Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-11
Nowy Sącz: Budowa budynku warsztatowo-garażowego Spółki z o.o. Sądeckie Wodociągi w Nowym Sączu - segment C
Numer ogłoszenia: 162939 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sądeckie Wodociągi Sp. z o.o., ul. Wincentego Pola 22, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4438643 w. 339 4434004, fax 018 4438304.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociągi.nowy.sacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku warsztatowo-garażowego Spółki z o.o. Sądeckie Wodociągi w Nowym Sączu - segment C.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa budynku warsztatowo-garażowego parterowego w konstrukcji stalowej o powierzchni zabudowy 368,2 m2 i kubaturze 2360 m3. Zamówienie obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: 1. Roboty ogólnobudowlane: a) Roboty ziemne i fundamentowe, b) Roboty konstrukcyjne, c) Roboty wykończeniowe. 2. Wykonanie instalacji: a) Instalacje elektryczne: - instalacja oświetlenia i gniazd oraz instalacja piorunochronna i połączeń wyrównawczych, b) Instalacje wod-kan. c) Instalacja c.o. 3. Wyburzenie budynku parterowego o wymiarach 4,1 m x 5,1 m, wys. 3,8 m - strop budynku żelbetowy, ściany z bloczków betonowych wraz z wykonaniem jednej nowej ścianki o powierzchni 5,1 m x 3,8 m z bloczków PGS. Wykonaną ściankę należy otynkować z zewnątrz. 4. Wykonanie odcinka przyłącza kanalizacji sanitarnej od istniejącej studzienki S10 do studzienki S16 wraz z likwidacją 1 istniejącej studzienki kanalizacyjnej. 5. Wykonanie odcinka przyłącza kanalizacji deszczowej od istniejącej studzienki D3 do studzienki D17 wraz z przepięciem istniejącego przyłącza. 6. Dokumentacja powykonawcza. 7. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza robót na mapie w skali 1:500 w 3 egzemplarzach. 8. Wszystkie inne prace związane z wykonywanymi robotami konieczne dla oddania zadania do eksploatacji zgodnie obowiązującymi przepisami i normami.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 15.000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 i art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe: - podadzą w ofercie termin płatności 30 dni, - udzielą gwarancji nie krótszej niż 3 lata, - wykonali w ostatnich pięciu latach przynajmniej 1 zlecenie na wykonanie robót budowlano-montażowych budynku w konstrukcji stalowej i wartości nie mniejszej niż 500.000 zł, poparte dokumentem, iż zostało wykonane w terminie i z należytą starannością. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymienionych wyżej lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Podanie w ofercie terminu płatności niezgodnego z wymaganiami podanymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie udzielenie gwarancji 3 lat zgodnie z postanowieniami zawartymi w umowie jak również nie wykazanie się wykonaniem w ostatnich pięciu latach przynajmniej 1 zlecenia na wykonanie robót budowlano-montażowych budynku w konstrukcji stalowej i wartości nie mniejszej niż 500.000 zł, popartego dokumentem, iż zostało wykonane w terminie i z należytą starannością skutkować będzie odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji; - Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające między innymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji; - Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie - oświadczenie, że przedsiębiorcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia według wzoru stanowiącego zał. nr 4 do specyfikacji; - Kopię dowodu wniesienia wadium; - Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót metodą uproszczoną. Nie można pominąć żadnej pozycji z przedmiaru robót; - Wykaz podwykonawców wraz z zakresem powierzonych im robót; - Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót; - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia oraz należą do Izby Inżynierów Budownictwa. Wymagane uprawnienia w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej; - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wod-kan, co, - instalacyjnej w zakresie instalacji elektr. - Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (wymogi dotyczące kierownika budowy i kierowników robót określa pkt 12.8.1.c specyfikacji), wg zał. Nr 6 do specyfikacji; - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje); - Wykaz podwykonawców wraz z zakresem powierzonych im robót; - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmująca ochronę ubezpieczeniową, związaną z wykonaniem robót budowlanych w ramach niniejszego zamówienia na minimalną kwotę nie mniejszą niż 800.000,00 zł, ważna na cały okres realizacji zamówienia. Należy przedłożyć oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem w/w dokumentów potwierdzających spełnienie warunków stawianych Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swns.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sądeckie Wodociągi, 33-300 Nowy Sącz, ul. Wincentego Pola 22 - Dział Techniczny pok. nr 27.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Sądeckie Wodociągi, 33-300 Nowy Sącz ul. Wincentego Pola 22 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostarczenie i montaż mebli na potrzeby Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespół Szkół nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Nowym Sączu" składająca się z 4 części.
- Remonty bieżące ulic i chodników o nawierzchni bitumicznej w granicach administracyjnych Miasta Nowego Sącza od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025r. - roboty do 100 m2
- Dostawa paliw na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Sączu
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej nr 1538 K Jazowsko - Obidza w km 0+640 - 1+880 polegająca na budowie chodnika w m. Obidza
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w budynkach i lokalach znajdujących się w administrowaniu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Boguchwale
- Modernizacja elewacji budynku Urzędu Miasta Bochnia
więcej: Instalowanie okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.