eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-09

Kielce: DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO
Numer ogłoszenia: 162853 - 2015; data zamieszczenia: 09.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141601 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o., ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3653100, faks 041 3455220.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Spółki z o.o. Wodociągi Kieleckie ul. Krakowska 64 w Kielcach. Postępowanie prowadzone jest w częściach według następującego zestawienia: Część I: 1.Zestaw komputerowy z monitorem LCD 19 - 5 szt. 2.Zestaw komputerowy z monitorem LCD 19 oraz zewnętrzną kartą graficzną - 1 szt. 3.Zestaw komputerowy bez monitora - 2 szt. 4.Zestaw komputerowy z monitorem panoramicznym LCD 24 - 2 szt. 5.Monitor LCD 27 - 1 szt. 6.Monitor LCD 24 - 3 szt. 7.Drukarka laserowa kolorowa A4 - 5 szt. 8.Urządzenie wielofunkcyjne A3 (drukowanie I skanowanie formatu A3) - 3 szt. 9.Skaner A4 z podajnikiem automatycznym dwustronnym - 1 szt. 10.Pamięć przenośna pendrive HI-SPEED 32GB USB 3.0 - 11 szt. 11.Bateria do zasilacza awaryjnego UPS (12V, 7Ah) - 30 szt. 12.Przełącznik 8-portowy niezarządzany - 4 szt. 13.Przełącznik 8-portowy zarządzany - 10 szt. 14.Router - 4 szt. 15.Zasilacz UPS min. 400VA - 2 szt. 16.Zewnętrzny napęd DVD+/-RW na USB - 1 szt. 17.Program AutuCAD LT PL - 1 szt. 18. Karta graficzna PCI-e 16x, 2 wyjścia DVI - obsługująca rozdzielczość 1600 x 1200 pikseli - 1 szt. 19. Klawiatura USB czarna - 5 szt. 20. Dysk twardy wewnętrzny 3,5 SATA 1TB - 3 szt. 21. Serwer NAS - 1 szt. 22. Dysk twardy NAS HDD 3,5 2TB SATA/600 do serwera NAS z pkt.21 - 4 szt. 23. Zasilacz do laptopa Fujitsu Siemens Amilo Pro V2065 - 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 6 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne 31.22.44.00 - Kable przyłączeniowe 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.61.11 - Pamięć dynamiczna o dostępie swobodnym (DRAM) 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 42.96.20.00 - Urządzenia drukujące i graficzne 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.46.00 - Pamięć flash 31.40.00.00 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.31.50 - Napędy dysku optycznego 30.23.71.34 - Karty akceleratorów graficznych 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 48.82.30.00 - Serwery plików 48.10.00.00 - Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania 48.32.10.00 - Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: TUSZE, TONERY DO DRUKAREK I FAKSÓW, ATRAMENTY, BĘBNY, TAŚMY BARWIĄCE DO DRUKAREK.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Complex Computers Sp. z o.o., ul. Targowa 18, 25-520 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89771,55

  • Oferta z najniższą ceną: 89771,55 / Oferta z najwyższą ceną: 89771,55

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.