eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębowiecObsługa bankowa budżetu Gminy Dębowiec

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-22

Dębowiec: Obsługa bankowa budżetu Gminy Dębowiec.
Numer ogłoszenia: 163044 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106262 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębowiec, ul. Katowicka 6, Dębowiec, woj. śląskie, tel. 033 8562285, 8533881, faks 033 8533881.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Dębowiec..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia, w przetargu nieograniczonym o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, jest prowadzenie pełnej obsługi bankowej budżetu Gminy Dębowiec. 3.2. W celu pokazania kondycji finansowej Zamawiającego oraz zakresu obsługi, do specyfikacji załącza się informacje o Gminie Dębowiec zawierające: a) Wykaz gminnych jednostek organizacyjnych stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji; b) Plan dochodów i wydatków według uchwalonego Budżetu Gminy Dębowiec na 2009r. - Uchwała nr 221/XXIV/08 Rady Gminy Dębowiec z dnia 30 grudnia 2008 r., stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji; c) Informację o średniej miesięcznej liczbie przelewów i średniej wartości przelewów dokonywanych na poszczególnych kontach Urzędu Gminy Dębowiec, stanowiącą załącznik nr 3 do specyfikacji; d) Informację o średniej miesięcznej wartości wpłat i wypłat gotówkowych Urzędu Gminy Dębowiec, stanowiącą załącznik nr 4 do specyfikacji; 3.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje otwarcie i prowadzenie: - rachunku bieżącego budżetu gminy, rachunków podstawowych jednostek budżetowych i instytucji kultury utworzonych przez Gminę Dębowiec; - rachunków pomocniczych, a w szczególności funduszy celowych, sum na zlecenie i depozytowych, a także innych rachunków bankowych których obowiązek prowadzenia nakładają przepisy prawa lub zawarte umowy (np. rachunki dla środków pomocowych); - oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach; - realizację poleceń przelewów drogą elektroniczną; - zapewnienie możliwości uzyskiwania drogą elektroniczną informacji o stanie rachunków oraz stałą obserwację obrotów i stanu środków na poszczególnych własnych rachunkach bankowych; - realizację wpłat i wypłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego oraz przez inne osoby, podmioty na rachunki Zamawiającego (Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych na rzecz Gminy Dębowiec przez płatników podatków, opłat lokalnych i innych należności budżetowych oraz od przelewów dokonywanych pomiędzy rachunkami Urzędu Gminy a jednostkami organizacyjnymi); - wydawanie i realizowanie czeków gotówkowych umożliwiających funkcjonowanie kasy w jednostkach organizacyjnych gminy oraz w Urzędzie Gminy Dębowiec; - wystawianie pisemnego potwierdzenia stanu salda rachunków bankowych w każdym dniu roboczym; - przyjmowanie wolnych środków, zgromadzonych na rachunkach bankowych na lokaty krótkoterminowe typu (over night) i weekendowe; - zapewnienie możliwości lokowania środków pieniężnych na oprocentowanych lokatach terminowych, których warunki zostaną ustalone w drodze negocjacji; - zapewnienie możliwości zaciągania kredytu (w rachunku bieżącym budżetu) (Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od zaangażowania kredytu, tj. od niewykorzystanej części kredytu); - możliwości w zakresie dostępności do innych usług bankowych...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 0.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Skoczowie, ul. Objazdowa 10, 43-430 Skoczów, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 0.00
  • Oferta z najniższą ceną: 0.00 oferta z najwyższą ceną: 0.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.