Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-06
Kozienice: Dostawy artykułów żywnościowych do Jednostek organizacyjnych Powiatu Kozienickiego.
Numer ogłoszenia: 16277 - 2015; data zamieszczenia: 06.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kozienicki , ul. Kochanowskiego 28, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 48 6117300, faks 48 6117306.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienicepowiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów żywnościowych do Jednostek organizacyjnych Powiatu Kozienickiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych do Jednostek organizacyjnych Powiatu Kozienickiego; 1 Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Kozienicach 26-900 Kozienice ul. Lubelska 50, NIP 812 12 79 749, Regon 000989353, dostawy mięsa wędlin i drobiu, produkty spożywcze, pieczywo, ryby i przetwory rybne, nabiał, mrożonki oraz jaja kurze. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Wołos Agnieszka. 2 Placówka Socjalizacyjna PANDA w Kozienicach 26-900 Kozienice ul. Żeromskiego 5 NIP 812 18 23 733, Regon 001077559 dostawy mięsa wędlin i drobiu, produkty spożywcze, nabiał. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Kardasz Wiesława. 3 Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Garbatce Letnisko 26-930 Garbatka Letnisko ul. H. Lewandowicz 4, NIP 812 18 19 335, Regon 673007110 dostawy mięsa wędlin i drobiu, produkty spożywcze,, nabiał. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Adam Bęczkowski. 4 Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Opactwie 26-922 Sieciechów, Opactwo 18, NIP 812 14 35 422, Regon 000236754 dostawy mięsa wędlin i drobiu, produkty spożywcze,, nabiał. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Nowak Mariola 5 Starostwo Powiatowe w Kozienicach 26-900 Kozienice ul. Kochanowskiego 28, NIP 812 167 80 30, Regon 670222836, dostawy produktów spożywczych. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Aneta Szczypiór. Zapotrzebowanie i asortyment artykułów żywnościowych zostały ujęte w formularzach ofertowych załączonych do SIWZ na poszczególne części zamówienia. Załącznik Nr 1 do SIWZ - część 1 - dostawa mięsa, wędlin i drobiu - CPV 15100000-9 Załącznik Nr 2 do SIWZ - część 2 - dostawa produktów spożywczych - CPV 15800000-6 Załącznik Nr 3 do SIWZ - część 3 - dostawa pieczywa - CPV 15811000-6 Załącznik Nr 4 do SIWZ - część 4 - dostawa ryb i przetworów rybnych - CPV 03311000-2, 15235000-4 Załącznik Nr 5 do SIWZ - część 5 - dostawa nabiału - CPV 15510000-3 Załącznik Nr 6 do SIWZ - część 6 - dostawa mrożonek - CPV 15331170-9 Załącznik Nr 7 do SIWZ - część 7 - dostawa jaj kurzych - CPV 03142500-3 Wykonawca po każdej dokonanej i potwierdzonej dostawie artykułów żywnościowych ma prawo wystawić fakturę za dostarczony towar. Fakturę należy wystawić na tę Jednostkę organizacyjną Powiatu Kozienickiego, która dokonała zamówienia i która jest zobowiązana do zapłaty za zamówioną żywność z własnych środków finansowych w ciągu 30 dni od daty dostarczenie towaru i faktury. Dane do faktur poszczególnych Jednostek organizacyjnych zamieszczono powyżej w opisie przedmiotu zamówienia..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na art. żywnościowe w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.80.00.00-6, 15.81.10.00-6, 15.23.50.00-4, 03.31.10.00-2, 15.51.00.00-3, 15.33.11.70-9, 03.14.25.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełnione formularze ofertowe dotyczące zadania, którego podejmuje się wykonać z cenami jednostkowymi oraz z ceną ofertową brutto za całość danej części zamówienia, o którą wykonawca się ubiega. - w przypadku ubiegania się o zamówienie spółki cywilnej należy do oferty dołączyć umowę spółki.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu zakończenia realizacji zamówienia ujętego w umowie w przypadku, gdy zaistnieje inna niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienicepowiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kozienicach, 26-900 Kozienice ul. Kochanowskiego 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2015 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kozienicach, 26-900 Kozienice ul. Kochanowskiego 28 pokój Nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa, wędlin i drobiu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa, wędlin i drobiu od dnia podpisania umowy do 31.03.2016 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa produktów spożywczych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów spożywczych przez okres od dnia podpisania umowy do 31.03.2016 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pieczywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieczywa przez okres od dnia podpisania umowy do 31.03.2016 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa ryb i przetworów rybnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ryb i przetworów rybnych przez okres od dnia podpisania umowy do 31.03.2016 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.31.10.00-2, 15.23.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa nabiału..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nabiału przez okres od dnia podpisania umowy do 31.03.2016 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa mrożonek..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mrożonek przez okres od dnia podpisania umowy do 31.03.2016 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa jaj kurzych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jaj kurzych przez okres od dnia podpisania umowy do 31.03.2016 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" z podziałem na 9 części od 1.07.2025 do 31.12.2025 r.
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części
- Sukcesywna 12 miesięczna dostawa artykułów spożywczych dla SPZOZ w Wolsztynie
- "Zakup artykułów spożywczych na zajęcia warsztatowe i warsztaty kulinarne w ramach realizacji projektu pn. "Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA""
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.