To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-14
Grudziądz: REMONT POKRYCIA DACHOWEGO (BRODNICA - bud. nr 13),
REMONT BUDYNKÓW (GRUDZIĄDZ - bud. nr 21,6),
REMONT DACHU (CHEŁMNO - bud. nr 10) - SPRAWA NR 17/2014
Numer ogłoszenia: 163100 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85684 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Finansów Publicznych - wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POKRYCIA DACHOWEGO (BRODNICA - bud. nr 13), REMONT BUDYNKÓW (GRUDZIĄDZ - bud. nr 21,6), REMONT DACHU (CHEŁMNO - bud. nr 10) - SPRAWA NR 17/2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachowego budynku nr 13 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Brodnicy , remont budynku koszarowego nr 21 w kompleksie przy ul. Legionów w Grudziądzu, remont budynku nr 6 w kompleksie przy ul. Jagiellończyka w Grudziądzu oraz remont dachu budynku nr 10 w kompleksie przy ul. Al. 3-go Maja w Chełmnie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót następująco: 1)Zadanie nr 1: remont pokrycia dachowego budynku nr 13 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Brodnicy; 2)Zadanie nr 2: remont budynku nr 21 w kompleksie przy ul. Legionów w Grudziądzu; 3)Zadanie nr 3: remont budynku koszarowego nr 6 w kompleksie przy ul. Jagiellończyka w Grudziądzu; 4)Zadanie nr 4: remont dachu budynku nr 10 w kompleksie przy ul. Al. 3-go Maja w Chełmnie. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)Zadanie nr 1: remont pokrycia dachowego w budynku nr 13 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Brodnicy. ROBOTY BUDOWLANE dotyczące w szczególności następującego zakresu: częściowe rozebranie obróbek blacharskich (pasy nadrynnowe, okapy, obróbki kominów) rozebranie rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej (pasów nadrynnowych, kominów, ogniomurów) częściowe przemurowanie i otynkowanie kominów z cegły pełnej częściowe zbicie tynków i otynkowanie ogniomurów, pasów tynku w obrębie rur spustowych oraz części murów w obrębie opaski betonowej montaż rynien z blachy ocynkowanej montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej krycie starych dachów papą termozgrzewalną wywóz i utylizacja papy odpadowej wywóz i utylizacja gruzu ceglanego WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH ogrodzenie etapów robót oświetlenie terenu robót poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót znaki ostrzegawcze na terenie robót wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów; KOD CPV: 45262522-6 - Roboty murarskie; KOD CPV: 45324000-4 - Tynkowanie; KOD CPV: 45261400-8 - Pokrywanie; KOD CPV: 45261320-3 - Kładzenie rynien; KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów. Zadanie nr 2: remont budynku nr 21 w kompleksie przy ul. Legionów w Grudziądzu. ROBOTY BUDOWLANE dotyczące w szczególności następującego zakresu: skucie tynków na powierzchni ścian i sufitów, odgrzybienie ścian i stropów ceramicznych, wymiana stolarki okiennej, zamurowanie otworu drzwiowego oraz okiennego zlokalizowanego poniżej poziomu terenu, wymiana podejść kanalizacji deszczowej, wymiana otoku instalacji odgromowej wokół budynku, rozebranie nawierzchni betonowych oraz asfaltowych, rozebranie i ponowne ułożenie nawierzchni z kostki betonowej, ułożenie nowej nawierzchni z kostki betonowej, ułożenie podbudowy betonowej oraz nawierzchni asfaltowej, odkopanie ściany fundamentowej, wykonanie izolacji pionowej ściany fundamentowej, zasypanie żwirem filtracyjnym wykopu, uzupełnienie fug cegieł cokołu. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: ogrodzenie etapów robót; oświetlenie terenu robót; poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; KOD CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg; KOD CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne; KOD CPV: 45312310-3 - Ochrona odgromowa; KOD CPV: 45262522-6 - Roboty murarskie; KOD CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien; KOD CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne; KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów. 3)Zadanie nr 3: remont budynku koszarowego nr 6 w kompleksie przy ul. Jagiellończyka w Grudziądzu. ROBOTY BUDOWLANE dotyczące w szczególności następującego zakresu: wymiana stolarki drzwiowej i okiennej; murowanie nowych ścianek; izolacje przeciwwilgociowe ścian i stropów; wykonanie nowych tynków wewnętrznych; układanie płytek na ścianach i podłogach; roboty malarskie. Roboty sanitarne : wymiana rurociągów wodno-kanalizacyjnych; wymiana urządzeń sanitarnych; wymiana grzejników i rur c.o. Roboty elektryczne: wymiana skrzynek rozdzielnicowych; wymiana przewodów, gniazd i włączników; wymiana opraw świetlówkowych. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH oświetlenie terenu robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe; KOD CPV: 45262522-6 - Roboty murarskie; KOD CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów; KOD CPV: 45410000-4 - Tynkowanie; KOD CPV: 45431000-7 - Kładzenie płytek; KOD CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie; KOD CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne; KOD CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne; KOD CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami. 4)Zadanie nr 4: remont dachu budynku nr 10 w kompleksie przy ul. Al. 3-go Maja w Chełmnie. ROBOTY BUDOWLANE dotyczące w szczególności następującego zakresu: wymiana pokrycia dachu z dachówki karpiówki wraz z wymianą rynien, rur spustowych oraz wszelkich obróbek blacharskich. wymiana instalacji odgromowej. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH oświetlenie terenu robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; wygrodzenie strefy zagrożenia pod robotami prowadzonymi na dachu; poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych; KOD CPV: 45261320-3 - Kładzenie rynien; KOD CPV: 45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej; KOD CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami. Prace towarzyszące w zakresie Zadania 1, 2, 3, 4 : Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: ogrodzenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: przedmiary robót, specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa oraz projekt umowy. 4.Teren w zakresie którym będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie czynny. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zagwarantować ciągłość pracy, bez zakłóceń oraz zapewnić bezpieczeństwo i właściwe warunki korzystania z obiektów i terenu dla jego użytkowników. 5.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 6.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia oraz zabytkowy charakter nieruchomości. 7.W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. 8.W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje materiały wskazane w dokumentacji. 9.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 10.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i dokumentacją projektową,oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i lub Inspektora Nadzoru. 11Wykonawca zobowiązany jest do: 1)zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt); 2)zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku, terenu i przebywającym w budynku i lub na terenie robót oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie i terenie czynnym 3)umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku, terenu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej 4)realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku i lub terenu. 12.Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 13.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie odbioru, wywozu, transportu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach. 15.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6, 45.26.25.22-6, 45.32.40.00-4, 45.26.14.00-8, 45.26.13.20-3, 90.50.00.00-2, 45.11.12.00-0, 45.23.32.50-6, 45.26.00.00-7, 45.31.23.10-3, 45.42.11.32-8, 45.23.24.60-4, 45.11.13.00-1, 45.42.11.00-5, 45.41.00.00-4, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.26.12.10-9, 45.31.23.11-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Remont pokrycia dachowego budynku nr 13 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Brodnicy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Ogólnobudowlany, mistrz Jurek Adrychowski, Dolna Grupa, ul. Słoneczna 7, 86-134 Dragacz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44311,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37574,18
Oferta z najniższą ceną: 35720,52 / Oferta z najwyższą ceną: 59622,71
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Remont budynku nr 21 w kompleksie przy ul. Legionów w Grudziądzu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Ogólnobudowlany, mistrz Jurek Adrychowski, Dolna Grupa, ul. Słoneczna 7, 86-134 Dragacz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128514,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 109714,30
Oferta z najniższą ceną: 109714,30 / Oferta z najwyższą ceną: 168217,48
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Remont budynku koszarowego nr 6 w kompleksie przy ul. Jagiellończyka w Grudziądzu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Obsługa Nieruchomości PARTNER, Henryk Kiziewicz, ul. Parkowa 24, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 272449,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 274571,72
Oferta z najniższą ceną: 274571,72 / Oferta z najwyższą ceną: 279459,15
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Remont dachu budynku nr 10 w kompleksie przy ul. Al. 3-go Maja w Chełmnie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KAS- BUD, Marek Kasiewicz, Półwiosek Stary 11, 62-561 Ślesin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127290,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 152598,94
Oferta z najniższą ceną: 111636,65 / Oferta z najwyższą ceną: 152598,94
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa żywności dla ZPM Bursa Grudziądz w 2025 r.
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej wzdłuż ul. Miłoleśnej
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych, pasków odczynnikowych wyrobów diagnostycznych i jednorazowych artykułów medycznych.
- Dostawa paliw płynnych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Grudziądzu w 2025 r.
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji w roku 2024 i 2025.
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział Materiałoznawstwo.
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z budynku Urzędu Gminy Świlcza oraz miejsc publicznych z terenu Gminy Świlcza w 2025 r.
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Wymiana części stolarki okiennej w budynku nr 8 - I piętro (Centrum Zdrowia Psychicznego)
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Zbuczyn
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.