Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-17
Lublin: Wyposażenie laboratoryjne: procesor tkankowy i mikrotom; nr sprawy UM-TA-262-23/08
Numer ogłoszenia: 162922 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 528 88 67, fax 081 5328927.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie laboratoryjne: procesor tkankowy i mikrotom; nr sprawy UM-TA-262-23/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia laboratoryjnego: Procesora tkankowego oraz Mikrotomu, wraz z montażem obejmującym rozpakowanie, zamontowanie i przekazanie do użytku oraz przeszkolenie pracowników, w konfiguracji i ilości określonej odpowiednio dla każdego zadania spełniających wymagane parametry techniczne i użytkowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 2. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych poniżej wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków, o których mowa powyżej w III.2) pkt 1. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 2. Dokumenty, o których mowa w ust.1 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Ocena techniczna (wymagania techniczne i użytkowe, funkcjonalność) - 50
- 3. Warunki gwarancji i serwisu - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Strona internetowa jw. Osoby do kontaktu: Edward Gerhant, Sebastian Kałkus tel. 081 528-88-62, fax. 081 528-88-64, e-mail: sebastian.kalkus@am.lublin.pl; Lublin, AL. Racławickie 1, pokój 231.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 12:45, miejsce: Kancelaria Ogólna Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1, pokój 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Procesor tkankowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Procesor tkankowy wraz z montażem obejmującym rozpakowanie, zamontowanie i przekazanie do użytku oraz przeszkolenie pracowników, w konfiguracji i ilości określonej przez Zamawiającego, spełniających wymagane parametry techniczne i użytkowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Ocena techniczna (wymagania techniczne i użytkowe, funkcjonalność) - 50
- 3. Warunki gwarancji i serwisu - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mikrotom.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikrotom wraz z montażem obejmującym rozpakowanie, zamontowanie i przekazanie do użytku oraz przeszkolenie pracowników, w konfiguracji i ilości określonej przez Zamawiającego, spełniających wymagane parametry techniczne i użytkowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Ocena techniczna (wymagania techniczne i użytkowe, funkcjonalność) - 50
- 3. Warunki gwarancji i serwisu - 10
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawy warzyw, owoców, kiszonek do Domu Pomocy Społecznej im. Matki Teresy z Kalkuty w Lublinie w II kwartale 2025 r.
- Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych i testów do izolacji dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 15 części.
- Dostawa papieru do urządzeń biurowych, płyt DVD i kopert na płyty dla potrzeb Jednostek USK.
- Świadczenie usługi ochrony i dozoru mienia oraz obsługi portierni w Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Lublinie, w okresie od 01.04.2025 r. do 31.01.2026 r.
- Usługa doradcza w zakresie benchmarkingu i optymalizacji pracy Szpitala
- dostawa samochodu osobowego, 9-osobowego, rodzaj nadwozia: minibus/minivan/van oraz dostawa samochodu osobowego, 5 osobowego, typu sedan, segmentu E - 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa testów do identyfikacji, określania lekowrażliwości drobnoustrojów i drobnego sprzętu zużywalnego wraz z dzierżawą automatycznego aparatu oraz podłoży do posiewów krwi
- Dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników na potrzeby SPZZOZ w Zwoleniu
- DOSTAWA LEKÓW.
więcej: Urządzenia diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.