To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-07-17
Stalowa Wola: Utrzymanie czystości w obiekcie Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli przy ul. Podleśnej 15
Numer ogłoszenia: 163071 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 130198 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Stalowowolski, ul. Podleśna, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 643 37 09, fax 015 643 36 02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w obiekcie Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli przy ul. Podleśnej 15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w obiekcie Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli przy ulicy Podleśnej 15. Zamówienie winno być realizowane w sposób sprawny, dokładny, terminowy, z zastosowaniem najnowszej technologii, techniki, sprzętu, materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy. Obiekt w którym realizowane będzie zamówienie jest obiektem 5-kondygnacyjnym, o powierzchni użytkowej 3088 m2 . Na korytarzach, holach, klatce schodowej, w sanitariatach, pomieszczeniach socjalnych i sali narad na posadzkach znajdują się płytki gres i terakotowe. W pomieszczeniach biurowych na posadzkach w większości wykładzina dywanowa ( wykładzina PCV w archiwach, oraz w kilku pomieszczeniach biurowych na posadzkach płytki gres. Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia: 1. własnym sprzętem, 2. własnymi: środkami czyszczącymi, dezynfekującymi, zapachowymi, odpowiednimi do rodzaju czyszczonych powierzchni i dopuszczonymi do obrotu 3. Wykonawca dostarcza własne worki na śmieci, 4. przy pomocy własnego personelu oraz pod własnym nadzorem, 5. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie obiektu należyty ład, porządek, przestrzegać przepisy BHP i p.poż 6. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę 7. Wszystkie czynności porządkowe należy wykonywać poza godzinami pracy urzędu ( 7.30-15-30 od poniedziałku do piątku) 8. Zamawiający będzie we własnym zakresie dostarczał i uzupełniał papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło w płynie w sanitariatach 9. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z realizacją usługi 10. Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w obiekcie, w którym będzie realizowane zamówienie 2. Zakres prac objętych zamówieniem. - mycie stolarki okiennej i drzwiowej w całym obiekcie - 2 razy w roku - czyszczenie na mokro wykładzin dywanowych w pomieszczeniach biurowych - 1 raz w roku - pranie żaluzji pionowych - 1 raz w roku - utrzymanie porządku wokół budynku ( w granicach ogrodzenia, w tym koszenie trawy w okresie wiosenno-letnim, w miarę potrzeby). - w zakresie utrzymania czystości w pokojach biurowych należy: odkurzanie wykładzin dywanowych, usuwanie na bieżąco ewentualnych plam na wykładzinach, mycie i konserwacja wykładzin z płytek lub PCV, usuwanie kurzu z powierzchni mebli, parapetów i grzejników, czyszczenie mebli środkiem do konserwacji mebli, parapetów i grzejników, codzienne opróżnianie pojemników na śmieci wraz z wymianą worka na śmieci - śmieci z pokoi biurowych będą wystawiane przed drzwiami do pokoi - w zakresie utrzymania czystości na korytarzach, holach i klatce schodowej należy: zamiatanie, wycieranie na mokro i konserwacja posadzek, przecieranie z kurzu i mycie balustrady klatki schodowej, usuwanie kurzu z parapetów, grzejników, gablot, czyszczenie drzwi przeszklonych. - w zakresie utrzymania czystości w kabinie windy należy: zamiatanie, wytarcie na mokro posadzki, utrzymanie w czystości poprzez wyczyszczenie odpowiednim środkiem elementów ze stali nierdzewnej kabiny windy i luster - w zakresie utrzymania czystości w toaletach należy: mycie i dezynfekcja wszystkich urządzeń sanitarnych, zawieszanie kostek w muszlach, umieszczanie środków zapachowych, mycie glazury i terakoty, opróżnianie pojemników na śmieci wraz z wymiana worka - w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach socjalnych należy: mycie i dezynfekcja umywalek i zlewozmywaków, mycie glazury i terakoty, opróżnianie pojemników na śmieci wraz z wymiana worka na śmieci - w zakresie utrzymania czystości w archiwach należy zamieść i zmyć lub odkurzyć posadzkę - w zakresie utrzymania czystości w serwerowniach należy zmyć lub odkurzyć posadzkę - w zakresie utrzymania czystości w sali narad należy: zamieść, wytrzeć na mokro i konserwować posadzkę z płytek, usunąć kurz z parapetów i mebli, konserwować meble środkiem do konserwacji. 3. Częstotliwość wykonywania prac porządkowych : - korytarze, hole, wiatrołap, klatka schodowa ( powierzchnia korytarzy 571,76 m2 , powierzchnia klatki schodowej 71,63 m2 - 5 razy w tygodniu, - pokoje biurowe o numerach: 409, 410,412,413, 418, 419,420, 321, 201, 209,211, 9,12,13 i ł łącznej powierzchni ok.400 m2 - 5 razy w tygodniu - sala narad - nr 113 o powierzchni 80 m2 - 1 raz w tygodniu - toalety, pokoje śniadań o powierzchni ok. 147 m2 - 5 razy w tygodniu - serwerownie, archiwa o powierzchni ok. 252 m2 - 1 raz w miesiącu - pomieszczenia o nr 417, 312, 204, 205 o powierzchni ok. 80 m2 - nie będą sprzątane przez Wykonawcę - pozostałe pokoje biurowe o powierzchni około; 1350 m2 - 2 razy w tygodniu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 2550 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SKAREM Sp. z o.o., ul. 1-go Sierpnia 34, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2550.00
- Oferta z najniższą ceną: 2550.00 / oferta z najwyższą ceną: 120780.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego wraz z przekazaniem pomp do ich podaży do Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
- Usługa przeglądów oraz konserwacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej
- "Budowa parkingu z drogami pożarowymi oraz rozbudową kanalizacji deszczowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną przy Zespole Szkół nr 6 Specjalnych w Stalowej Woli."
- Zakup sprzętu foto, video, audio na potrzeby Stalowowolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o. o. w Stalowej Woli
- Roboty w zakresie utrzymania oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych i wewnętrznych Gminy Stalowa Wola do końca 2025 roku
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Żyrardowie tj. przy Al. Partyzantów 3 oraz w Wydziale Ksiąg Wieczystych ul. Radziejowskiej 1/5
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży oraz Hufca Pracy w Łomży ul. Księcia Janusza I 3, 18-404 Łomża.
- Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu w budynku Sądu Rejonowego w Otwocku
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.