Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-16
Świdwin: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I BIUROWEGO
Numer ogłoszenia: 162595 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3294, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3823509, fax 094 3823758.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.21BLot.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I BIUROWEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów drukujących tzn.: - tuszy, tonerów, bębnów światłoczułych do drukarek laserowych i atramentowych, - taśmy barwiące do drukarek igłowych, - tonerów, tuszy, bębnów światłoczułych, rolek i kalek do faksów, - tonerów do kserokopiarek.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Oryginalny kod CPV: 30.19.23.00 - Taśmy barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.23.00 - Taśmy barwiące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2004 r. nr 19, poz. 177 z późn. zm.); Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone powyżej, jeżeli złoży ważne i aktualne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 7.2 SIWZ. Oceny spełniania w/w warunków w postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzając, kompletność, poprawność oraz aktualność złożonych dokumentów i oświadczeń - metodą spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca swoją ofertę powinien przedstawić na wypełnionym i podpisanym Formularzu ofertowym oraz Formularzu cenowym z wykorzystaniem wzoru zamawiającego. 2.Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w pkt. 6 SIWZ, Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów. 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał.nr 1; 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej, dla każdego wspólnika. 3.Na potwierdzenie spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego dla materiałów eksploatacyjnych równoważnych, do oferty na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp należy dołączyć: 1)Wykaz materiałów równoważnych z podaniem nazwy ich producenta, numerem katalogowym (symbolem) oraz podaniem ich wydajności: na podstawie norm ISO lub równoważnych (dotyczy tuszy i tonerów) lub podanie minimalnej wydajności przy standardowym zadruku na podstawie danych producenta (dotyczy pozostałych materiałów eksploatacyjnych) - poprzez wypełnienie odpowiednich rubryk w formularzach cenowych bądź sporządzenie oddzielnego dokumentu zachowując wzór zamawiającego 2)Na potwierdzenie podanej przez Wykonawcę wydajności tuszy i tonerów równoważnych do Wykazu, bądź Formularza cenowego należy dołączyć aktualny certyfikat, zaświadczenie, bądź kserokopię z wyników testów wydajnościowych przeprowadzonych według standardu normy: ISO/IE 19752 lub ISO/IEC 24712 lub ISO/IEC 19798 lub ISO/IEC 24711 lub innej normy równoważnej - na każdy tusz i toner równoważny przedstawiony w ofercie 3)Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 2 4)Do oświadczenia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości (certyfikaty) potwierdzające, że proces produkcji zaoferowanych materiałów równoważnych przebiega zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną przy zastosowaniu technologii opartej na normie ISO 14001 lub równoważnej , którymi powinien legitymować się producent proponowanych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.21blot.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3294 , ulica Połczyńska 32; 78-301 Świdwin.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 10:45, miejsce: miejsce: siedziba Zamawiającego, bud. nr 64 (sztab), pokój nr 317 - kancelaria jawna.; Termin otwarcia ofert: 24/07/2008 godz. 11:00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faxów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w części I obejmuje 84 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.19.23.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa tonerów do kserokopiarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia części II obejmuje 5 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- ZP/66/2024 Usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego, usługi krawieckie oraz dezynfekcja obuwia na rok 2025
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego.
- ZP/51/2024 Dostawa napojów bezalkoholowych na rok 2025
- ZP/63/2024 - Usługi z zakresu medycyny pracy w 2025 roku
- Przebudowa Placu Lotników w Świdwinie.
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
- Sukcesywne dostawy oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.42.2024)
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla wszystkich jednostek RZGW Gliwice
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.