Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-14
Jarosław: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków Etap II - obręb Czelatyce, gmina Rokietnica
Numer ogłoszenia: 163078 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu - Starosta Jarosławski , ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6246200, faks 016 6246249.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://starostwo.jaroslaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków Etap II - obręb Czelatyce, gmina Rokietnica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi geodezyjno - kartograficzno - informatyczne polegające na wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu Czelatyce mającej na celu uzupełnienie komputerowej bazy danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali, nadanie obiektom bazy danych ewidencyjnych identyfikatorów, zintegrowanie części kartograficznej i opisowej w zakresie budynków i lokali oraz utworzenie numerycznej mapy zasadniczej. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na dwa zadania. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia powyżej 14 000 euro i poniżej 200 000 euro. Zadanie 1: Utworzenie pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogiem rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz. 454). Usługi stanowiące przedmiot Zadania 1 swoim zakresem obejmują: 1) pobranie danych z zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Jarosławiu oraz ich analiza i weryfikacja pod kątem możliwości ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych, 2) prace w zakresie granic działek ewidencyjnych, 3) założenie osnowy pomiarowej, 4) przegląd i weryfikacja użytków gruntowych oraz klasyfikacji gleboznawczej gruntów, 5) numeryczny opis granic, 6) obliczenie pól powierzchni, 7) porównanie obliczonych powierzchni działek z danymi zapisanymi w księgach wieczystych oraz z rejestrem gruntów, 8) uzupełnienie danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali, 9) mapę ewidencyjną, 10) sporządzenie stosownej dokumentacji analogowej i cyfrowej celem wprowadzenia ewentualnych zmian w przebiegu granic obrębów sąsiednich oraz w Państwowym Rejestrze Granic, 11) wprowadzenie danych do programu TurboEWID v8.2, 12) sporządzenie kompletnej dokumentacji (analogowej i cyfrowej) do wyłożenia projektu operatu opisowo - kartograficznego, 13) utworzenie inicjalnej bazy danych GESUT. Zadanie 2: Wyłożenie do publicznego wglądu projektu operatu opisowo - kartograficznego ewidencji gruntów i budynków obrębu Czelatyce, gmina Rokietnica oraz uzupełnienie baz danych. Usługi stanowiące przedmiot Zadania 2 swoim zakresem obejmują: 1) wyłożenie do publicznego wglądu projektu operatu opisowo - kartograficznego ewidencji gruntów i budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami, 2) w okresie wyłożenia projektu operatu opisowo - kartograficznego ewidencji gruntów i budynków przedłożenie treści inicjalnej bazy danych GESUT podmiotom władającym poszczególnymi odcinkami sieci uzbrojenia terenu innym niż instytucje branżowe, 3) przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego operatu opisowo - kartograficznego ewidencji gruntów i budynków, 4) uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych poprzez załadowanie do systemu TurboEWID v8.2, 5) przygotowanie stosownych zawiadomień do Sądu Rejonowego w Jarosławiu w celu aktualizacji wpisów w dziale I KW dla działek, którym w wyniku modernizacji uległa zmianie powierzchnia (przy ujawnionym w ewidencji numerze KW), 6) wydrukowanie zawiadomień o zmianach w danych ewidencyjnych dla organu podatkowego, 7) utworzenie bazy danych GESUT, 8) utworzenie bazy danych BDOT500, 9) utworzenie mapy zasadniczej. Wykonawca będzie zobowiązany: 1) udzielić Zamawiającemu na wykonane usługi geodezyjno - kartograficzne - informatyczne tj. na całość wykonanego zamówienia rękojmi i gwarancji jakości na okres 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń; 2) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia / umowy, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji prac związanych z wykonaniem zamówienia / umowy. Szczegółowy zakres ilościowy i jakościowy prac geodezyjno - kartograficzno - informatycznych będących przedmiotem zamówienia określają Warunki Techniczne stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne 71.35.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne 71.35.18.10 - Usługi topograficzne 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przez Wykonawców
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch (głównych) usług polegających na wykonaniu kompleksowo przeprowadzonej aktualizacji lub modernizacji ewidencji gruntów i budynków, o wartości brutto nie mniejszej niż 120 000,00 zł każda.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie co najmniej dwiema osobami, z których każda posiada uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii określone w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287 z późn. zm.).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
wykazać należyte wykonanie co najmniej dwóch usług polegających na wykonaniu kompleksowo przeprowadzonej aktualizacji lub modernizacji ewidencji gruntów i budynków, o wartości brutto nie mniejszej niż 120 000,00 zł każda.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (osobę /osoby/ umocowaną prawnie) Formularz Ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga złożenia w ofercie: 1) pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w postaci oświadczeń lub innych dokumentów zawierających powyższe zobowiązania; 2) oświadczenia Wykonawcy o charakterze stosunków, jakie będą łączyły Wykonawcę z podmiotami, o których mowa powyżej; 3) oświadczenia Wykonawcy o zakresie i okresie udziału podmiotów, o których mowa powyżej przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://starostwo.jaroslaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17 (pokój nr 130), 37 - 500 Jarosław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17 (pokój nr 1 - Biuro podawcze), 37 - 500 Jarosław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Zakup ciągnika komunalnego wraz z pługiem do śniegu, rozsiewaczem i łyżką do ładowania - powtórka
- Tworzenie miejsc opieki w Miejskim Żłobku Radosny Zakątek w Jarosławiu. Wykonanie projektu na: "Opracowanie dokumentacji dla Miejski Żłobek Radosny Zakątek w Jarosławiu".
- Oczyszczanie mechaniczne ulic i placów gminnych na terenie miasta Jarosławia wraz z opróżnianiem koszy ulicznych przy tych ulicach.
- Świadczenie usługi restauracyjnej w 2025 r. (2 części)
- Dostawa i wdrożenie sprzętu serwerowego, sieciowego i oprogramowania w Starostwie Powiatowym w Jarosławiu w ramach projektu ,,Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Sporządzenie planu ogólnego Miasta Jarosławia".
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla projektu - uzbrojenie terenów inwestycyjnych w rejonie ulic: Siewnej, Rataja, Sądowej na osiedlu mieszkaniowym Grunwald w Brodnicy
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy domów kultury
- Wymiana wiat przystankowych
- Przebudowa drogi gminnej nr 101113C w miejscowości Steklinek.
więcej: Usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.