Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-10
Olsztyn: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy sieci wodociągowej z przyłączami wodociągowymi do budynków w miejscowości Trękusek z włączeniem do istniejące sieci wodociągowej Marcinkowo-Werandy w m. Werandy oraz projektu na modernizacje SUW w m. Marcinkowo, gm. Purda, woj. warmińsko-mazurskie.
Numer ogłoszenia: 162792 - 2010; data zamieszczenia: 10.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie , ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5248800, faks 089 5248802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy sieci wodociągowej z przyłączami wodociągowymi do budynków w miejscowości Trękusek z włączeniem do istniejące sieci wodociągowej Marcinkowo-Werandy w m. Werandy oraz projektu na modernizacje SUW w m. Marcinkowo, gm. Purda, woj. warmińsko-mazurskie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu sieci wodociągowej z około 25 przyłączami w miejscowości Trękusek do miejscowości Werandy o długości ca 4500 mb z przyłączami do budynków mieszkalnych w miejscowości Trękusek, gmina Purda, woj. warmińsko-mazurskie, umożliwiającej włączenie projektowanej sieci do istniejącej gminnej sieci wodociągowej Marcinkowo - Werandy oraz projektu modernizacji istniejącej stacji wodociągowej w miejscowości Marcinkowo, gmina Purda. 2. Celem opracowania jest: 1) Budowa nowej sieci wodociągowej wraz z przyłączami i opomiarowaniem odbiorców tj. 12 budynków mieszkalnych oraz obiektów zasilanych obecnie z hydroforni i ujęcia zlokalizowanego przy istniejącej fermie drobiu w miejscowości Trękusek, z włączeniem się do istniejącego wodociągu gminnego Marcinkowo - Werandy o O 110 na działce nr 241/4 ( droga) w miejscowości Werandy, zgodnie z pismem Zakładu Gospodarki Komunalnej w Purdzie z dnia 15.01.2009r. znak:GT 70701/4/09. W projekcie należy przewidzieć możliwość awaryjnego zasilania projektowanego wodociągu z istniejącego ujęcia wody w Trękusku. Przyłącze do fermy drobiu zakończyć studnią wodomierzową z możliwością dalszego rozprowadzenia wody przez dzierżawcę. Miejsce usytuowania studni wodomierzowej uzgodnić z dzierżawcą INDYKPOL S. A. w Olsztynie. Sieć wodociągową należy zaprojektować z rur PE wraz z przyłączami z opomiarowaniem a tam, gdzie jest to możliwe, odrębnie dla każdego mieszkania. 2) Modernizacja istniejącej stacji wodociągowej w miejscowości Marcinkowo polegająca na zamontowaniu urządzeń podnoszących ciśnienie wody oraz dodatkowych filtrów do odżelaziania i odmanganiania wody. 3. Stan istniejący: 1) Miejscowość Trękusek ( Stare Osiedle) jest obecnie zaopatrywana w wodę z hydroforni i studni stanowiącej własność Agencji, obecnie dzierżawionej przez INDYKPOL S.A. w Olsztynie ul. Jesienna 3. Obecnie do starej sieci podłączonych jest sześćdziesięciu pięciu odbiorców tj. dwanaście budynków mieszkalnych - 62 rodziny, sklep spożywczo-przemysłowy Trękusek nr 11, ferma drobiu w dzierżawie INDYKPOL S.A., tartak (położony na przeciw oczyszczalni ścieków) oraz budynek gospodarczy położony na działce nr 5/59. Średnie miesięczne zużycie wody przez mieszkańców - 1000 m3. Awaryjny pobór wody dla fermy indyków - 4000 do 5000 m3 miesięcznie. 2) Istniejąca Stacja Uzdatniania Wody w miejscowości Marcinkowo, położona na działce Nr 257/2 w obrębie Marcinkowo, stanowi własność Gminy Purda. Jest to budynek murowany o wymiarach 9,80 m x 5,60m i wysokości od 3,20 m do 3,50 m. Stacja wyposażona jest w n/w urządzenia: - odżelaziacz O 1000 o powierzchni filtracyjnej F1 =0,79 m2 z aeratorem O 400 - szt. 1 - odmanganiacz O 1000 o powierzchni filtracyjnej F1= 0,79 m2 z aeratorem O 500 - szt.1 - zbiornik hydroforowy V = 2,5 m3. - sprężarka WAN-K szt. 1 - Qekspl. = 20 m3/h ; Pnom.= 0,8 MPa; Ns = 3,0 kW. Ujęcie wody składa się z dwóch studni głębinowych: studnia nr 1 (1970r.) - Qekspl.= 23 m3/ h; S = 2,60 m studnia nr 2 (1985r.) - Qekspl.= 25 m3/h; S = 2,5 m 4. Projekt sieci wodociągowej powinien być sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. NR 202 poz. 2072). 5. Przedmiot umowy obejmuje: a) Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wymaganego przepisami Prawa budowlanego obejmującego wszystkie branże wraz z opisem i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót, w razie potrzeby uzupełniony szczegółowymi projektami umożliwiającymi wykonanie zamówienia, bez konieczności dodatkowych opracowań - w ilości 6 egzemplarzy. b) Wykonanie technicznych badań podłoża gruntowego - w ilości 3 egzemplarzy. c) Wykonanie mapy do celów projektowych. d) Uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. e) Uzgodnienie przebiegu projektowanej sieci i dokumentacji z Gminą Barczewo. f) Podłączenia budynków i obiektów stanowiących własność ANR OT Olsztyn uzgodnić z Administratorem GSP w Klewkach z/s w Olsztynie. g) Wykonanie przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - np.: w oparciu o KNR-y - w ilości 3 egzemplarzy. h) Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - w ilości 6 egzemplarzy. i) Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego wykonanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) - w ilości 2 egzemplarzy. j) Uzyskanie wszelkich uzgodnień i materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. k) Uzyskanie decyzji - pozwolenia na budowę l) Dostarczenie przedmiotu zamówienia także w formie elektronicznej w postaci plików w formacie Adobe Acrobat (pdf), lub formatach danych umożliwiających łatwą konwersję do w/w formatu danych. Typ nośnika w zależności od rozmiaru danych CD lub DVD - w ilości 2 egzemplarzy. 6. Dokumentacja winna być : - opracowana zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami i normami i zawierać wszystkie niezbędne uzgodnienia, bezwzględnie uzgodniona z użytkownikiem i zamawiającym; - opracowana zgodnie z zasadami Prawa zamówień publicznych, czyli proponowane urządzenia i materiały należy opisywać za pomocą parametrów technicznych tzn. bez podania ich nazwy. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, należy podać co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń. Zastosowane w dokumentacji materiały i wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U Nr 207 z 2003r. poz. 2016 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami). 7. Dodatkowo przedmiot zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiący zał. Nr 7 do specyfikacji. 8. Do części opisowej przedmiotu zamówienia służą następujące załączniki - zał. nr 8 do specyfikacji: a) Mapy wskazujące usytuowanie budynków i miejscowości - 9 str., b) Warunki techniczne włączenia projektowanego wodociągu do sieci gminnej z dnia 15.01.2009r. znak GT - 70701/4/09 z mapą z zaznaczonym miejscem włączenia się do projektowanej sieci gminnej - 2 str..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 180.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
tj. udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, projektu sieci wodociągowej z przyłączami o długości powyżej 2000 mb oraz projekt budowy lub przebudowy SUW o minimalnym zapotrzebowaniu na wodę w ilości 70 m3/dobę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
mają do dyspozycji co najmniej: jedną osobę z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych bez ograniczeń.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, pok. Nr 211 (II piętro) odpłatnie. Opłata za SIWZ 20 zł + koszty przesyłki..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2010 godzina 08:30, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, pok. Nr 103..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie dokumentacji projektowych dla inwestycji na terenie miasta Iławy_2"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu w Jamnicy"
- Świadczenie usług projektowych dla zadania: "Budowa połączeń drogowych pomiędzy przejazdami kolejowymi, a drogami gminnymi w rejonie ul. Norwida i ul. Długosza w Miasteczku Śl." z podziałem na Części.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy budynku UG w Nieporęcie- Biuro Obsługi Mieszkańca
- Koncepcja architektoniczna adaptacji pomieszczeń na potrzeby archiwum dla UG w Nieporęcie
- Opracowanie dok. proj. wraz z peł. nadz. autor. dla budowy obiektu ekspozycyjno-hodowlanego wraz z wybiegiem dla niedźwiedzi polarnych w Miejskim Ogrodzie Zoo im. Antoniny i Jana Żabińskich w Wa-wie.
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.