Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-23
Karpacz: Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie miasta Karpacz
Numer ogłoszenia: 162653 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karpacz reprezentowana przez Burmistrza Karpacza z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Karpaczu , ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie, tel. 075 7619150, 7616288, faks 075 7619224.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie miasta Karpacz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ciągu 14 ulic będących drogami gminnymi, w celu poprawy jakości połączeń oraz infrastruktury na terenie Karpacza. Przewiduje się uregulowanie zagadnień związanych z odwodnieniem, stabilizację gruntu, wymianę podbudowy, budowę chodnika, wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni ulic. Zmiana parametrów technicznych dróg ma na celu 10 - krotny wzrost ich nośności a tym samym zmiana klasy drogi z KR1 na KR2, zwiększenie prędkości podróży oraz poprawa jakości połączeń i dostępności komunikacyjnej Karpacza. Realizacja zamówienia polega na wykonaniu następujących zadań: I. Zadanie I - Przebudowa ulic: Skłodowskiej, Konopnickiej, Mostowej i Narutowicza: ulica Skłodowskiej - długość 1172 m, szerokość 3,0 - 3,5 m; ulica Konopnickiej - długość 267 m, szerokość 3,5 m; ulica Mostowa - długość 591 m, szerokość 3,5m; ulica Narutowicza - długość 206 m, szerokość 3,0 - 3,5 m. II. Zadanie II - Przebudowa ulic: Piastowskiej, Gimnazjalnej i Wolnej: ulica Piastowska - długość 315 m, szerokość 4,0 - 6,0 m; ulica Gimnazjalna - długość 188 m, szerokość 3,0 - 3,5 m, ulica Wolna - długość 109 m, szerokość 3,0 - 3,5 m. III. Zadanie III- Przebudowa ulic: Wilczej i Sarniej: ulica Wilcza - długość 887 m, szerokość 3,0 - 5,0 m; ulica Sarnia - długość 1 219 m, szerokość 3,0 - 5,0. IV. Zadanie IV- Przebudowa ulicy Kowarskiej: ulica Kowarska - długość 232 m , szerokość 3,5 - 5,0 m. V. Zadanie V - Przebudowa ulic: Nadrzecznej, Zagajnik, Kościelnej i Sadowej: ulica Nadrzeczna - długość 575 m, szerokość 6,0 m; ulica Zagajnik - długość 437 m, szerokość 3,0 m; ulica Kościelna - długość 276 m, szerokość 5,0 m; ulica Sadowa - długość 135 m, szerokość 3,0 m. 1.2. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) pełnego wykonania prac zawartych w Dokumentacji i Projektach STWiOPB, pozwolenia na budowę, przedmiarów robót, b) uzgodnienia terminu i zakresu zajęcia pasa drogowego, c) właściwego oznakowania i zabezpieczenia odcinka drogi, na którym wykonywane będą prace - wykonanie organizacji ruchu na remontowanym odcinku ulicy, d) zrealizowania przedmiotu umowy z własnych materiałów, e) dysponowania niezbędnym do zrealizowania przedmiotu umowy sprzętu specjalistycznego jak: samochód ciężarowy, koparko - ładowarkę, walec drogowy o napędzie mechanicznym, f) bieżącego informowania Zamawiającego o stanie wykonywanych prac, g) prace prowadzić z zachowaniem przejezdności ulic i dostępności do nieruchomości. 1.3. Odpowiedzialność Cywilną za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z wykonaniem umowy ponosi Wykonawca..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy w rozumieniu zapisu art. 2 pkt 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655, oraz Dz. U. z 2008 r. Nr 171 poz. 1058 ze zm.). 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 cytowanej ustawy oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) posiadają wymagany przedmiotem zamówienia sprzęt i transport. Ilość sprzętu powinna być taka, aby zapewniała ciągłość robót, w szczególności przy układaniu mas asfaltowych. 3) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie minimum 7.000.000,00 zł (słownie siedem milionów złotych). 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie pięćset tysięcy złotych), 5) posiadają osoby niezbędne do nadzorowania robót, w tym: a) kierownika budowy, b) pracownika przeszkolonego w zakresie kierowania ruchem drogowym, 6) zrealizowali co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. 3. W przypadku ubiegania się o zamówienie przez spółkę cywilną, oznacza to, że spółka startuje w przetargu jako konsorcjum złożone ze wspólników - należy stosować art. 23 Prawa zamówień publicznych, który mówi o konieczności ustanowienia pełnomocnika (nie wystarczy umowa spółki mówiąca o jednoosobowym reprezentowaniu przez każdego ze wspólników). Zamawiający żąda od każdego ze wspólników osobno dokumentów potwierdzających, że nie podlegają oni wykluczeniu z postępowania. 4. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionych warunków na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty, przy uwzględnieniu następujących zasad: a) oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 24 i art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych . 5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, dokonana będzie po otwarciu ofert . 6. Każda z ofert zostanie oceniona pod kątem zgodności z postanowieniami niniejszej specyfikacji i przepisami ustawy Prawo zamówieniach publicznych i oceniona przy użyciu kryterium spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedłożenia: 1) oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 przedmiotowej ustawy, 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz osób przewidzianych do nadzorowania robót wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi (kserokopia uprawnień) i doświadczenie minimum 3 lata w kierowaniu robotami w drogownictwie na porównywalnych budowach (tj. wykonanie nawierzchni asfaltowych) oraz pracownik posiadający przeszkolenie w zakresie kierowania ruchem na drodze powinien dołączyć przeszkolenie w zakresie kierowania ruchem, 4) zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzające przynależność do tej izby, 5) wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia, należy przedstawić uwierzytelnione kopie ważnych formalnie dokumentów potwierdzających dysponowanie sprzętem (umowy najmu, dzierżawy, leasingu itp.), 6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 roboty budowlanej o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. Przez roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia należy rozumieć roboty związane z budową, przebudową lub remontem dróg o nawierzchniach asfaltowych (o konstrukcji dla ruchu ciężkiego) o powierzchni co najmniej 20.000 m2. Fakt jej wykonania musi być potwierdzony protokołem odbioru końcowego wykonanej roboty lub referencjami od zamawiającego, 7) wykaz przewidzianych do realizacji podwykonawców, 8) informacji z banku, w której potwierdza się wielkość minimum 7.000.000,00 zł (słownie: siedem milionów złotych) posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 11) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 12) dowodu wniesienia wadium, 13) Harmonogramem Finansowo - Rzeczowym Robót, 14) kosztorys ofertowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacz.pl w BIP.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Karpaczu ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Karpaczu ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz pok. Nr 1 - kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, Priorytet pn. rozwój infrastruktury transportowej na Dolnym Śląsku (transport)..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż dwóch pomp zatapialnych, żeliwnych które zastąpią uszkodzone pompy typu Flygt NP. 3153.185 LT/622 w przepompowni wód melioracyjnych PD Świnoujście -Łunowo
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- "Likwidacja obiektów budowlanych przy szybie Jas I dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział w Jastrzębiu-Zdroju KWK ,,Jas - Mos - Jastrzębie III" Ruch ,,Jastrzębie III".
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.