Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-01-23
Chrzanów: Dostawa materia³ów biurowych oraz p³yt CD i DVD
Numer og³oszenia: 16259 - 2008; data zamieszczenia: 23.01.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Chrzanowie, ul. Topolowa 16, 32-500 Chrzanów, woj. ma³opolskie, tel. 032 6247777, 6247034, fax 032 6239428, 6247032.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital-chrzanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Szpital Powiatowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa materia³ów biurowych oraz p³yt CD i DVD.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1 pakiet- koperty,kleje,papier ksero,pakowy,do faksu,pisaki ,p³yty cd,segregatory,skoroszyty,skorowidze,ta¶my,teczki,terminarze,zeszyty,zszywacze,aszywki,etykiety papierowe samoprzylepne-64 poz., 2 pakiet- p³yty CDR,DVD+R, koperty na p³yty CD-R - 3 poz.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.24.70.00 - Artyku³y biurowe lub szkolne z tworzyw sztucznych Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.23.31.72 - Dyski optyczne Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.23.42.00 - Dyski optyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Tak, ilo¶æ czê¶ci: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 oraz spe³niaj± wymagania na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. 2. W przypadku sk³adania oferty wspólnej o udzielenia zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³ni± wymagania podane w art. 23 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Ka¿dy z Wykonawców przystêpuj±cy do przetargu zobowi±zany jest z³o¿yæ ofertê w formie formularza zgodnie z przed³o¿onym przez Zamawiaj±cego wzorem, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do specyfikacji oraz kosztorys szczegó³owy (pakiet 1i 2). 2. Pe³nomocnictwo do podpisywania oferty (Pe³nomocnictwo nie jest wymagane, je¿eli podpisuj±cy jest lub s± w³a¶cicielami firmy lub, je¿eli s± wymienieni z imienia i nazwiska w odno¶nym dokumencie rejestracyjnym). 3. W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP do oferty nale¿y do³±czyæ: 1) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, W przypadku sk³adania ofert przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie ww. dokumenty musz± byæ z³o¿one przez ka¿dego Wykonawcê. 4. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej sk³ada dokumenty wymienione w §2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-chrzanow.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szpital Powiatowy w Chrzanowie, ul. Topolowa 16, 32-500 Chrzanów, paw.D, II p., Sekcja Zamówieñ Publicznych.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 31.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Szpitala Powiatowego w Chrzanowie (pawilon D, 2 piêtro, pok. nr 214).
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1 pakiet- koperty,kleje,papier ksero,pakowy,do faksu,pisaki ,p³yty cd,segregatory,skoroszyty,skorowidze,ta¶my,teczki,terminarze,zeszyty,zszywacze,zszywki,etykiety papierowe samoprzylepne-64 poz..
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 25.24.70.00-4, 30.23.31.72-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 2 pakiet- p³yty CDR,DVD+R, koperty na p³yty CD-R - 3 poz..
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.31.72-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Dostawa i monta¿ rolet, ¿aluzji pionowych wewnêtrznych w Szpitalu Powiatowym w Chrzanowie
- Wykonanie dokumentacji projektowej, koncepcji - Czê¶æ 1,2,3,4
- Modernizacja i remont kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" w Chrzanowie.
- Zakup i monta¿ elektronicznego systemu wydawania kluczy - O/ZUS Chrzanów.
- Wykonanie instalacji klimatyzacji - I/Wadowice
wiêcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³ów biurowych do biura projektu
- Dostawa akcesoriów komputerowych
- Zakup i sukcesywna dostawa materia³ów kancelaryjno-biurowych - numer sprawy: 9/ZP/2025
- Dostawa artyku³ów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzêdu Prokuratorii Generalnej Rzeczpospolitej Polskiej
- Zakup artyku³ów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- Sukcesywne dostawy art. biurowych, papieru, baterii i materia³ów informatycznych
wiêcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.