Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-22
Olsztyn: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm. ) na zakup, dostawę oraz montaż fabrycznie nowego analizatora rtęci wraz z zestawem komputerowym.
Numer ogłoszenia: 163056 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna , ul. Żołnierska 16/201, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5279500, faks 089 5279788.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.olsztyn.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wsse.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Inspekcja Sanitarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm. ) na zakup, dostawę oraz montaż fabrycznie nowego analizatora rtęci wraz z zestawem komputerowym..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - LBŚiŻ - Analizator rtęci Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, kompletny i aktualnie produkowany na rynku. Wymagane parametry: możliwość bezpośredniego oznaczania zawartości rtęci bez mineralizacji w materiale stałym i roztworach próbkach gazowych, bez dodatku substancji ułatwiających Granica wykrywalności mniejsze równe 0,001ng Źródło światła - niskociśnieniowa lampa rtęciowa Zakres roboczy - 0,005 - 500ng Odtwarzalność mniejsza równa 1,5% Podawanie próbki - automatyczne Możliwość zatężania próbki Gaz nośny - tlen Zasilanie 230V 50Hz Możliwość oznaczania próbek przy użyciu chlorku cyny II Oczyszczanie gazów wylotowych w roztworze buforowym Aplikacje w języku polskim Oprogramowanie sterujące pracą spektrometru, umożliwiające zbieranie, obróbkę i aktywizację danych pracujące w środowisku Windows XP Dodatkowe wyposażenie : zestaw komputerowy z drukarką - określony poniżej zestaw łódeczek niklowych (na 500?l i na 1000?l) po szt.10 zestaw akcesoriów zużywalnych w okresie 2 lat, wskazanych w instrukcji obsługi lub dokumencie równoważnym opracowanym przez producenta urządzenia jako części zużywalne w okresie 2 lat. (rura do mineralizacji - szt.2, uszczelki - szt. 4, łączniki - szt. 4, układ amalgamacji - szt.4, części zużywalne podajnika - 4 komplety) instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim Zestaw komputerowy z drukarką: Komputer Dell OptiPlex 330 MT + monitor 19 cali LCD panoramiczny lub komputer o parametrach równoważnych, tj: - min. procesor 2,2GHz dwurdzeniowy; - min. 160 GB HDD; - min. 2GB RAM; - DVD-RW; - klawiatura + myszka; - System operacyjny Windows XP Professional PL; - monitor 19 cali LCD panoramiczny. Drukarka laserowa kolorowa OKI C5850dn lub drukarka o parametrach równoważnych: Typ: Drukarka laserowa kolorowa. - Maks. rozmiar nośnika A4 - wydajność tonera czarnego 5000 stron, przy 5% pokryciu strony - wydajność tonera cyjan 5000 stron, przy 5% pokryciu strony - wydajność tonera Magenta 5000 stron, przy 5% pokryciu strony - wydajność tonera yellow 5000 stron, przy 5% pokryciu strony - Rozdzielczość w pionie (mono) 1200 dpi - Rozdzielczość w poziomie (mono) 600 dpi - Rozdzielczość w pionie (kolor) 1200 dpi - Rozdzielczość w poziomie (kolor) 600 dpi - Szybkość druku (mono) ok 32 str./min. - Szybkość druku (kolor) ok 26 str./min. - Pojemność podajnika papieru 300 szt. - Druk dwustronny. - Prędkość procesora min. 200 MHz - Zainstalowana pamięć min. 64 MB - Złącza zewnętrzne: USB 2.0 karta Ethernet 10/100BaseTx -Obsługiwane systemy operacyjne: Microsoft Windows 2000 Microsoft Windows XP Home Microsoft Windows XP Professional Microsoft Windows XP Professional x64 Microsoft Windows Server 2003 Microsoft Windows Vista Microsoft Windows 2003 Server x64 Warunki gwarancji: serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w Polsce odpowiedzialność dostawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady co najmniej 12 miesięcy od dnia instalacji, tj. podpisania protokołu zdawczo-odbiorczy naprawa lub wymiana wadliwych części albo układów, które uległy uszkodzeniu z przyczyn wad konstrukcyjnych, produkcyjnych lub materiałowych w przeciągu dwóch tygodni od daty formalnego zgłoszenia usterki w siedzibie Zamawiającego. Zgłoszenie dokonane faxem, telefonicznie lub pocztą elektroniczną uważać się będzie za skutecznie dokonane. W przypadku zaistnienia konieczności naprawy urządzenia poza siedzibą Zamawiającego koszty transportu pokrywa Wykonawca. Naprawa lub wymiana wadliwych części albo układów, które uległy uszkodzeniu z przyczyn wad konstrukcyjnych, produkcyjnych lub materiałowych w przeciągu dwóch tygodni od daty formalnego zgłoszenia usterki. przedłużenie terminu gwarancji o czas, od kiedy urządzenie zostanie wyłączone z użytkowania z powodu usterki technicznej, wad konstrukcyjnych, produkcyjnych lub materiałowych do zakończenia naprawy jeżeli naprawa spowoduje wyłączenie urządzenia na okres dłuższy niż 1 miesiąc Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć urządzenie zastępcze o takich samych parametrach na czas trwania naprawy; trzykrotna naprawa tego samego elementu lub podzespołu powoduje jego wymianę na nowy; udzielenie 12 miesięcznej gwarancji dla części zainstalowanych w trakcie naprawy; Przed upływem ostatecznego terminu gwarancji (1 miesiąc wcześniej) Wykonawca dokona kompleksowego przeglądu gwarancyjnego całej aparatury. Usługi wliczone w ramach oferty: dostawa analizatora rtęci do siedziby Zamawiającego instalacja i uruchomienie urządzenia bezpłatny serwis gwarancyjny szkolenie 4 pracowników w WSSE w Olsztynie: - szkolenie przy instalacji z obsługi sprzętu - szkolenie po 3-miesiącu pracy urządzenia Dostawa i instalacja/uruchomienie analizatora rtęci nastąpi w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy do siedziby Zamawiającego: Olsztyn, ul. Żołnierska 16, Laboratorium Badań Środowiskowych i Żywności. Płatność nastąpi do 30 dni po wystawieniu faktury. Faktura może zostać wystawiona dostarczeniu do Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego (załącznik nr 4)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00 - Analizatory 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. muszą przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, tj. przedstawią podpisane oświadczenie (zał. nr 2); 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, tj. przedstawią podpisane oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (zał. nr 2); 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058 ze zm.), tj. przedstawią podpisane oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2). oraz złożyli wszystkie wymagane oświadczenia, dokumenty i formularze wymagane przez Zamawiającego. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie : spełnia nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty podmiotowe: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych należy złożyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia należy złożyć: oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia należy złożyć: oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna ul. Żołnierska 16, pok. 201 Olsztyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna ul. Żołnierska 16, pok. 201 Olsztyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Oddziału ZUS w Olsztynie oraz jednostek terenowych ZUS w Kętrzynie i w Mrągowie.
- Usługa szacowania szkód wyrządzonych przez bobry w drzewostanach, zadrzewieniach lub sadach na terenie województwa warmińsko-mazurskiego - 3 zadania
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UW-M w Olsztynie
- Zakup i dostawa odczynników, przeciwciał oraz kolumienek immunoafinitywnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytety Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Sprzedaż wraz z dostawą oraz instalacją schładzalnika wieżowego mleka dla jednostki UWM w Olsztynie
- Dostawa infrastruktury serwerowej oraz sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "LoCaGas- Low Calorific Gas for Green Power Production"
- "Wyposażenie przedszkola integracyjnego z siedzibą przy ul. Zygmunta Szczęsnego Felińskiego 1, 64-500 Szamotuły
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.