eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraWykonanie remontu klatki schodowej w budynku przy ul. Stefana Żeromskiego 17 w Zielonej Górze.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-02

Zielona Góra: Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku przy ul. Stefana Żeromskiego 17 w Zielonej Górze.
Numer ogłoszenia: 162910 - 2015; data zamieszczenia: 02.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114296 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 322-91-86, faks 68 322-91-84.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku przy ul. Stefana Żeromskiego 17 w Zielonej Górze..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i kolorystyka klatki schodowej w budynku wpisanym do rejestru zabytków przy ul. Stefana Żeromskiego 17 w Zielonej Górze. Zakres prac i kolejność realizacji zgodnie przedmiarem robót oraz dokumentacją, tj.: Ogólna charakterystyka robót: Zakres robót obejmuje: 1. Skucie tynków zawilgoconych, zagrzybionych, głuchych itp. (ok. 25%) 2. Montaż drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicą 3. Montaż rurociągu z PCW (pion) 4. Wykonanie oczyszczenia i odgrzybienia ścian 5. Wykonanie obudowy pionu instalacyjnego z płyt GK 6. Wypełnienie tynków wapiennych 7. Wykonanie warstwy szpachlowej z zaprawy renowacyjnej 8. Malowanie sufitów i ścian ponad lamperią wg kolorystyki 9. Malowanie lamperii wg kolorystyki wraz z rekonstrukcją elementów wystroju 10. Malowanie pasków oddzielających 11. Remont i renowacja schodów drewnianych i balustrad schodowych 12. Malowanie schodów i balustrad drewnianych wg kolorystyki 13. Renowacja stolarki drzwiowej wg wskazań konserwatorskich 14. Renowacja i częściowa wymiana podłóg drewnianych na spocznikach 15. Wymiana drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicą (parter) na nowe, wykonane na wzór istniejących 16. Przeniesienie pionu wody zimnej z klatki schodowej do pionu WC 17. Montaż wykładziny z PCW na stopniach i spocznikach 18. Wywóz gruzu wraz z utylizacją Zamawiający informuje, że wszystkie materiały występujące - w projekcie budowlanym, przedmiarze robót - pod nazwą producenta zostały podane przykładowo. Mogą być one zastąpione innymi materiałami równoważnymi, pod warunkiem użycia nie gorszych materiałów niż podane, oraz utrzymania zakładanej efektywności. Wyrób równoważny zamawiający uzna za taki sam, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w opisie przedmiotu zamówienia z nazwy lub pochodzenia. Jego jakość nie może być gorsza od jakości opisanego przedmiotu zamówienia. Prace konserwatorskie i restauratorskie winny być wykonywane przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia zgodnie z § 22 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. nr 165, poz. 987)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RENOVA Sp. z o.o., Lipno 46A, 66-008 Świdnica, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143990,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 156478,56

  • Oferta z najniższą ceną: 156478,56 / Oferta z najwyższą ceną: 156478,56

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.