Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-17
Brzozów: Dostawa i montaż stolarki okiennej z PVC w obiektach oświatowych Gminy Brzozów
Numer ogłoszenia: 163127 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzozów, ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 013 4341050, fax 013 4341055.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzozow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż stolarki okiennej z PVC w obiektach oświatowych Gminy Brzozów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy i montaż : L.p. Nazwa produktu j.m. Ilość Zadanie nr 1 - Zespół Szkół Nr 2 w Humniskach 1 Okno PVC dwudzielne o wymiarach (h*s) 1950 * 1350 mm szt. 33 2 Okno PVC dwudzielne o wymiarach (h*s) 1800 * 1350 mm szt. 3 3 Okno PVC dwudzielne o wymiarach (h*s) 1640 * 1180 mm szt. 4 4 Okno PVC jednodzielne o wymiarach (h*s) 800 * 1170 mm szt. 2 Zadanie nr 2 - Przedszkole Samorządowe Nr 2 w Humniskach 1 Okno PVC jednodzielne o wymiarach (h*s) 1700 * 1300 mm szt. 3 2 Okno PVC jednodzielne o wymiarach (h*s) 1600 * 1200 mm szt. 8 3 Okno PVC jednodzielne o wymiarach (h*s) 1400 * 1180 mm szt. 2 4 Okno PVC jednodzielne o wymiarach (h*s) 1700 * 1400 mm szt. 1 5 Okno PVC jednodzielne o wymiarach (h*s) 1170 * 1170 mm szt. 1 Zadanie nr 3 - Zespół Szkół w Humniskach 1 Okno PVC trójdzielne o wymiarach (h*s) 2950*1750 mm szt. 7 Zadanie nr 4 - Zespół Szkół Turze Pole 1 Okno PVC trójdzielne o wymiarach (h*s) 2050*1450 mm szt. 2 2 Okno PVC trójdzielne o wymiarach (h*s) 2050*1450 mm szt. 4
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.23.41.00 - Okna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 23.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 0 udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły:spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenia może być złożone wspólnie i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z tych Wykonawców, lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) 3. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzozow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Brzozów ul. Armii Krajowej 1 36-200 Brzozów pok. nr 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Gmina Brzozów ul. Armii Krajowej 1 36-200 Brzozów pok. nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Dostawa materiałów budowlanych.
- Dostawa kruszywa na remont dróg gminnych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania "Zielono - niebieska infrastruktura na terenie miasta Brzozowa" .
- Dostawa aparatury medycznej w ramach zadania pn. ,,Przebudowa z modernizacją i doposażenie SOR oraz Zakładu Radiologii i Diagnostyki Obrazowej Szpitala Specjalistyczny w Brzozowie POO.
- Usługa ochrony Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.
- Dostawa sprzętu medycznego (35)
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 2 części
- Wymiana stolarki okiennej, od strony zachodniej, na 2 piętrze pawilonu E w kompleksie budynków Sądu Okręgowego w Krakowie
więcej: Okna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.