Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-02
Warszawa: Dostawa zestawów zastawkowych i elementów wyposażenia układów drenujących stosowanych przy leczeniu wodogłowia u dzieci - 13 pakietów.
Numer ogłoszenia: 162608 - 2015; data zamieszczenia: 02.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" , Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8151024, faks 22 8151015.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów zastawkowych i elementów wyposażenia układów drenujących stosowanych przy leczeniu wodogłowia u dzieci - 13 pakietów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów zastawkowych i elementów wyposażenia układów drenujących stosowanych przy leczeniu wodogłowia u dzieci. Pakiet nr 1 -Zestaw zastawkowy o stałym ciśnieniu otwarcia typu Pudenza - średniociśnieniowy i wysokociśnieniowy- zgodnie z opisem zawartym w załączniku 8.1 do siwz; Pakiet nr 2 -Zestaw zastawkowy ciśnieniowo - przepływowym z urządzeniem antysyfonowym - zgodnie z opisem zawartym w załączniku 8.2 do siwz; Pakiet nr 3 -Zestaw zastawkowy o stałym ciśnieniu otwarcia noworodkowy - zgodnie z opisem zawartym w załączniku 8.3 do siwz; Pakiet nr 4 - Zestaw zastawkowy o stałym ciśnieniu otwarcia cylindryczny - zgodnie z opisem zawartym w załączniku 8.4 do siwz; Pakiet nr 5 -Urządzenia antysyfonowe, Programowalny zawór antysyfonowy - zgodnie z opisem zawartym w załączniku 8.5 do siwz; Pakiet nr 6 -Zestaw zastawkowy o stałym ciśnieniu otwarcia niskoprofilowy - zgodnie z opisem zawartym w załączniku 8.6 do siwz; Pakiet nr 7 -Akcesoria do implantów zastawkowych: dreny komorowe standardowe, dreny otrzewnowe przedsionkowe, dreny dosercowe, łączniki - zgodnie z opisem zawartym w załączniku 8.7 do siwz; Pakiet nr 8 -Zbiorniczki płynu mózgowo-rdzeniowego, komorowo-przedsionkowego typu Rickhama mały i duży - zgodnie z opisem zawartym w załączniku 8.8 do siwz; Pakiet nr 9 -Zestawy do drenażu zewnętrznego komorowego, Zestawy do drenażu lędźwiowego zewnętrznego - zgodnie z opisem zawartym w załączniku 8.9 do siwz; Pakiet nr 10 -Zestawy zastawkowe o regulowanym z zewnątrz ciśnieniu otwarcia - zgodnie z opisem zawartym w załączniku 8.10 do siwz; Pakiet nr 11 -Łącznik Luera do zestawów zastawkowych i drenaży komorowych - zgodnie z opisem zawartym w załączniku 8.11 do siwz; Pakiet nr 12 -Zestaw zastawkowy przepływowy o zmiennym ciśnieniu otwarcia typu Orbis-Sigma - zgodnie z opisem zawartym w załączniku 8.12 do siwz; Pakiet nr 13 -Sztuczna opona twarda do rekonstrukcji ubytków opony twardej (pourazowych, po operacjach guzów mózgu) - zgodnie z opisem zawartym w załączniku 8.13 do siwz;.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli zrealizował w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie asortymentu odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania (tj. zestawów zastawkowych i elementów wyposażenia układów drenujących stosowanych przy leczeniu wodogłowia u dzieci), o łącznej wartości brutto min:. Nr pakietu Kwota w PLN 1 - 31 000,00 2 - 6 300,00 3 - 51 000,00 4 - 12 500,00 5 - 18 500,00 6 - 15 000,00 7 - 15 000,00 8 - 12 500,00 9 - 20 500,00 10 - 47 000,00 11 - 700,00 12 - 20 500,00 13 - 3 300,00 a ocena jego spełnienia zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt 9.A.2. siwz. W przypadku zaoferowania większej ilości pakietów niż jeden należy odpowiednio zsumować wartość przypadającą dla danego pakietu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) Katalogi/foldery ze zdjęciem lub rysunkami potwierdzających zgodność oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia - dotyczy wszystkich pakietów; 2) Pozytywne wyniki badań (min 1) na zaoferowane systemy zastawkowe, (pakiet nr 1 - zestawy zastawkowe o stałym ciśnieniu otwarcia typu Pudenza średniociśnieniowe i wysokociśnieniowe, pakiet nr 2 - zestawy zastawkowe ciśnieniowo-przepływowe z urządzeniem antysyfonowym, pakiet nr 3 - zestawy zastawkowe o stałym ciśnieniu otwarcia noworodkowe), przeprowadzone przez niezależne od firm produkujących ośrodki badawcze na terenie Unii Europejskiej (np. Heidelberg, Cambrige) lub wyniki (min. 1) wieloośrodkowych badań randomizowanych.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - według załącznika nr 3 do siwz; 2. Wypełniony/e i podpisany/e formularz/e cenowy/e - według załącznika nr 8.1.- 8.13. do siwz; 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1. niniejszego ogłoszeni, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawione z odpowiednią datą dla tych dokumentów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Termin wymiany reklamowanego towaru - 3
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z § 7 istotnych postanowień umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych, budynek K, pokój 103 - do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego www.czd.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2015 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych, budynek K, pokój 103.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- Implant ortopedyczny teleskopowy gwóźdź śródszpikowy "rosnący" wraz z osprzętem - używane przy leczeniu dzieci
- Dostawa implantów neurochirurgicznych
- NZ.261.63.2024 Sukcesywne dostawy asortymentu wykorzystywanego w zabiegach neurochirurgicznych
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
- dostawa i instalacja rezonansu magnetycznego.
więcej: Implanty chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.