To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-16
Katowice: Modernizacja oraz konserwacja urządzenia dźwigowego zainstalowanego w budynku użyteczności publicznej przy ul. Warszawskiej 4/ Teatralnej 7 w Katowicach
Numer ogłoszenia: 163105 - 2013; data zamieszczenia: 16.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132565 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 20 21-25, faks 32 258 20 25, 41 63 167.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oraz konserwacja urządzenia dźwigowego zainstalowanego w budynku użyteczności publicznej przy ul. Warszawskiej 4/ Teatralnej 7 w Katowicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) modernizacja urządzenia dźwigowego zainstalowanego w budynku użyteczności publicznej przy ul. Warszawskiej 4/Teatralnej 7. Zakres prac obejmuje w szczególności: - opracowanie dokumentacji modernizacyjnej i rejestracyjno - eksploatacyjnej, - demontaż istniejących urządzeń windy, - zmianę systemu sterowania na system oparty na układzie mikroprocesowym, - wymiana zespołu napędowego; - wymianę istniejącej instalacji oświetleniowej szybu, - modernizację oświetlenia maszynowni, - wykonanie układu łączności telefonicznej; Roboty związane z przebudową dźwigu należy wykonać zgodnie z wymaganiami przepisów UDT w tym zakresie. b) konserwacja urządzenia dźwigowego w okresie 36 miesięcy, która w szczególności obejmuje: - prace konserwacyjne polegające na comiesięcznym sprawdzenie stanu urządzeń w maszynowni, oględzinach stanu kabiny i przeciwwagi, sprawdzeniu szybu oraz podszybia, lin, aparatury sterowniczej, drzwi przystankowych; - wykonanie corocznej obowiązkowych pomiarów rezystancji izolacji obwodów elektrycznych skuteczności ochrony przeciwpożarowej; - wykonanie napraw awaryjnych urządzeń dźwigowych, których uszkodzenie lub zniszczenie nastąpiło w wyniku nieprawidłowej, niezgodnej z instrukcją lub w wyniku dewastacji, kradzieży, umyślnego zniszczenia itp. Prace związane z serwisowaniem (konserwacją) dźwigu będą wykonywane w każdym miesiącu niezależnie od zgłoszenia napraw, najpóźniej do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca. 2. Zamawiający informuje, że na naprawy awaryjne, które wykonawca będzie wykonywać wraz z niezbędnymi materiałami użytymi podczas tych napraw zamierza przeznaczyć, kwotę w wysokości: 11.070,00 zł brutto na cały okres realizacji zamówienia. Jednocześnie zamawiający informuje, że na etapie realizacji umowy - po wykonaniu modernizacji - wynagrodzenie za rzeczywiście wykonane naprawy awaryjne dźwigu liczone będą w oparciu o wskazane w ofercie (załącznik nr 1 do SIWZ) składniki cenowe, tzn. całkowitą cenę jednostkową roboczogodziny (z kosztami pośrednimi i zyskiem, bez podatku VAT) i koszt zakupu materiałów użytych podczas napraw awaryjnych powiększony o współczynnik kosztów zakupu (w przedziale od 0,01% do 10%). Szacunkowa ilość roboczogodzin ustalona na potrzeby wyliczenia ceny za naprawy awaryjne dźwigu dla niniejszego postępowania wynosi 240 r-g na 3 lata. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). Dodatkowo zamawiający dołącza Instrukcję Bezpieczeństwa Pożarowego (załącznik nr 10 do SIWZ). 4. Koszty związane z corocznym badaniem okresowym urządzenia dźwigowego wykonywane przez Organ Urzędu Dozoru Technicznego, będzie ponosił Zamawiający. 5. Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały i urządzenia (urządzenie dźwigowe) wynosi 36 miesięcy i będzie biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. 6. Wymagany przez zamawiającego okres rękojmi za wady określonej zgodnie z Kodeksem cywilnym wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru technicznego robót budowlanych - końcowego 7. Wszystkie urządzenia i podzespoły mają posiadać certyfikaty i aprobaty Urzędu Dozoru Technicznego, dokumentację techniczną i inne niezbędne dokumenty oraz uzgodnienia wymagane przepisami spełniającymi Normy Europejskie. 8. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych (tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ). Jeżeli wykonawca zaoferuje materiały lub urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis pozycji równoważnych z podaniem wytwórcy, parametrów technicznych i jakościowych potwierdzonych kartami technicznymi wyrobu wydanymi przez producenta. W przypadku wątpliwości, co do równoważności oferowanych wyrobów zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 9. Tam gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej lub przedmiarach, przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Urządzeń Dźwigowych ZREMB Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 8/1, 42-500 Będzin, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140136,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 139441,65
Oferta z najniższą ceną: 139441,65 / Oferta z najwyższą ceną: 160509,34
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Naprawa dachów lub obiektów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń i pracami towarzyszącymi na obiektach jednostek garnizonu śląskiego"
- Zakup subskrypcji pakietu biurowego i usług zarządzania urządzeniami oraz tożsamością użytkowników na potrzeby Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
- Organizacja i realizacja badania sondażowego: Sytuacja zatrudnieniowa w barometrowych zawodach deficytowych prognozowanych na rok 2025 w województwie śląskim.
- Usługa wynajmu, montażu oraz kompleksowa obsługa atestowanej konstrukcji scenicznej w ramach wydarzenia z okazji urodzin miasta "Kocham Katowice 2025"
- ZP/20/25 "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych
- Dostawa mebli i wyposażenia sal nauki przedmiotów zawodowych w ZS nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wymiana dźwigu w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7
- Przebudowa budynku nr 20 HYDRO Politechniki Gdańskiej zlokalizowanego przy ul. Gabriela Narutowicza 11/12 w Gdańsku - etap I
- Utrzymanie instalacji elektrycznych w parkingach podziemnych na Placu Dworcowym i w Parku Centralnym
- Przebudowa dźwigu osobowo-towarowego w Krajowym Ośrodku Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
- Usługi w zakresie przeglądu, usuwania awarii (pogotowie serwisowe) i utrzymania w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych oraz central wentylacji mechanicznej, w obiektach CBA
- Budowa przedszkola i żłobka przy ul. Sabały 10 w Zakopanem
więcej: Instalowanie wind »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.