Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-22
Warszawa: DOSTAWĘ I MONTAŻ MEBLI ORAZ WYPOSAŻENIA DLA OBIEKTU COS OPO SZCZYRK W WIŚLE - MALINCE
Numer ogłoszenia: 162824 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu , ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5298742, 5298748, faks 022 529 89 16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ I MONTAŻ MEBLI ORAZ WYPOSAŻENIA DLA OBIEKTU COS OPO SZCZYRK W WIŚLE - MALINCE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenie dla obiektu COS OPO w Szczyrku w Wiśle Malince (skocznia narciarska im. Adama Małysza):Załącznik nr 5 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie ci WYKONAWCY, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki (ogólne) określone w art. 22 ust. 1 pkt 1÷3 PZP, a mianowicie: -Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. -Posiadają odpowiednie doświadczenie i w okresie ostatnich 3 lat wykonali co najmniej 2 dostawy mebli i wyposażenia obiektów o wartości nie mniejszej niż 225.000,00 zł brutto każdya. -Dysponują środkami własnymi lub zdolnością kredytową o wartości nie mniejszej jak 250.000,00 zł -Posiadają ubezpieczenie od prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą jak 150.000,00 zł. WYKONAWCY mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, po ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia publicznego. W przypadku wystąpienia grupy WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum lub spółka cywilna), żaden WYKONAWCA nie może podlegać wykluczeniu oraz konsorcjum lub spółka cywilna musi spełnić ustalone warunki. WYKONAWCY, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków (ogólnych) jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 3.2 i 3.3, jeżeli pełnomocnictwo jest konieczne..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1.
sporządzona zgodnie z treścią załącznika nr 1, określająca na podstawie FORMULARZA CENOWEGO cenę (wartość brutto), obliczoną w sposób opisany w pkt 4 SIWZ. 3.2. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymaganych na mocy art. 22 ust. 1 PZP, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu żąda się także złożenia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ, następujących dokumentów: a)aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)Wykaz zamówień, o których mowa w pkt 2. wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności wykonawcy jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 3 do SIWZ; c)Dokumenty jednoznacznie potwierdzające, że wymienione w wykazie ( zał. nr 3) dostawy zostały wykonane należycie - referencje,zaświadczenia d)Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych, o których mowa w pkt 2. lub zdolność kredytową Wykonawcy w tej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , e)Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca/ Wykonawcy jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości określonej w pkt 2. aktualną na dzień składania ofert (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą złożyć polisę lub inny dokument, o których mowa wyżej, którego wynika, że ubezpieczeniem na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00zł. objęci są wszyscy wykonawcy występujący wspólnie , o ile ubezpieczyciel w dokumencie tym zobowiązuje się do odpowiedzialności do kwoty 150.000,00 zł. za czyny każdego z wykonawców składających ofertę wspólną), 3.3.Jeżeli dokumenty ofertowe podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentacji WYKONAWCY na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt 3.2.a, wymaga się od WYKONAWCY załączenia pełnomocnictwa do podpisania oświadczenia i oferty oraz do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów składanych wraz z ofertą..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczyrk.cos.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w 43-370 Szczyrk ul. Plażowa 8,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 08:30, miejsce: Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w 43-370 Szczyrk ul. Plażowa 8,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych
- 06/2025 Dostawa mebli wraz z montażem oraz dostawa krzeseł biurowych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. K. Jonschera w Łodzi
- Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i społecznej w Gminie Dydnia
- Zakup pierwszego wyposażenia w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego w ramach utworzenie 50 nowych miejsc opieki
- Remont sal rozpraw w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach przy ul. Francuskiej 70a
- Dostawa i montaż krzeseł, foteli dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej. Dostawa, montaż i ustawienie szaf ubraniowych dla DS. Ikar. - II
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.