eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówKompleksowe wsparcie centralizacji podatku VAT w Gminie Miasta Tarnowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Tarnów: Kompleksowe wsparcie centralizacji podatku VAT w Gminie Miasta Tarnowa
Numer ogłoszenia: 163071 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Tarnowa - Wydział Informatyzacji , ul. Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 6882400, 6882816, faks 14 6882551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe wsparcie centralizacji podatku VAT w Gminie Miasta Tarnowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie 2 zadań (części zamówienia): a) Koordynowanie procesu konsolidacji rozliczeń podatku VAT wraz ze sporządzeniem procedur i opieką powdrożeniową - w podziale na etapy b) Dostawę, instalację, konfigurację i wdrożenie Programu oraz dostawa podzespołów serwerowych, a także przeprowadzenie szkoleń z obsługi Programu..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.41.20.00 - Pakiety oprogramowania do przygotowywania deklaracji podatkowych 79.22.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2, do oferty należy załączyć stosowne upoważnienie (pełnomocnictwo) lub inny dokument, z którego wynika uprawnienie do podpisania oferty. 3. Pełnomocnictwa złożone do przetargu mają być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie chyba, że przepisy stanowią inaczej (zgodnie z wyrokiem Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 31.01.2007 r., sygn. Akt V Ca 85/07). Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji na poprawne funkcjonowanie Programu - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umtarnow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielne Stanowisko Pracy do Spraw Podatku od Towarów i Usług Urzędu Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Mickiewicza 2, pok. 102, tel. 14/68-82-750.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, parter sala nr 1a - Kancelaria Główna Wydziału Organizacyjnego Urzędu Miasta Tarnowa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. II. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. III. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy. Wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dz.U.2015.184), składając w przetargu odrębne oferty, zobowiązani są wykazać, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczeń i dokumentów - pkt III.4 i III.6.1. IV. Okres gwarancji na poprawne funkcjonowanie Programu stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający wymaga udzielenia min 24 miesięcy (2 lata) gwarancji na poprawne funkcjonowanie Programu licząc od daty protokolarnego odbioru Etapu I zadania 2. Gwarancja ma obowiązywać co najmniej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej gwarancji na poprawne funkcjonowanie Programu. V. W odniesieniu do II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA Zamwiający informuje że zgodnie z projektem umowy: 1. Wykonawca wykona: 1) Zadanie nr 1 Etapy od I do IV oraz Zadanie nr 2 Etap I w terminie do 31 października 2016r., 2) Zadanie nr 1 etap V w okresie 2 lat od daty podpisania protokołu odbioru, o którym mowa w ust. 5, przy czym sporządzenie pisemnej porady, opinii, wyjaśnienia z zakresu doradztwa podatkowego bądź sporządzenie w imieniu zamawiającego wniosku o wydanie indywidualnej interpretacji podatkowej następować będzie w terminie 7 dni roboczych od zgłoszenia takiej potrzeby przez zamawiającego , 3) Zadanie nr 2 Etap II - w okresie 2 lat od daty podpisania protokołu odbioru, o którym mowa w ust. 5. 2. Podzespoły serwerowe, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2 lit b, powinny zostać dostarczone w opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniem w czasie transportu wraz z pełną dokumentacją w języku polskim, w szczególności zawierającą dokumenty gwarancyjne (gwarancja wykonawcy ewentualnie także gwarancja producenta). 3. Usługi związane z instalacją, konfiguracją i szkoleniem, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, Wykonawca wykona w dni robocze w sposób niezakłócający normalnej pracy Urzędu Miasta Tarnowa. W zakresie niezbędnym do wykonania usługi Zamawiający zapewni przedstawicielom Wykonawcy dostęp do wymaganych zasobów. 4. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o swojej gotowości do dostarczenia przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt 2 lit a i b, pod numer faksu 14-68-82-747, nie później niż na 1 dzień roboczy przed planowanym terminem dostawy, o którym mowa w ust. 1 pkt 1. 5. Odbiór zadań, o których mowa w ust. 1 pkt 1 nastąpi w siedzibie Zamawiającego w terminie do 7 dni od zgłoszenia przez Wykonawcę wykonania zadań, przy czym Wykonawca może zgłosić osobno wykonanie: 1) Etapu 1 zadania 1, 2) Etapu 2 zadania 1, 3) Etapu 3 zadania 1, 4) Etapu 4 zadania 1. 6. Za dzień dokonania odbioru zadań, o których mowa w ust. 1 pkt 1 uważa się dzień podpisania przez strony bez zastrzeżeń protokołu lub protokołów odbioru. W trakcie odbioru zamawiający dokona sprawdzenia zgodności parametrów przedmiotu umowy z parametrami określonymi w załączniku nr 1 do umowy, w tym sprawdzi działanie dostarczonych podzespołów serwerowych i Programu (Etap I zadania 2)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.