eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy sieci wodociągowej z przyłączami wodociągowymi do budynków w miejscowości Trękusek z włączeniem do istniejące sieci wodociągowej Marcinkowo-Werandy w m. Werandy oraz projektu na modernizacje SUW w m. Marcinkowo, gm. Purda, woj. warmińsko-mazurskie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-10

Olsztyn: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy sieci wodociągowej z przyłączami wodociągowymi do budynków w miejscowości Trękusek z włączeniem do istniejące sieci wodociągowej Marcinkowo-Werandy w m. Werandy oraz projektu na modernizacje SUW w m. Marcinkowo, gm. Purda, woj. warmińsko-mazurskie.
Numer ogłoszenia: 162792 - 2010; data zamieszczenia: 10.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie , ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5248800, faks 089 5248802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy sieci wodociągowej z przyłączami wodociągowymi do budynków w miejscowości Trękusek z włączeniem do istniejące sieci wodociągowej Marcinkowo-Werandy w m. Werandy oraz projektu na modernizacje SUW w m. Marcinkowo, gm. Purda, woj. warmińsko-mazurskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu sieci wodociągowej z około 25 przyłączami w miejscowości Trękusek do miejscowości Werandy o długości ca 4500 mb z przyłączami do budynków mieszkalnych w miejscowości Trękusek, gmina Purda, woj. warmińsko-mazurskie, umożliwiającej włączenie projektowanej sieci do istniejącej gminnej sieci wodociągowej Marcinkowo - Werandy oraz projektu modernizacji istniejącej stacji wodociągowej w miejscowości Marcinkowo, gmina Purda. 2. Celem opracowania jest: 1) Budowa nowej sieci wodociągowej wraz z przyłączami i opomiarowaniem odbiorców tj. 12 budynków mieszkalnych oraz obiektów zasilanych obecnie z hydroforni i ujęcia zlokalizowanego przy istniejącej fermie drobiu w miejscowości Trękusek, z włączeniem się do istniejącego wodociągu gminnego Marcinkowo - Werandy o O 110 na działce nr 241/4 ( droga) w miejscowości Werandy, zgodnie z pismem Zakładu Gospodarki Komunalnej w Purdzie z dnia 15.01.2009r. znak:GT 70701/4/09. W projekcie należy przewidzieć możliwość awaryjnego zasilania projektowanego wodociągu z istniejącego ujęcia wody w Trękusku. Przyłącze do fermy drobiu zakończyć studnią wodomierzową z możliwością dalszego rozprowadzenia wody przez dzierżawcę. Miejsce usytuowania studni wodomierzowej uzgodnić z dzierżawcą INDYKPOL S. A. w Olsztynie. Sieć wodociągową należy zaprojektować z rur PE wraz z przyłączami z opomiarowaniem a tam, gdzie jest to możliwe, odrębnie dla każdego mieszkania. 2) Modernizacja istniejącej stacji wodociągowej w miejscowości Marcinkowo polegająca na zamontowaniu urządzeń podnoszących ciśnienie wody oraz dodatkowych filtrów do odżelaziania i odmanganiania wody. 3. Stan istniejący: 1) Miejscowość Trękusek ( Stare Osiedle) jest obecnie zaopatrywana w wodę z hydroforni i studni stanowiącej własność Agencji, obecnie dzierżawionej przez INDYKPOL S.A. w Olsztynie ul. Jesienna 3. Obecnie do starej sieci podłączonych jest sześćdziesięciu pięciu odbiorców tj. dwanaście budynków mieszkalnych - 62 rodziny, sklep spożywczo-przemysłowy Trękusek nr 11, ferma drobiu w dzierżawie INDYKPOL S.A., tartak (położony na przeciw oczyszczalni ścieków) oraz budynek gospodarczy położony na działce nr 5/59. Średnie miesięczne zużycie wody przez mieszkańców - 1000 m3. Awaryjny pobór wody dla fermy indyków - 4000 do 5000 m3 miesięcznie. 2) Istniejąca Stacja Uzdatniania Wody w miejscowości Marcinkowo, położona na działce Nr 257/2 w obrębie Marcinkowo, stanowi własność Gminy Purda. Jest to budynek murowany o wymiarach 9,80 m x 5,60m i wysokości od 3,20 m do 3,50 m. Stacja wyposażona jest w n/w urządzenia: - odżelaziacz O 1000 o powierzchni filtracyjnej F1 =0,79 m2 z aeratorem O 400 - szt. 1 - odmanganiacz O 1000 o powierzchni filtracyjnej F1= 0,79 m2 z aeratorem O 500 - szt.1 - zbiornik hydroforowy V = 2,5 m3. - sprężarka WAN-K szt. 1 - Qekspl. = 20 m3/h ; Pnom.= 0,8 MPa; Ns = 3,0 kW. Ujęcie wody składa się z dwóch studni głębinowych: studnia nr 1 (1970r.) - Qekspl.= 23 m3/ h; S = 2,60 m studnia nr 2 (1985r.) - Qekspl.= 25 m3/h; S = 2,5 m 4. Projekt sieci wodociągowej powinien być sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. NR 202 poz. 2072). 5. Przedmiot umowy obejmuje: a) Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wymaganego przepisami Prawa budowlanego obejmującego wszystkie branże wraz z opisem i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót, w razie potrzeby uzupełniony szczegółowymi projektami umożliwiającymi wykonanie zamówienia, bez konieczności dodatkowych opracowań - w ilości 6 egzemplarzy. b) Wykonanie technicznych badań podłoża gruntowego - w ilości 3 egzemplarzy. c) Wykonanie mapy do celów projektowych. d) Uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. e) Uzgodnienie przebiegu projektowanej sieci i dokumentacji z Gminą Barczewo. f) Podłączenia budynków i obiektów stanowiących własność ANR OT Olsztyn uzgodnić z Administratorem GSP w Klewkach z/s w Olsztynie. g) Wykonanie przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - np.: w oparciu o KNR-y - w ilości 3 egzemplarzy. h) Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - w ilości 6 egzemplarzy. i) Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego wykonanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) - w ilości 2 egzemplarzy. j) Uzyskanie wszelkich uzgodnień i materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. k) Uzyskanie decyzji - pozwolenia na budowę l) Dostarczenie przedmiotu zamówienia także w formie elektronicznej w postaci plików w formacie Adobe Acrobat (pdf), lub formatach danych umożliwiających łatwą konwersję do w/w formatu danych. Typ nośnika w zależności od rozmiaru danych CD lub DVD - w ilości 2 egzemplarzy. 6. Dokumentacja winna być : - opracowana zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami i normami i zawierać wszystkie niezbędne uzgodnienia, bezwzględnie uzgodniona z użytkownikiem i zamawiającym; - opracowana zgodnie z zasadami Prawa zamówień publicznych, czyli proponowane urządzenia i materiały należy opisywać za pomocą parametrów technicznych tzn. bez podania ich nazwy. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, należy podać co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń. Zastosowane w dokumentacji materiały i wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U Nr 207 z 2003r. poz. 2016 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami). 7. Dodatkowo przedmiot zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiący zał. Nr 7 do specyfikacji. 8. Do części opisowej przedmiotu zamówienia służą następujące załączniki - zał. nr 8 do specyfikacji: a) Mapy wskazujące usytuowanie budynków i miejscowości - 9 str., b) Warunki techniczne włączenia projektowanego wodociągu do sieci gminnej z dnia 15.01.2009r. znak GT - 70701/4/09 z mapą z zaznaczonym miejscem włączenia się do projektowanej sieci gminnej - 2 str..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 180.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, projektu sieci wodociągowej z przyłączami o długości powyżej 2000 mb oraz projekt budowy lub przebudowy SUW o minimalnym zapotrzebowaniu na wodę w ilości 70 m3/dobę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • mają do dyspozycji co najmniej: jedną osobę z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych bez ograniczeń.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, pok. Nr 211 (II piętro) odpłatnie. Opłata za SIWZ 20 zł + koszty przesyłki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2010 godzina 08:30, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, pok. Nr 103..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.