eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczRozbudowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo Gaśniczej w Wałczu przy ul. 12 Lutego 20 etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-14

Wałcz: Rozbudowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo Gaśniczej w Wałczu przy ul. 12 Lutego 20 etap II
Numer ogłoszenia: 16281 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu , ul. 12 Lutego 20, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2589471, faks 067 2589471.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo Gaśniczej w Wałczu przy ul. 12 Lutego 20 etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Rozbudowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Wałczu przy ul. 12 Lutego 20 - etap II (CPV- 45216120-1 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb ratunkowych, 45216121-8 Obiekty Straży Pożarnej). 2. W celu umożliwienia szczegółowego opisu zakresu robót budowlanych budynek A (administracyjno-garażowy) podzielono na części: - Część A1, jest to obszar w obrębie części administracyjnej z klatką schodową i projektowaną rozbudową; - Część A2, jest to obszar w obrębie garaży i pomieszczeń nad garażami mieszczącymi Jednostkę Ratowniczo-Gaśniczą. 3. Zakres robót etapu II opisany jest zgodnie z określeniami i podziałem wynikającym z dokumentacji projektowej oraz dodatkowym opisem w rozdziale II podrozdział XVIII ust. 2 i obejmuje: 3.1 Roboty budowlane w budynku A (CPV-4500000-7) w zakresie obejmującym: 1/ Wykonanie termoizolacji elewacji ścian zewnętrznych w części A1 i A2; 2/ Przebudowę budynku w części A2; 3/ Wymianę bram garażowych w części A2; 4/ Wykonanie w garażach części A2 posadzki z płytek klinkierowych (ceramicznych) układanych na mokro metodą wibracyjną. 3.2 Roboty budowlane w budynku B (CPV-4520000-9) obejmujące wykonanie budynku garażowo-warsztatowego, parterowego, niepodpiwniczonego z uwzględnieniem zamiennego wykonania posadzki z płytek klinkierowych (ceramicznych) 25mm układanych na mokro metodą wibracyjną we wszystkich pomieszczeniach poza pomieszczeniem WC. 3.3 Budowę osłony śmietnika. 3.4 Roboty instalacyjne wewnętrzne (CPV-45300000-0) : 1/ Instalacja wodno-kanalizacyjna w części A2 z wykonaniem przyłączeń do instalacji wodno-kanalizacyjnej w części A1 wykonywanej w I etapie robót; 2/ Instalacja wodociągowa w części A2 z wykonaniem przyłączeń do instalacji wodociągowej w części A1 wykonywanej w I etapie robót; 3/ Instalacja wodociągowa w budynku B; 4/ Instalacja wodno - kanalizacyjna w budynku B; 5/ Instalacja centralnego ogrzewania w garażach części A2 z przyłączeniem do instalacji w części A1 wykonywanej w I etapie robót; 6/ Instalacja na sprężone powietrze w budynku A z przyłączeniem do instalacji zasilającej w budynku B; 7/ Instalacja na sprężone powietrze w budynku B; 8/ Instalacja centralnego ogrzewania w budynku B z przyłączeniem do instalacji zasilającej oraz uwzględnieniem montażu grzejników dostarczonych przez inwestora. Grzejniki dostarczone przez inwestora należy wyposażyć w grzejnikowe zawory odcinające, zawory termostatyczne i głowice termostatyczne; 9/ Instalacja gazowa w części A2 z przyłączeniem do instalacji w części A1 wykonywanej w ramach I etapu robót; 10/ Wykonanie w garażach części A1 i A2 szynowego systemu odsysania spalin oraz kompletne wyposażenie całego systemu w niezbędne urządzenia, a w szczególności wentylacyjne, sterujące i systemy rurowo - zaczepowe przystosowane do układów wydechowych garażowanych samochodów. 11/ Wentylacja mechaniczna i odsysanie spalin - budynek B; 12/ Wyposażenie zaprojektowanej w części A1 kotłowni gazowej ze wspomaganiem solarnym w kocioł gazowy centralnego ogrzewania oraz kolektory słoneczne dla potrzeb grzewczych i ciepłej wody użytkowej wraz z montażem i przyłączeniem do instalacji wykonywanej w ramach I etapu robót, oraz wykonanie rozruchu kotłowni. 3.5 Przebudowa zewnętrznych instalacji zasilających i wod - kan (CPV- 45330000-9) obejmująca projektowane roboty w niżej przedstawionym zakresie. 1/ Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej w odcinkach: - od D11 do D15 i od D14 do D23 wraz z wykonaniem odwodnienia liniowego placu w obrębie projektowanego budynku C i wiaty z dystrybutorem paliw, - od D10 do D17 wraz z wykonaniem odwodnienia liniowego placu manewrowego, - od D5 do D9 wraz z wykonaniem odwodnienia liniowego placu wyjazdowego oraz instalacji od D6 do D22 wraz z odwodnieniem liniowym placu manewrowego projektowanego pomiędzy budynkami A i B, - od D3 do D21 wraz z wykonaniem odprowadzeń wody z połaci dachowej budynku B; 2/ Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej w odcinkach od S15 do S20; 3/ Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji technologicznej w odcinkach: - od S10 do S6 wraz z przyłączeniem instalacji z budynku B w odcinkach od S12 do S13 i S14; 4/ Wykonanie zewnętrznej sieci instalacji wodnej w odcinkach: - od W6 do W15 z przyłączeniem do instalacji w budynku B, - od W10 do W 12 zakończonej wykonaniem hydrantu podziemnego; 5/ Przeniesienie hydrantu nadziemnego zgodnie z dokumentacją projektową z istniejącego punktu HP do nowej lokalizacji w punkcie HP1. 3.6 Instalacje specjalistyczne wewnętrzne i zewnętrzne (CPV - 45300000-0) w zakres których wchodzi : 1/ Kanalizacja teletechniczna-radiowa na odcinku od pomieszczenia serwerowi do lokalu na 12 piętrze budynku Dolne Miasto 15; 2/ Organizacja ruchu - wykonanie ulicznej sygnalizacji świetlnej; 3/ Instalacje specjalistyczne w budynku A obejmujące: a/ Moduł radiokomunikacyjny, w którego zakres wchodzi: - Przeniesienie istniejących zespołów transmisyjnych z pomieszczenia serwerowni w budynku A do pomieszczenia na 12 piętrze budynku Wałeckiej Spółdzielni Mieszkaniowej - Dolne Miasto 15; - Wymiana akumulatorów w systemach zdalnego sterowania DZS; - Wyposażenie serwerowni w szafę RACK 19 800/ 1000 i wysokości 42U z modułem klimatyzacyjnym, podstawą i drzwiami perforowanymi oraz wyposażoną w trzy półki, dwie listwy zasilające, demontowalne boki. Do szaf RACK w serwerowi należy przenieść urządzenia znajdujące się w serwerowni z uwzględnieniem funkcjonalnego grupowania sprzętowego. - Wyposażenie pomieszczenia serwerowi w uniwersalny (bazowy) radiotelefon rezerwowy z osprzętem o parametrach co najmniej identycznych ze znajdującymi się w użytkowaniu stanowiska kierowania Komendy Powiatowej PSP w Wałczu, który zapewni łączność w przypadku awarii urządzeń w pomieszczeniu WSM. Radiotelefon należy wyposażyć w antena radiową i przyłączyć do masztu antenowego znajdującego się na budynku strażnicy. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym szczegóły sprzętowe podczas wizji lokalnej. - Centralę radiokomunikacyjną COM-4500 znajdującą się w serwerowni należy rozbudować o kolejne linie (karty łączności) umożliwiające zintegrowanie znajdujących się w użytkowaniu radiotelefonów bazowych. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym szczegóły techniczno - wykonawcze podczas wizji lokalnej. Centralę radiokomunikacyjną rozbudować o kartę (urządzenie) modułową umożliwiającą przesyłanie i odbieranie wiadomości tekstowych w systemie łączności ŁDZ. b/ Moduł telekomunikacyjny obejmuje: - Wyposażenie w centralę telefoniczną w wersji RACK 19 o parametrach co najmniej równorzędnych do określonych w dokumentacji projektowej. - Wyposażenie końcowych linii telefonicznych w pomieszczeniach budynku w 16 aparatów telefonicznych, w tym dwa cyfrowe aparaty systemowe. c/ Moduł alarmowy i kontroli dostępu obejmujący założenia techniczno - wykonawcze i wyposażenie określone w dokumentacji projektowej, a w szczególności centralę, czytniki i zamki magnetyczne wraz z przyłączeniem do sieci kablowej wykonanej w I etapie rozbudowy. d/ Moduł sterowania urządzeniami poprzez panel dotykowy integrujący: ­ Moduł sygnalizacji optycznej i akustycznej o zdarzeniach, ­ Sterowanie sygnalizacją drogową, ­ Sterowanie bramami garażowymi w budynku A i B. Wszystkie sterowane urządzenia powinny być przystosowane również do zdalnej pracy. Dotykowy panel integrujący należy wbudować na stanowisku dyspozytorskim. e/ Moduł nagłośnienia pomieszczeń w zakresie wyposażenia w sprzęt i urządzenia z przyłączeniem do okablowania ułożonego w I etapie realizacji robót. f/ Moduł obserwacji telewizyjnej w zakresie wyposażenia w urządzenia i przyłączenia do okablowania ułożonego w I etapie realizacji robót. g/ Moduł infrastruktury technicznej obejmującym wyposażenie w interfejsy umożliwiające połączenie urządzeń znajdujących się na wyposażeniu serwerowi i pomieszczeń PSK. h/ Moduł zasilania obejmujący wykonanie oddzielnych obwodów elektrycznych umożliwiających zasilanie z UPS urządzeń wymagających podtrzymania zasilania elektrycznego. Zasilaniem z UPS należy objąć urządzenia najbardziej niezbędne dla pracy PSK, w tym zdalne zamykanie i otwieranie bram, sygnalizację akustyczną i optyczną o zdarzeniach, komputery, urządzenia sygnalizacji pożarów, energooszczędne oświetlenie na stanowisku dyspozytora stanowiska kierowania. i/ Moduł okablowania i sieci komputerowej w zakresie wyposażenia w urządzenia i sprzęt z przyłączeniem do okablowania ułożonego w I etapie realizacji robót. Urządzenia stanowiące wyposażenia obejmują w szczególności szafy krosownicze, switche, pathpanele, gniazda przyłączeniowe. 3.7 Instalacje specjalistyczne w budynku B obejmujące: 1/ Moduł sygnalizacji optycznej i akustycznej o zdarzeniach; 2/ Moduł sterowania urządzeniami w zakresie automatycznego sterowania bramami garażowymi; 3/ Moduł telewizji dozorowej; 4/ Moduł kontroli dostępu; 5/ Moduł rozgłoszeniowy; 6/ Moduł sieci komputerowej. 3.8 Roboty instalacyjne elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne (CPV-45310000-3): 1/ Wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej obejmującej budynek A, w tym wykonanie rozdzielnicy głównej i podrozdzielnic, instalacji oświetleniowej i zasilającej gniazda i urządzenia odbiorcze w pomieszczeniach oraz instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych; 2/ Wykonanie na granicy działki przyłącza kablowego 0,4kV i szafki pomiarowej z przyłączeniem położonej w I etapie robót linii kablowej zewnętrznej i jej przyłączeniem do rozdzielnicy głównej w budynku A; 3/ Wykonanie WLZ 0,4 kV i oświetlenia zewnętrznego terenu; 4/ Wykonanie instalacji elektrycznej obejmującej budynek B; 5/ Wykonanie linii kablowej 0,4 kV od rozdzielnicy głównej w budynku A do pomieszczenia nr 7 w istniejącym budynku magazynowym przylegającym do wschodniej granicy działki i usytuowanym szczytem w odległości 6m od południowej granicy działki; 6/ Położenie linii kablowej do tymczasowej studzienki instalacyjnej przy projektowanym budynku C z zapewnieniem nadwyżki 20m każdego rodzaju prowadzonego przewodu elektrycznego projektowanego do zasilania i opomiarowania budynku C, dystrybutorów paliw i podziemnego zbiornika paliw. 7/ Wykonanie instalacji ładowania akumulatorów w samochodach. 3.9 Ogrodzenie posesji w zakresie wykonania ogrodzenia indywidualnego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb ratunkowych 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Ustala się termin wniesienia wadium lub wpłynięcia na rachunek bankowy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu do godziny 1530 w dniu 5 lutego 2009 roku. 3. Wadium może być wniesione: 1) w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu Nr 60 1020 2847 00001402 0068 2153 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), zdeponowanych w formie oryginału w Komendzie Powiatowej PSP w Wałczu - sekcja ds. finansowych, I piętro, od poniedziałku do piątku w godzinach od 730 do 1530. 4. Wadium przekazane w formie polecenia przelewu uważa się za zapłacone wtedy, gdy wpłynie na rachunek Zamawiającego do godziny 1530 w dniu 5 lutego 2009 roku. 5. W przypadku złożenia oferty wspólnej wadium w formie innej niż gotówka musi być wystawione na wszystkich partnerów. 6. Wadium wniesione w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art.6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, które zostały określone w art.46 ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7. Z treści wniesionego zabezpieczenia jednoznacznie musi wynikać zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń, poręczyciela) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności o których mowa wyżej, bez jakiejkolwiek potrzeby potwierdzania tych okoliczności. 8. Termin obowiązywania wniesionego zabezpieczenia nie może być krótszy niż termin związania ofertą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności: a/ konstrukcyjno-budowlanej, b/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, c/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1/Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 2/Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców przystępujących do oferty wspólnej. 3/Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców przystępujących do oferty wspólnej. 4/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 5/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców przystępujących do oferty wspólnej. UWAGA: Przedmiotowa informacja winna być wystawiona na podmiot zbiorowy, którym w myśl art.2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197, poz.661 z późn. zm.) są osoby prawne (spółki kapitałowe - spółka akcyjna, spółka z o.o.), jednostki organizacyjne nie mające osobowości prawnej (osobowe spółki handlowe - spółka jawna, partnerska, komandytowa i komandytowo - akcyjna), a także spółki handlowe z udziałem Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub związki takich jednostek, spółki kapitałowe w organizacji, podmiot w stanie likwidacji oraz przedsiębiorca nie będący osobą fizyczną, a także zagraniczna jednostka organizacyjna. Spółki cywilne nie są podmiotami w rozumieniu ww. ustawy. 6/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców przystępujących do oferty wspólnej. 7/ Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Do przedmiotowego wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz zaświadczenie o przynależności do izby inżynierów budownictwa. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże kierowników budowy posiadających wykształcenie wyższe oraz odpowiednie uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w stosownym zakresie. W przypadku oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 8/ Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za rok 2008. Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże się przychodem ze sprzedaży towarów i usług za 2008 rok nie niższym niż 1 000 000 zł. (słownie jeden milion złotych). W przypadku oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców przystępujących do oferty wspólnej. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie z tym, że jeden z Wykonawców wykaże się przychodem ze sprzedaży towarów i usług za 2008 rok nie niższym niż 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). 9/ Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust.1 pkt.1 - 12 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do uzupełnienia dokumentów lub skorygowania błędów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, chyba że pomimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczności unieważnienia postępowania. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie wymagań na wykonywanie robót budowlanych określonych w ofercie przez Zamawiającego, należy złożyć nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń i dokumentów. 10/ Niespełnienie warunków, o których mowa w ust.1 pkt.1 - 12 bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie lub złożenie dokumentów zawierających błędy, z zastrzeżeniem pkt.13 spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 11/ Ponadto Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty następujące dokumenty: a/ Kosztorysy ofertowe sporządzone w formie szczegółowej z podaniem cen robocizny, materiałów i sprzętu oraz narzutów i cen jednostkowych - opracowane zgodnie z podrozdziałem XIX. W przypadku oferty wspólnej Wykonawcy składają wspólne kosztorysy ofertowe. b/ Ofertę cenową sporządzoną według FORMULARZA - załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają wspólną ofertę cenową. c/ Pełnomocnictwo o którym mowa w podrozdziale IV ust.1 SIWZ - tylko w przypadku oferty wspólnej. d/ Upoważnienie do podpisania oferty, o którym mowa w podrozdziale II ust.5 SIWZ - tylko w przypadku gdy nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 12/ Oferty, które nie będą zawierały dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt.1 - 12 zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2) ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazwalcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu ul. 12 Lutego 20 78-600 Wałcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu ul. 12 Lutego 20 78-600 Wałcz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.