Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-14
Warszawa: świadczenie, w podziale na cztery części, usługi w zakresie organizacji i obsługi czterech dwudniowych spotkań w Warszawie, Iławie, Łodzi i Ostrołęce dla uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w ramach projektu Wsparcie na działania sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w 2014 r. Postępowanie nr 21/GDOŚ/2014
Numer ogłoszenia: 162782 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska , ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5792107, faks 22 5792112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdos.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie, w podziale na cztery części, usługi w zakresie organizacji i obsługi czterech dwudniowych spotkań w Warszawie, Iławie, Łodzi i Ostrołęce dla uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w ramach projektu Wsparcie na działania sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w 2014 r. Postępowanie nr 21/GDOŚ/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1) w przypadku Pakietu nr 1 - świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej polegającej na zapewnieniu: noclegu i wyżywienia w Warszawie podczas dwudniowego spotkania w dniach 24-26 czerwca 2014 r. dla 50 (pięćdziesięciu) osób, zapewnieniu sali konferencyjnej dla 50 (pięćdziesięciu) osób w dniu 25 czerwca 2014 r., a także transportu dla 50 (pięćdziesięciu) osób w dniu 26 czerwca 2014 r. 2) w przypadku Pakietu nr 2 - świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej polegającej na zapewnieniu: noclegu i wyżywienia w Iławie podczas dwudniowego spotkania w dniach 2-4 września 2014 r. dla 50 (pięćdziesięciu) osób, zapewnieniu sali konferencyjnej dla 50 (pięćdziesięciu) osób w dniach 3 i 4 września 2014 r., transportu dla 50 (pięćdziesięciu) osób w dniach 2-4 września 2014 r. oraz wynajęcia w dniu 3 września 2014 r. tramwaju wodnego na rejs po jeziorze Jeziorak z wizytą we wskazanych punktach programu, o których mowa w pkt 4 lit. b SOPZ 3) w przypadku Pakietu nr 3 - świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej polegającej na zapewnieniu: noclegu i wyżywienia w Łodzi w dniach 30 września-2 października 2014 r. dla 50 (pięćdziesięciu) osób, zapewnieniu sali konferencyjnej dla 50 (pięćdziesięciu) osób w dniu 1 października 2014 r. i w dniu 2 października 2014 r. oraz transportu dla 50 (pięćdziesięciu) osób w dniu 1 października 2014 r. 4) w przypadku Pakietu nr 4 - świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej polegającej na zapewnieniu: noclegu i wyżywienia w Ostrołęce lub Łomży w dniach 17 i 18 czerwca 2014 r. dla 40 (czterdziestu) osób, zapewnieniu sali konferencyjnej dla 40 (czterdziestu) osób w dniu 17 czerwca 2014 r. oraz transportu dla 40 (czterdziestu) osób w dniach 17 i 18 czerwca 2014 r. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do Pakietu nr 1, Pakietu nr 2, Pakietu nr 3 i Pakietu nr 4 określa odpowiednio Załącznik Nr 1 do SIWZ, Załącznik Nr 2 do SIWZ, Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz Załącznik Nr 4 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3, 55.11.00.00-4, 60.17.20.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 17.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia Wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia Wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia Wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia Wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo, które musi być udzielone na piśmie i podpisane przez osoby wymienione w aktualnym rejestrze lub aktualnym zaświadczeniu o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana osób, o których mowa w par. 5 ust. 1, danych dotyczących ich numerów telefonów lub adresów e-mail, nie będzie stanowić zmiany treści Umowy w rozumieniu § 7 ust. 1 Umowy. Jednakże, zmiana ta powinna zostać zgłoszona niezwłocznie drugiej Stronie Umowy, w sposób umożliwiający skuteczne i szybkie zapoznanie się z treścią informacji oraz potwierdzona w formie pisemnej 2. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia następujących okoliczności, tj.: 1) Zamawiający dopuszcza zmianę stawki VAT w ramach Umowy, ale wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zmianie. Zmiana ta następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę; 2) Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości maksymalnego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 2 ust. 1 Umowy, zgodnie z zastrzeżeniem określonym w § 2 ust. 2 Umowy. Rzeczywista wartość wynagrodzenia zostanie ustalona na podstawie Kosztorysu Powykonawczego, określającego liczbę osób faktycznie biorących udział w spotkaniu; 3) termin wykonania Zamówienia może ulec wydłużeniu maksymalnie o 10 dni kalendarzowych, licząc od dnia 24 czerwca 2014 r. (w przypadku Pakietu nr 1)/od dnia 2 września 2014 r. (w przypadku Pakietu nr 2)/ od dnia 30 września 2014 r. (w przypadku Pakietu nr 3)/ od dnia 17 czerwca 2014 r. (w przypadku Pakietu nr 4), w następujących przypadkach: a) kiedy przedłuży się procedura postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i Umowa zawarta zostanie w terminie uniemożliwiającym realizację zamówienia w pierwotnym terminie, b) termin realizacji Umowy ulegnie przesunięciu o czas występowania przeszkód o charakterze tzw. siły wyższej (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia) 3. Zmniejszenie maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2, nie wymaga formy pisemnej. 4. Zmiany, o których mowa w pkt 2 ppkt 1 i 3, będą dokonane, za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy w sprawie zamówienia publicznego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gdos.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa
pokój 459.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska ul. Wawelska 52/54 00-922 Warszawa pokój 486 Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków projektu, nr POPT.03.01.00-00-375/13, Wsparcie na działania sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w 2014 r. współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013. 2. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie: 1) w przypadku Pakietu nr 1 - w dniach 24-26 czerwca 2014 roku. 2) w przypadku Pakietu nr 2 - w dniach 2-4 września 2014 roku. 3) w przypadku Pakietu nr 3 - w dniach 30 września-2 października 2014 roku. 4) w przypadku Pakietu nr 4 - w dniach 17 i 18 czerwca 2014 roku. 4. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są: Pani Justyna Pokorska - Główny Specjalista w Zespole do spraw Zamówień Publicznych w Wydziale Administracyjno-Kadrowym w Biurze Administracyjno-Kadrowym - fax (22) 579 21 12, adres e-mail: zampub@gdos.gov.pl oraz Pani Katarzyna Gałecka - Główny Specjalista w Zespole do spraw Zamówień Publicznych w Wydziale Administracyjno-Kadrowym w Biurze Administracyjno-Kadrowym - fax (22) 579 21 12, adres e-mail: zampub@gdos.gov.pl 5. W postępowaniu zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: świadczenie usługi gastronomiczno-hotelarskiej wraz z udostępnieniem sali konferencyjnej i zapewnieniem transportu na potrzeby dwudniowego spotkania w Warszawie w dniach 24-26 czerwca 2014 r. dla uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej polegającej na zapewnieniu: noclegu i wyżywienia w Warszawie podczas dwudniowego spotkania w dniach 24-26 czerwca 2014 r. dla 50 (pięćdziesięciu) osób, zapewnieniu sali konferencyjnej dla 50 (pięćdziesięciu) osób w dniu 25 czerwca 2014 r., a także transportu dla 50 (pięćdziesięciu) osób w dniu 26 czerwca 2014 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3, 55.11.00.00-4, 60.17.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 24.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: świadczenie usługi gastronomiczno-hotelarskiej wraz z udostępnieniem sali konferencyjnej i zapewnieniem transportu na potrzeby dwudniowego spotkania w Iławie w dniach 2-4 września 2014 r. dla uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej polegającej na zapewnieniu: noclegu i wyżywienia w Iławie podczas dwudniowego spotkania w dniach 2-4 września 2014 r. dla 50 (pięćdziesięciu) osób, zapewnieniu sali konferencyjnej dla 50 (pięćdziesięciu) osób w dniach 3 i 4 września 2014 r., transportu dla 50 (pięćdziesięciu) osób w dniach 2-4 września 2014 r. oraz wynajęcia w dniu 3 września 2014 r. tramwaju wodnego na rejs po jeziorze Jeziorak z wizytą we wskazanych punktach programu, o których mowa w pkt 4 lit. b SOPZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3, 55.11.00.00-4, 60.17.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: świadczenie usługi gastronomiczno-hotelarskiej wraz z udostępnieniem sali konferencyjnej i zapewnieniem transportu na potrzeby dwudniowego spotkania w Łodzi w dniach 30 września-2 października 2014 r. dla uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej polegającej na zapewnieniu: noclegu i wyżywienia w Łodzi w dniach 30 września-2 października 2014 r. dla 50 (pięćdziesięciu) osób, zapewnieniu sali konferencyjnej dla 50 (pięćdziesięciu) osób w dniu 1 października 2014 r. i w dniu 2 października 2014 r. oraz transportu dla 50 (pięćdziesięciu) osób w dniu 1 października 2014 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3, 55.11.00.00-4, 60.17.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: świadczenie usługi gastronomiczno-hotelarskiej wraz z udostępnieniem sali konferencyjnej i zapewnieniem transportu na potrzeby dwudniowego spotkania w Ostrołęce w dniach 17 i 18 czerwca 2014 r. dla uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej polegającej na zapewnieniu: noclegu i wyżywienia w Ostrołęce lub Łomży w dniach 17 i 18 czerwca 2014 r. dla 40 (czterdziestu) osób, zapewnieniu sali konferencyjnej dla 40 (czterdziestu) osób w dniu 17 czerwca 2014 r. oraz transportu dla 40 (czterdziestu) osób w dniach 17 i 18 czerwca 2014r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3, 55.11.00.00-4, 60.17.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,Całodobowa, codzienna konserwacja, obsługa i naprawa instalacji i urządzeń sanitarnych w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o."
- Remont ogrodzenia na terenie Akademii Sztuki Wojennej
- Kompleksowa usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia wraz z prowadzeniem i obsługą parkingu na terenie Szpitala na okres 36 miesięcy - powtórzenie
- WE.ZP.261.12.2025 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli oraz dostawa i montaż foteli i krzeseł biurowych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- RZP-23/KJ/2025 Zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby oddziału chirurgii i urologii dziecięcej z pododdziałem leczenia oparzeń
- RZP-24/IM/2025 Zakup i rozbudowa aparatury medycznej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa organizacji konferencji "Interwencja 13.5 Współpraca Grup Operacyjnych EPI jako narzędzie finansujące projekty ..." w związku z realizacją Planu Operacyjnego KSOW+ na rok 2025
- Zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia podczas 7 spotkań Interesariuszy projektu RIBES.
- Świadczenie usług związanych z organizacją konferencji.
- "Wynajem sali szkoleniowej i świadczenie usługi restauracyjnej na terenie miasta Łodzi"
- Usługi transportowe dla Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych UW
- kompleksowa organizacja dwudniowej VI Międzyregionalnej Konferencji Ewaluacyjnej, którą zaplanowano w dniach 25-26 września 2025 roku
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.