Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-23
Rzeszów: Zadanie Nr 1: Remont drogi powiatowej Nr 1379R (559) Głogów Młp.- Zabajka - Wola Cicha w m. Zabajka ; Remont drogi powiatowej Nr 1217R (182) Hucisko-Nienadówka-Trzeboś Górna w m. Hucisko ; Remont drogi powiatowej Nr 1217R (372) Kłapówka-Pogwizdów Stary -Hucisko w m. Pogwizdów Stary;
Zadanie Nr 2: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1377R (556) Przybyszówka-Rudna Wielka-Rudna Mała-Zaczernie-Nowa Wieś - przystosowanie pobocza do ruchu pieszego - w km od 0+350 do 0+510 w m. Rudna Mała
Numer ogłoszenia: 162931 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie , ul. Miłocińska 44, 35-232 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8636134, faks 017 8636113.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie Nr 1: Remont drogi powiatowej Nr 1379R (559) Głogów Młp.- Zabajka - Wola Cicha w m. Zabajka ; Remont drogi powiatowej Nr 1217R (182) Hucisko-Nienadówka-Trzeboś Górna w m. Hucisko ; Remont drogi powiatowej Nr 1217R (372) Kłapówka-Pogwizdów Stary -Hucisko w m. Pogwizdów Stary; Zadanie Nr 2: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1377R (556) Przybyszówka-Rudna Wielka-Rudna Mała-Zaczernie-Nowa Wieś - przystosowanie pobocza do ruchu pieszego - w km od 0+350 do 0+510 w m. Rudna Mała.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1: Remont drogi powiatowej Nr 1379R (559) Głogów Młp.- Zabajka - Wola Cicha w m. Zabajka ; Remont drogi powiatowej Nr 1217R (182) Hucisko-Nienadówka-Trzeboś Górna w m. Hucisko ; Remont drogi powiatowej Nr 1217R (372) Kłapówka-Pogwizdów Stary -Hucisko w m. Pogwizdów Stary Zadanie Nr 2: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1377R (556) Przybyszówka-Rudna Wielka-Rudna Mała-Zaczernie-Nowa Wieś - przystosowanie pobocza do ruchu pieszego - w km od 0+350 do 0+510 w m. Rudna Mała. Zadanie Nr 1 - profilowanie nawierzchni betonem asfaltowym - 250 t; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego- 7750 m2; - plantowanie poboczy - 2050m2 - utwardzenie poboczy tłuczniem - 460 m2 - oczyszczenie rowu z namułu - 2160 mb - rozebranie przepustów pod zjazdami fi 40 - 50 mb - wykonanie przepustów pod zjazdami fi 40 - 156 mb - nawierzchnie żwirowe na zjazdach - 275 m2 - podbudowa z tłucznia - 1050 m2; - umocnienie skarp i dna rowów płytami ażurowymi - 60 m2 - obudowy wlotów (wylotów) przepustów drogowych - 3 m3 Zadanie Nr 2 - wykonanie przepustów pod zjazdami fi 50 - 25 mb - wykonanie nawierzchni żwirowych na zjazdach - 24 m2 - roboty ziemne; - przedłużenie przepustu fi 60 - 1 mb - odwodnienie (rów kryty) - 50 mb - ścieki z elementów betonowych - 14 mb - wykonanie chodnika z płyt betonowych - 6 m2 - wykonanie umocnienia z płyt betonowych - 8 m2 - wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej - 240 m2 - umocnienie skarp i dna rowów płytami ażurowymi - 75 m2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Będą one udzielone w przypadku powtórzenia tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna: Posiadanie min. jednej osoby przewidzianej do kierowania robotami budowlanymi posiadającej uprawnienia budowlane o specjalności drogowej uprawniające do kierowania robotami budowlanymi.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy - jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik. -Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (na załączonym druku) - załącznik nr 5 do oferty. Wykonawca wypełnia załącznik zgodnie z § 10.1 ust.2 -Kosztorys ofertowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian umowy: a.zmiany na stanowisku kierownika budowy w przypadku niemożliwości pełnienia przez niego powierzonej mu funkcji (sytuacja losowa) - Wykonawca przestawi osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy, która będzie spełniała niezbędne wymagania w tym zakresie b.zmiany ceny określonej w umowie w przypadku urzędowych zmian podatku od towarów i usług (VAT) o wskaźnik zmiany stawki podatku. c.zmiany ceny określonej w umowie w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących zmniejszenie zakresu robót określonych w kosztorysie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/rzeszowski/zdp/zam_publi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-232 Rzeszów, ul. Miłocińska 44, pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-232 Rzeszów, ul. Miłocińska 44, pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-232 Rzeszów, ul. Miłocińska 44, pokój nr 2.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej przebudowy wybranych pomieszczeń w budynku Centrum Studenckiego PRz.
- Wsparcie i asysta techniczna Systemu szyfrowania dla Systemu telekomunikacyjnego Politechniki Rzeszowskiej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Załęska 7a.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kłodawa- II postępowanie
- Remont drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku od km 87+869 (88+276) do km 88+114 (88+521) oraz od km 88+701 (89+108) do km 89+669 (90+076)- nr postępowania 258/24
- Remont drogi wojewódzkiej nr 707 w km 42+050 do km 43+371,40 oraz od km 43+504 do km 44+100, gmina Nowe Miasto nad Pilicą, powiat grójecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 253/24
- Remont drogi gminnej K420105 (ul. Budzowa) w km 0d 0+350 do km 0+550 w miejscowości Murzasichle.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.