Ww. informacje powinny być zawarte w dokumencie potwierdzającym dysponowanie zasobami innych podmiotów (np. w pisemnym zobowiązaniu innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1 Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2 Potwierdzenie wniesienia wadium A.3 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych A.4 Zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. B.5 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - Okres gwarancji na który Wykonawca przedłuża okres rękojmi za wady - 6
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: 1) zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy a zmiany te będące korzystnymi dla Zamawiającego, zarazem ułatwią lub przyśpieszą wykonanie przedmiotu umowy, 2) zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek: a) warunków atmosferycznych uniemożliwiających ze względów technologicznych wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub negatywnie wpływających, na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu umowy, b) wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych wprowadzonych poprzez zmiany w dokumentacji dokonane przez Zamawiającego po dacie podpisania przedmiotowej umowy; c) przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje administracyjne, itp.; które to nie jest zawinione przez Wykonawcę d) działania siły wyższej, e) opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu terenu budowy, 3) zmiany zasad finansowania zamówienia, 4) zostanie stwierdzona konieczność zaniechania wykonania robót budowlanych, powodująca zmniejszenie przedmiotu umowy i wynagrodzenia o kwotę stanowiącą równowartość zaniechanych robót 5) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji Kontraktu, spowodowanych działaniem osób trzecich, 6) wprowadzenia rozwiązań zamiennych, które nie wykraczając poza zdefiniowany przedmiot zamówienia i nie są traktowane jako zamówienie dodatkowe lub uzupełniające. 7) zmiany wynagrodzenia wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy. 7. Za okoliczności siły wyższej uznaje się między innymi: pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich powstające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uniejow.bip.net.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Uniejowie, ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99 - 210 Uniejów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2015 godzina 10:15, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta w Uniejowie, ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99 - 210 Uniejów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wymagany termin realizacji zamówienia: do 30 grudnia 2015 r. Za termin wykonania zamówienia przyjmuje się dzień podpisania protokołu odbioru końcowego zadania. Punkty przyznawane w kryterium okres gwarancji na który Wykonawca przedłuża okres rękojmi za wady, będą naliczane według następujących zasad : - okres gwarancji na który Wykonawca przedłuża okres rękojmi za wady wynoszący 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru - 0 pkt - okres gwarancji na który Wykonawca przedłuża okres rękojmi za wady wynoszący 66 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru - 2 pkt - okres gwarancji na który Wykonawca przedłuża okres rękojmi za wady wynoszący 72 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru - 4 pkt - okres gwarancji na który Wykonawca przedłuża okres rękojmi za wady wynoszący 78 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru - 6 pkt W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 60 miesięcy Zamawiający poprawi ofertę uznając że Wykonawca zaoferował wymagamy minimalny okres gwarancji. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 78 miesięcy Zamawiający poprawi ofertę uznając że Wykonawca zaoferował maksymalny przewidziany w SIWZ okres gwarancji..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 111172E w miejscowości Wilamów - Góry..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga zlokalizowana jest na działkach nr 289 w miejscowości Góry oraz 421 i 407 w miejscowości Wilamów. Długość zaprojektowanego odcinka drogi - 2331 m Szerokość jezdni o nawierzchni bitumicznej - 4,00 m Zakres prac obejmuje: a) wykonanie mechanicznego korytowania w gruncie na całej szerokości drogi; b) usunięcie humusu na poboczach i skarpach c) rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o gr. około 3 cm, podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. około 15 cm d) rozebranie istniejących chodników z płyt betonowych wraz z rozebraniem krawężników betonowych e) wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; f) wykonanie warstwy podbudowy kruszywa kamiennego zagęszczonego mechanicznie o gr. 20 cm po zagęszczeniu; g) wykonanie warstwy podbudowy kruszywa kamiennego zagęszczonego mechanicznie o gr. 10 cm po zagęszczeniu (chodnik) h) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; i) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; j) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o gr. 15 cm k) wykonanie chodnika jednostronnego z kostki betonowej długości około 61,5 m l) wykonanie zjazdów indywidualnych m) wykonanie oznakowania pionowego n) oczyszczenie rowów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Okres gwarancji na który Wykonawca przedłuża okres rękojmi za wady - 6
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wilamów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wilamów. Droga zlokalizowana jest na działkach nr 245/1 i 220 w miejscowości Wilamów. Długość zaprojektowanego odcinka drogi -737 m Szerokość jezdni o nawierzchni bitumicznej - 4,00 m Zakres prac obejmuje: a) wykonanie mechanicznego korytowania w gruncie na całej szerokości drogi; b) usunięcie humusu na poboczach c) wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; d) wykonanie warstwy podbudowy kruszywa kamiennego zagęszczonego mechanicznie o gr. 20 cm po zagęszczeniu; e) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; f) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; g) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o gr. 15 cm h) wykonanie oznakowania pionowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Okres gwarancji na który Wykonawca przedłuża okres rękojmi za wady - 6
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 111160E w miejscowości Wielenin Kolonia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 111160E w miejscowości Wielenin Kolonia. Droga zlokalizowana jest na działkach nr 83, 74 i 26 w miejscowości Wielenin kolonia. Długość zaprojektowanego odcinka drogi - 1223 m Szerokość jezdni o nawierzchni bitumicznej - około 3,50 m Zakres prac obejmuje: a) wykonanie mechanicznego korytowania w gruncie na całej szerokości drogi; b) usunięcie humusu na poboczach c) wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; d) wykonanie warstwy podbudowy kruszywa kamiennego zagęszczonego mechanicznie o gr. 20 cm po zagęszczeniu; e) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; f) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; g) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o gr. 15 cm h) wykonanie oznakowania pionowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Okres gwarancji na który Wykonawca przedłuża okres rękojmi za wady - 6
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 111154E w miejscowości Człopy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 111154E w miejscowości Człopy. Droga zlokalizowana jest na działce nr 619 w miejscowości Człopy. Długość zaprojektowanego odcinka drogi - 1435 m Szerokość jezdni o nawierzchni bitumicznej - 4,00 m Zakres prac obejmuje: a) rozbiórka istniejącego dojazdu na długości 10 m celem nawiązania się wysokościowego b) wykonanie mechanicznego korytowania w gruncie na całej szerokości drogi; c) usunięcie humusu na poboczach i skarpach d) wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; e) wykonanie warstwy podbudowy kruszywa kamiennego zagęszczonego mechanicznie o gr. 20 cm po zagęszczeniu; f) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; g) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; h) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego lub destruktu o gr. 15 cm i) wykonanie zjazdów indywidualnych j) wykonanie oznakowania pionowego k) karczowanie pni drzew l) oczyszczenie rowów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Okres gwarancji na który Wykonawca przedłuża okres rękojmi za wady - 6
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kuczki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kuczki. Droga zlokalizowana jest na działce nr 1121 w miejscowości Kuczki. Długość zaprojektowanego odcinka drogi - 289 m Szerokość jezdni o nawierzchni bitumicznej - 4,00 m Zakres prac obejmuje: a) rozbiórka istniejących dojazdów na długości 10 m celem nawiązania się wysokościowego b) wykonanie mechanicznego korytowania w gruncie na całej szerokości drogi; c) usunięcie humusu o gr. od 15 cm do 30 cm na poboczach i skarpach d) wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; e) wykonanie warstwy podbudowy kruszywa kamiennego zagęszczonego mechanicznie o gr. 20 cm po zagęszczeniu; f) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; g) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; h) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego lub destruktuo gr. 15 cm i) wykonanie zjazdów indywidualnych j) wykonanie oznakowania pionowego k) oczyszczenie rowów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Okres gwarancji na który Wykonawca przedłuża okres rękojmi za wady - 6
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 111152E w miejscowości Łęg Baliński.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 111152E w miejscowości Łęg Baliński. Droga zlokalizowana jest na działkach nr 116, 117 w miejscowości Łęg Baliński. Długość zaprojektowanego odcinka drogi -około 990 m Szerokość jezdni o nawierzchni bitumicznej - 4,0 m Zakres prac obejmuje: a) wykonanie mechanicznego korytowania w gruncie na całej szerokości drogi; b) uzupełnienie profilu podłużnego gruntem zagęszczonym na średnią grubość 15 cm; c) usunięcie humusu na poboczach d) wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; e) wykonanie warstwy podbudowy kruszywa kamiennego zagęszczonego mechanicznie o gr. 20 cm po zagęszczeniu; f) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; g) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; h) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o gr. 15 cm i) wykonanie zjazdów indywidualnych j) wykonanie oznakowania pionowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Okres gwarancji na który Wykonawca przedłuża okres rękojmi za wady - 6
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 111160E w miejscowości Kozanki Wielkie - odcinek 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 111160E w miejscowości Kozanki Wielkie - odcinek 1. Droga zlokalizowana jest na działce nr 22 w miejscowości Kozanki Wielkie. Długość zaprojektowanego odcinka drogi - 992,5 m Szerokość jezdni o nawierzchni bitumicznej - 4,00 m Zakres prac obejmuje: a) wykonanie mechanicznego korytowania w gruncie na całej szerokości drogi; b) uzupełnienie profilu podłużnego gruntem zagęszczonym na średnią grubość 15 cm; c) usunięcie humusu na poboczach d) wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; e) wykonanie warstwy podbudowy kruszywa kamiennego zagęszczonego mechanicznie o gr. 20 cm po zagęszczeniu; f) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; g) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; h) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o gr. 15 cm i) wykonanie zjazdów indywidualnych j) wykonanie oznakowania pionowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Okres gwarancji na który Wykonawca przedłuża okres rękojmi za wady - 6
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 111160E w miejscowości Kozanki Wielkie - odcinek 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 111160E w miejscowości Kozanki Wielkie - odcinek 2. Droga zlokalizowana jest na działce nr 140/5 w miejscowości Kozanki Wielkie. Długość zaprojektowanego odcinka drogi - 873 m Szerokość jezdni o nawierzchni bitumicznej - 4,00 m Zakres prac obejmuje: a) wykonanie mechanicznego korytowania w gruncie na całej szerokości drogi; b) uzupełnienie profilu podłużnego gruntem zagęszczonym na średnią grubość 15 cm; c) usunięcie humusu na poboczach d) wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; e) wykonanie warstwy podbudowy kruszywa kamiennego zagęszczonego mechanicznie o gr. 20 cm po zagęszczeniu; f) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; g) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm; h) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o gr. 15 cm i) wykonanie zjazdów indywidualnych j) wykonanie oznakowania pionowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Okres gwarancji na który Wykonawca przedłuża okres rękojmi za wady - 6
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.