Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-10
Warszawa: 1) Inkubator (CO2) do hodowli komórkowej z płaszczem powietrznym i kontrolą
parametrów - Zadanie nr 1;
2) Inkubator do hodowli komórkowych z filtrami HEPA - Zadanie nr 2;
3) Wirówka stołowa z chłodzeniem z rotorem horyzontalnym - Zadanie nr 3;
4) Łaźnia wodna z wytrząsarką - Zadanie nr 4;
5) Pokrywa do łaźni wodnej z wytrząsarką - Zadanie nr 5.
Numer ogłoszenia: 162805 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hematologii i Transfuzjologii, ul. Chocimska 5, 00-957 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8497331, fax 022 8497331.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ihit.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1) Inkubator (CO2) do hodowli komórkowej z płaszczem powietrznym i kontrolą parametrów - Zadanie nr 1; 2) Inkubator do hodowli komórkowych z filtrami HEPA - Zadanie nr 2; 3) Wirówka stołowa z chłodzeniem z rotorem horyzontalnym - Zadanie nr 3; 4) Łaźnia wodna z wytrząsarką - Zadanie nr 4; 5) Pokrywa do łaźni wodnej z wytrząsarką - Zadanie nr 5..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Inkubator (CO2) do hodowli komórkowej z płaszczem powietrznym kontrolą parametrów - Zadanie nr 1; 2) Inkubator do hodowli komórkowych z filtrami HEPA - Zadanie nr 2; 3) Wirówka stołowa z chłodzeniem z rotorem horyzontalnym - Zadanie nr 3; 4) Łaźnia wodna z wytrząsarką - Zadanie nr 4; 5) Pokrywa do łaźni wodnej z wytrząsarką - Zadanie nr 5.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.15.20.00 - Inkubatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.20.00 - Inkubatory Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.26.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza Kod CPV wg słownika 2008: 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2)Nie zostali wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3)Spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 4)Zapewnią realizacje zamówienia w ciągu 3 tygodni od dnia zawarcia umowy, 5)Określą termin płatności 14 dni dla Zadania nr 1 i 2, a 30 dni dla Zadania nr 3,4 i 5 od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT, 6) Zaakceptują wzór umowy, 7)Wypełnią druk OFERTA. Ofertę należy sporządzić ściśle według wzoru druku załączonego przez Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1)Formularz OFERTA dołączony do SIWZ, 2)Formularz cenowy dołączony do SIWZ jako załącznik nr 1, 3)Formularz parametry graniczne/odcinające dołączony do SIWZ jako załącznik nr 1, 4)Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnych z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do SIWZ jako załącznik nr 2, 5)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 6)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że, uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów , o których mowa w punkcie 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w ust. 7) lit a i b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 7) lit c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w punktach: a); b) i c) - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ihit.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Hematologii i Transfuzjologii ul. Indiry Gandhi 14, 02-776 Warszawa V pietro, pok. 508...
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2007 godzina 09:30, miejsce: Instytut Hematologii i Transfuzjologii: ul. Indiry Gandhi 14,02-776 Warszawa, I piętro p. 144A (Kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Inkubator (CO2) do hodowli komórkowej z płaszczem powietrznym i kontrolą parametrów - Zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Inkubator do hodowli komórkowych z filtrami HEPA - Zadanie nr 2,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wirówki stołowej z chłodzeniem z rotorem horyzontalnym - Zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Łaźna wodnea z wytrząsarką - Zadanie nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pokrywa do łaźni wodnej z wytrząsarką - Zadanie nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup noszy elektrycznych z systemem załadunku
- Dostawa inkubatora 1 szt. dla Laboratorium Kosmicznej Inżynierii Biomedycznej CTK AGH - DE-dzp.272-150/25
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej niezbędnej do realizacji grantu OPUS27 - powtórka
- Dostawa sprzętu medycznego dla kierunku pielęgniarstwo Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
- Dostawa elementów systemu do cholangioskopii wraz z dzierżawą systemu do cholangioskopii dla UCK
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.