Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-17
Zielona Góra: Budowa Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Nr 2 PSP - etap I budowa budynku koszarowo - szkoleniowego.
Numer ogłoszenia: 162961 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze, ul. Kasprowicza 3/5, 65-074 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4575600, fax 068 4575604.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Nr 2 PSP - etap I budowa budynku koszarowo - szkoleniowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Nr 2 PSP - etap I budowa budynku koszarowo - szkoleniowego przy ul. Sulechowskiej w Zielonej Górze. Stan istniejący: wykonany stan surowy otwarty budynku koszarowo - szkoleniowego oraz wieży do suszenia węży. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót w budynku koszarowo - szkoleniowym: - wykonanie ścianek działowych z pustaków ceramicznych i cegieł - łączna pow. 710 m2, - wykonanie kominów wentylacyjnych, - wykonanie ocieplenia ścian budynku płytami z poliestru ekstrudowanego - pow. 67 m2 i wełny mineralnej - pow. 583 m2, - licowanie ścian zewnętrznych i cokołu budynku z cegieł klinkierowych - pow. 699 m2, - wykonanie nadproży i parapetów zewnętrznych z cegły klinkierowej, - montaż stolarki okiennej - montaż bez zakupu okien, - wykonanie fasady aluminiowej - pow. 137 m2, - wykonanie świetlików dachowych i elementów wentylacji, - wykonanie izolacji poziomej przeciwdźwiękowej dachu z płyt z wełny mineralnej- montaż bez zakupu wełny mineralnej, - wykonanie pokrycia dachu i obróbek blacharskich - pow. 746 m2, - wykonanie wejścia głównego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: - wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia, z których każde polegało na budowie lub przebudowie budynku obejmujące swoim zakresem roboty murowe, montaż stolarki budowlanej, wykonanie pokrycia dachu o łącznej wartości tych robót co najmniej 500.000 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych), - dysponują osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, będącą członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 400.000 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych), 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania tzn. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być podpisany przez pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub przez każdego z wykonawców. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności, zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoba, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska PSP ul. Kasprowicza 3/5 65 - 074 Zielona Góra sekretariat (pok nr 105) po dokonaniu opłaty za SIWZ w w wysokośći 150 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska PSP ul. Kasprowicza 3/5 65 - 074 Zielona Góra sekretariat (pok nr 105).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Remont sanitariatów w budynku Urzędu Statystycznego w Zielonej Górze, ul. Spokojna 1
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja energii elektrycznej dla Archiwum Państwowego w Zielonej Górze
- Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego z utworzeniem Indywidualnych Planów Działania
- Remont drogi wojewódzkiej nr 158: Zadanie nr 1 - m. Gralewo na odcinku od km 8+897 do km 9+732; Zadanie nr 2 - m. Goszczanowo na odcinku od km 28+526 do km 29+119.
- Remont przepustu drogowego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 305 w miejscowości Łęgoń
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego" w podziale na części
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja i rozbudowa remizy OSP w Dobrodzieniu
- Budowa remizy strażackiej OSP
- Remont budynku OSP w Bierzynie
- Budowa Regionalnego Centrum Szkoleniowego OSP w Gminie Choszczno w systemie zaprojektuj i wybuduj - III postępowanie
- Modernizacja obiektów Komendy Powiatowej PSP w Zduńskiej Woli
- "Przebudowa i rozbudowa budynku OSP Dźwierzuty położonego na dz. nr 659/2 wraz z projektem sieci kanalizacji deszczowej - Etap III"
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.