eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Główczyce › Wykonanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Główczyce. ZP-U/341/01/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-11

Główczyce: Wykonanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Główczyce. ZP-U/341/01/2007
Numer ogłoszenia: 163088 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Główczyce, ul. Kościuszki 8, 76-220 Główczyce, woj. pomorskie, tel. 059 8116010, 8116018.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ug.glowczyce.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Główczyce. ZP-U/341/01/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonanie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Główczyce (uchwała nr 54 394 2006 z dnia 24 października 2006 r.) załącznik nr 1 do SIWZ - podstawa prawna: art. 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zmianami). Zgodnie z załącznikiem graficznym. 2) Obszar objęty przedmiotem zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest obszar Gminy Główczyce w granicach administracyjnych. 3) Poprzednie opracowania studium. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Główczyce (zatwierdzone uchwałą nr 41 466 2002 z dnia 28 sierpnia 2002 r.) 4) Ocena aktualności studium i planów miejscowych. Analiza kierunków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy Główczyce oraz ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Główczyce. Ocena aktualności studium i planów miejscowych - wyniki analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy Główczyce. 5) Zakres opracowania 5.1. Analiza zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy Główczyce 5.1.1.Obowiązujące i sporządzane miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego 5.1.2. Wydane decyzje administracyjne 5.1.3. Wnioski do studium i planów 5.1.4. Inne według oceny autora opracowania 5.2. Ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Główczyce 5.2.1. Analiza tekstu i rysunku studium 5.2.2. Wnioski dotyczące zakresu zmiany studium 5.2.3. Inne według oceny autora opracowania 5.3. Opracowanie wykazu wniosków do rozstrzygnięcia przez Wójta. 5.4. Akceptacja przyjętych rozwiązań przez zamawiającego (protokół) 5.5. Opracowanie projektu studium z uwzględnieniem: a) ustaleń planu zagospodarowania przestrzennego województwa, b) wyników analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy Główczyce c) skutków finansowych sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Główczyce 5.6. Uzyskanie opinii Powiatowej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej. 5.7. Przygotowanie odpowiedniej ilości kopii projektu studium do wysłania opiniowania i uzgodnienia. 5.8. Przygotowanie wykazu opinii i uzgodnień projektu. 5.9. Wprowadzenie zmian do projektu studium wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień. 5.10. Przygotowanie projektu studium do wyłożenia do publicznego wglądu. 5.11. Udział projektanta w dyskusji publicznej dotyczącej projektu studium. 5.12. Przygotowanie wykazu uwag wniesionych do projektu studium. 5.13. Przygotowanie projektu sposobu rozpatrzenia uwag do projektu studium. 5.14. Przygotowanie listy uwag nieuwzględnionych do przedstawienia Radzie Gminy Główczyce. 5.15. Przygotowanie projektu studium do uchwalenia na sesję Rady Gminy Główczyce. 5.16. Przygotowanie projektu studium wraz z dokumentacją prac planistycznych do przedstawienia Wojewodzie Pomorskiemu. 5.17. Przygotowanie studium wg Załącznika nr 1 do niniejszej umowy. 5.18. Zamieścić rozdział dot. Zasad interpretacji wskazań i postanowień studium. 6. Wymagane uzyskanie przez projektanta opinii Powiatowej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, która stanowi podstawę do przekazania do opiniowania i uzgodnienia projektu. 7. Forma opracowania, która podlega przekazaniu Zamawiającemu: 7.1. tekst studium w formie uchwały Rady Gminy - 4 egz. 7.2. rysunek studium - 1 egz. kolorowy w formie map do powieszenia (na płótnie lub ofoliowane) w skali 1 : 10 000 - 3 egz. kolor złożony w skali 1: 25 000 - 1 egz. czarno-biały złożony w skali 1: 25 000 7.3. płyta CD z całością opracowania: dokumentacja rysunkowa w formacie dwg, tif; części opisowe w formacie odczytywanym przez program WORD XP. (do odczytu i kopiowania przez ZAMAWIAJĄCEGO). 7.4. tekst i rysunek studium do zamieszczenia na stronie internetowej Urzędu Gminy (do odczytu) w formie elektronicznej. 8. Materiały niezbędne do opracowania oferent uzyska we własnym zakresie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda wykazania i udokumentowania sporządzonego przez wykonawców: a) co najmniej jednego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla gminy bądź zmiany studium. b) co najmniej jednego planu miejscowego zagospodarowania przestrzennego dla części gminy i ogłoszonego w Dzienniku Urzędowym w procedurze ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717, z póź. zm.) c) Wymagane posiadanie przez wykonawcę w zespole przynajmniej jednej osoby z uprawnieniami urbanistycznymi wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Urbanistów. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 Prawa zamówień publicznych;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga dokumentów: 1) Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zgodnie z załącznikiem nr 4) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykonane usługi zostały wykonane należycie. Wymagane udokumentowanie: a) sporządzonego co najmniej jednego Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla gminy bądź zmiany studium; b) co najmniej jednego planu miejscowego zagospodarowania przestrzennego dla części gminy i ogłoszonego w Dzienniku Urzędowym w procedurze ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717, z póź. zm.) . 2) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymagane udokumentowanie uprawnień urbanistycznych przez minimum jedną osobę wraz z dokumentami potwierdzającymi jej przynależność do Okręgowej Izby Urbanistów. 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: 1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4. W celu spełnienia warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 Prawa zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug.glowczyce.ibip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Główczyce ul. Kosciuszki 8 76-220 Główczyce Gminne Centrum Informacj.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Główczyce ul. Kosciuszki 8 76-220 Główczyce Sekretariat Urzędu pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.