Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-24
Wielbark: Dostawa materiałów do budowy wodociągu na kolonie Głuch i Kucbork gm. Wielbark
Numer ogłoszenia: 162930 - 2013; data zamieszczenia: 24.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielbark , ul. Grunwaldzka 2, 12-160 Wielbark, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6218106, faks 089 6218106.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielbark.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do budowy wodociągu na kolonie Głuch i Kucbork gm. Wielbark.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych- armatury wodociągowej do budowy wodociągu na kolonie Głuch i Kucbork gm. Wielbark. Szczegółowy zakres dostawy obejmuje: Lp. Nazwa towaru Polska Norma Ilość Jedn. 1. Hydrant fi 80 nadziemny wysokości 215 cm PN-EN14384 6szt. 2.Kolano fi 80 stopowe kołnierzowe PN-84/H-74101 6szt. 3. Króciec FF fi 80 L-300 PN-84/H-74101 6szt. 4. Króciec FW fi 80 kołnierzowy/ PCV 90 13szt. 5. Króciec FW fi 100 kołnierzowy 20szt. 6. Nawiertka z zasuwą N 110/40 1kpl. 7. Nawiertka z zasuwą N 90/40 6kpl. 8. Nasuwka wodna PCV fi 110 20szt. 9. Nasuwka wodna PCV fi 90 13szt. 10. Rura ochronna A83 24mb 11. Rura ochronna PE 160 8mb 12. Rura ochronna PE 225 21mb 13. Rura PE 40 408mb 14. Rura wodna PVC o średnicy 90 mm, długości 6000 mm, wewnętrzna grubość ścianki 4,2 mm 1284mb 15. Rura wodna PVC o średnicy 90 mm, długości 3000 mm, wewnętrzna grubość ścianki 4,2 mm 210mb 16. Rura wodna PVC o średnicy 110 mm, długości 6000 mm, wewnętrzna grubość ścianki 4,2 mm PN-EN ISO 1452-2:2010 4104mb 17. Rura wodna PVC o średnicy 110 mm, długości 3000 mm, wewnętrzna grubość ścianki 4,2 mm PN-EN ISO 1452-2:2010 801 Mb 18. Taśma ostrzegawcza niebieska z wkładką metalową 6900mb 19. Trójnik żeliwny 100x80 kołnierzowy 1szt. 20. Wodomierz fi 15 2szt. 21. Wodomierz fi 20 5szt. 22. Zasuwa żeliwna fi 80 z obudową teleskopową PN-EN 1074/2 3kpl 23. Zasuwa żeliwna fi 100 z obudową teleskopową PN-EN1074-2 9kpl 24. Zasuwa żeliwna fi 150 z obudową teleskopową 2kpl. 25. Zawór antyskażeniowy fi 20 2szt. 26. Zawór antyskażeniowy fi 25 5szt. 27. Zawór przelotowy fi 20 2szt. 28. Zawór przelotowy fi 25 7szt. 29. Zawór przelotowy fi 32 5szt. 30. Śruby podkładki, nakrętki fi 16- z pełnym gwintem - dł.80mm 30kg/kpl. 31. Króciec FW fi 150 kołnierzowy 4szt. 32. Nasuwka fi 150 4szt. Zamówienie obejmuje dostawę materiałów Zamawiającemu zgodnie z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie Polskich Norm, cen i wartości zamówienia netto oraz brutto dla każdego z materiałów oraz łącznej wartości zamówienia. Zamówienie obejmuje dostawę powyższych materiałów fabrycznie nowych, o I klasie jakości gatunku, wolnych od wad oraz z gwarancją..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, polegających na rozszerzeniu dostaw.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - Materiały budowlane 44.16.31.00 - Rury 42.13.11.50 - Zawory hydrantowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony załącznik Nr 1 do SIWZ - Formularz oferty, 2. Załącznik Nr 4 - wzór umowy 3. Załącznik Nr 5 - Protokół odbioru dostaw
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wielbark-ug.bip-wm.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielbark 12-160 Wielbark ul. Grunwaldzka 2, pok. nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wielbark Adres: 12-160 Wielbark ul. Grunwaldzka 2, sekretariat pok. nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych
- Dostawa materiałów wodociągowych i kanalizacyjnych na rok 2025
- Dostawa materiałów niezbędnych do wykonania przebudowy pomieszczeń Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych dla Działu Technicznego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach IZP.2411.75.2025.JM
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla pracowni technicznych - zamówienie z podziałem na osiem części
więcej: Zawory hydrantowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.