eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SztutowoWydruk materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. Baltic Amber Coast. Development of crossborder area through building up and modernization of tourism infrastructure

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-25

Sztutowo: Wydruk materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. Baltic Amber Coast. Development of crossborder area through building up and modernization of tourism infrastructure
Numer ogłoszenia: 162633 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117235 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sztutowo, ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, woj. pomorskie, tel. 55 2478151, faks 55 2478396.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydruk materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. Baltic Amber Coast. Development of crossborder area through building up and modernization of tourism infrastructure.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1. Przedmiotem zamówienia jest wydruk materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. Baltic Amber Coast. Development of crossborder area through building up and modernization of tourism infrastructure, współfinansowanego ze środków Programu Współpracy Transgranicznej EISP Litwa- Polska- Rosja 2007-2013 2. Zakres przedmiotu zamówienia: a) Wydruk ulotki: - nakład - 10 000 sztuk - format - A-4, składana na dwie części, bigowana; - druk - drukowana dwustronnie, nadruk 4+4; - materiał - papier kredowy matowy, gramatura 170g/m2; - konfekcjonowane w paczkach; - pakowanie powinno zabezpieczyć wyrób przed obniżeniem jego jakości w czasie transportu. b) Wydruk broszury - nakład - 5000 sztuk; - format - A-4; - objętość - 50 str. + 4 str. okładki; - druk środka - 4+4; - druk okładki - 4+4 (cmyk); - materiał środka: papier kredowy matowy, gramatura 170 g/m2; - oprawa twarda klejona ; - uszlachetnienie okładki: lakierowanie okładki; - konfekcjonowane w paczkach - od 20 do 50 sztuk; - pakowanie powinno zabezpieczyć wyrób przed obniżeniem jego jakości w czasie transportu. 3. Niniejsze zamówienie jest realizacją zapisów projektowych dot. produktu turystycznego i związanej z nim kampanii promocyjnej na temat potencjału turystycznego obszaru objętego projektem, w tym nowej infrastruktury. Działania te przyczynią się do tworzenia nowych usług turystycznych w zakresie realizacji projektu oraz zwiększenia atrakcyjności obszaru objętego projektem. Wszystkie informacje dotyczące nowej infrastruktury w Sztutowie, Krynicy Morskiej i Jantarniy, usług podstawowych i uzupełniających, wydarzeń, miejsc do odwiedzenia, urządzeń itp. dostępnych w regionach partnerów uczestniczących w projekcie muszą być zebrane i opisane w szczegółowej koncepcji produktu turystycznego Baltic Amber Coast- w broszurze i ulotce informacyjnej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 79.81.00.00 - Usługi drukowania 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.14.00.00 - Ulotki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Baltic Amber Coast. Development of crossborder area through building up and modernization of tourism infrastructure jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa Polska Rosja 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pasaż sp. z o. o., ul. Rydlówka 24, 30-363 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52195,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27183,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19803,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51291,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.