Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-10
Warszawa: Sukcesywne dostawy pasz dla bydła
Numer ogłoszenia: 162886 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SGGW, Rolniczy Zakład Doświadczalny Wilanów-Obory, ul. Stanisława Kostki Potockiego 11, 02-958 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8423785, fax 022 6519284.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzdwilanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy pasz dla bydła.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy pasz dla bydła, opisanych w załączniku nr 5 - specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.41.22.00 - Tłuszcze roślinne Kod CPV wg słownika 2008: 15.41.22.00 - Tłuszcze roślinne Oryginalny kod CPV: 15.71.00.00 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych Kod CPV wg słownika 2008: 15.71.00.00 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych Oryginalny kod CPV: 15.83.00.00 - Cukier i produkty pokrewne Kod CPV wg słownika 2008: 15.83.00.00 - Cukier i produkty pokrewne Oryginalny kod CPV: 14.12.00.00 - Wapień, kamień gipsowy i kreda Kod CPV wg słownika 2008: 44.92.00.00 - Wapień, kamień gipsowy i kreda Oryginalny kod CPV: 24.13.00.00 - Zasadowe chemikalia nieorganiczne Kod CPV wg słownika 2008: 24.31.00.00 - Zasadowe chemikalia nieorganiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w oparciu o art. 22 ust.1. Warunki podmiotowe stawiane wykonawcom powinny być proporcjonalne do przedmiotu zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2a) Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3. Informacje dotyczące spełniania minimalnych warunków udziału w postępowaniu: NIE 1 TAK 0 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnienie i złożenia wypełnionego formularza ofertowego oraz specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 i nr 5 do SIWZ. 2. Złożenia oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 i 3 do SIWZ. 3. Posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 1 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006 (DZ.U. z 2006, nr 87, poz. 605) - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołuje się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich tj. karty katalogowe produktów i atesty jakościowe każdego produktu - karty charakterystyki produktu. 5. Akceptacja przez Wykonawcę wzoru umowy wg załącznika nr 6 do SIWZ. 6. Udokumentowanie właściwej reprezentacji w przypadku składania oferty wspólnej. 7. Podpisanie oferty przez osobę(y) upoważnione do dokonania niniejszej czynności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzdwilanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SGGW Rolniczy Zakład Doświadczalny Wilanów - Obory, ul. St. K. Potockiego 11, 02-958 Warszawa, tel. (022)842-37-85.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2007 godzina 13:30, miejsce: SGGW Rolniczy Zakład Doświadczalny Wilanów - Obory, Sekretariat Dyrektora, ul. St. K. Potockiego 11, 02-958 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: roślinny tłuszcz chroniony, dodatki mineralno - witaminowe dla krów mlecznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roślinny tłuszcz chroniony, dodatki mineralno - witaminowe dla krów mlecznych, opisane w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.41.22.00-1, 15.71.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: śruta rzepakowa tostowana.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: śruta rzepakowa tostowana, opisana w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.21.22.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: śruta sojowa poekstrakcyjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: śruta sojowa poekstrakcyjna, opisana w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.41.22.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: blend melasowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: blend melasowy, opisany w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: kreda pastewna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kreda pastewna, opisana w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.12.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wodorowęglan sodu NaHCO3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wodorowęglan sodu NaHCO3, opisany w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.13.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: mieszanka paszowa starterowa dla cieląt na intensywny odchów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mieszanka paszowa starterowa dla cieląt na intensywny odchów, opisana w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.71.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pełnoporcjowy preparat mlekozastępczy dla cieląt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pełnoporcjowy preparat mlekozastępczy dla cieląt, opisany w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.71.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: metabolit drożdży.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: metabolit drożdży, opisany w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.71.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa śruty sojowej do Zakładu Doświadczalnego ITP-PIB w Biebrzy
- Dostawa artykułów spożywczych do szkół Gminy Gniezno _1
- 53/2025 Aminokwas L-lizyna w ilości 1000 kg
- 52/2025 Permeat serwatki przeznaczony dla trzody chlewnej w ilości 4000 kg
- Tłuszcze ( 1 /2025 )
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
więcej: Tłuszcze roślinne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.