eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinREMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W LUBARTOWIE PRZY UL. LUBELSKIEJ 57 W CELU WDROŻENIA SYSTEMU NOWEJ KSIĘGI WIECZYSTEJ.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-24

Lublin: REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W LUBARTOWIE PRZY UL. LUBELSKIEJ 57 W CELU WDROŻENIA SYSTEMU NOWEJ KSIĘGI WIECZYSTEJ.
Numer ogłoszenia: 162917 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125567 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 43, 20-076 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5359164, faks 081 5359164.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W LUBARTOWIE PRZY UL. LUBELSKIEJ 57 W CELU WDROŻENIA SYSTEMU NOWEJ KSIĘGI WIECZYSTEJ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu części pomieszczeń wewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Lubartowie przy ul. Lubelskiej 57 z przystosowaniem na potrzeby Nowej Księgi Wieczystej. ZAKRES PRAC OBEJMUJE: 1. Roboty rozbiórkowe w tym m.in.: - wykucie ościeżnic, rozebranie ścianek z cegieł, wykucie podokienników, odbicia tynków, zerwanie posadzek, demontaż starych regałów w archiwum, inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 2. Roboty budowlane w tym m.in.: - wykonanie nowych warstw wyrównawczych pod posadzki, wykonanie posadzek (np. Epoksyd, Norament, PCW lub równoważne), wykonanie ścianek działowych, wykonanie tynków wewnętrznych, tapet z włókna szklanego na ścianach, malowanie farbami lateksowymi, częściowa wymiana stolarki drzwiowej, zakup i montaż systemowej kraty drzwi zewnętrznych, wymiana parapetów, inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 3. Roboty elektryczne w tym m.in.: - remont instalacji elektrycznych, montaż opraw oświetleniowych, wykonanie instalacji SWN i SAP wraz z uruchomieniem systemów, rozbudowa sieci teleinformatycznej, inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 4. Roboty sanitarne w tym m. in.: - remont instalacji wod-kan, CO, hydrantowej, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w części pomieszczeń, oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 5. Zakup i montaż regałów przesuwnych do archiwum. 6. Inne niezbędne do wykonanie całości zamówienia. Zgodnie z dokumentacją projektową, w której skład wchodzą: - architektura, - instalacje sanitarne, - instalacje elektryczne, dedykowane i okablowania strukturalnego, - instalacja SAP, - instalacja SWN, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - przedmiary robót. Zamawiający dopuszcza wykonanie robót przez podwykonawców w zakresie robót instalacyjnych. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zorganizować zaplecze techniczne oraz socjalne budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wizji lokalnej przedmiotu zamówienia w celu rzetelnego opracowania oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.42.11.34 - 45.42.11.34 45.42.11.47 - Instalowanie krat 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 39.13.11.00 - Regały archiwalne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 366269.25 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy E-M-B Sp. z o.o., ul. Łęczyńska 58, 20-309 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 366269.25
  • Oferta z najniższą ceną: 366269.25 oferta z najwyższą ceną: 472326.54
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.