Ogłoszenie z dnia 2011-06-17
Toruń: Zakup elementów umundurowania i wyposażenia strażników Straży Miejskiej w Toruniu
Numer ogłoszenia: 163138 - 2011; data zamieszczenia: 17.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Straży Miejskiej w Toruniu , ul. Grudziądzka 157, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6225877, faks 056 6574200.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazmiejska.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup elementów umundurowania i wyposażenia strażników Straży Miejskiej w Toruniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup elementów umundurowania strażników Straży Miejskiej zgodnie ze wzorami określonymi w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników straży gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998 r. Nr 112, poz. 713; z 2004r Nr 227, poz. 2297; z 2009 r. Nr 218 poz. 1693). 1. Czapka służbowa okrągła w kolorze ciemnogranatowym z daszkiem i paskiem skórzanym w kolorze czarnym - 30 sztuk 2. Czapka tzw. (dokerka) z haftowanym orzełkiem w kolorze żółtym naszytym z przodu - 140 sztuk 3. Czapka zimowa z daszkiem i nausznikami w kolorze ciemnogranatowym, ocieplana z haftowanym orzełkiem w kolorze żółtym - 30 sztuk 4. Czapka letnia typu sportowego w kolorze ciemnogranatowym z szachownicą w kolorze żółto granatowym z haftowanym orzełkiem - 80 sztuk 5. Kurtka zimowa trzy czwarte w kolorze ciemnogranatowym z podpinką - 30 sztuk 6. Kurtka uniwersalna krótka w kolorze ciemnogranatowym z kamizelką - 25 sztuk 7. Mundur galowy - komplet - 8 sztuk 8. Spodnie męskie i damskie w kolorze ciemnogranatowym z lamówką koloru żółtego, o kroju prostym - 35 sztuk 9. Spodnie specjalne do munduru polowego (baver nylon) męskie i damskie w kolorze czarnym - 75 sztuk 10. Spodnie specjalne krótkie (beaver nylon) - 10 sztuk 11. Spodnie tropik - 75 sztuk 12. Spódnica tropik - 7 sztuk 13. Mundur polowy - komplet - 8 sztuk 14. Koszula w kolorze błękitnym z krótkim rękawem - 140 sztuk 15. Koszula w kolorze białym z krótkim rękawem - 40 sztuk 16. Koszulobluza w kolorze ciemnogranatowym - 45 sztuk 17. Koszula w kolorze błękitnym z długim rękawem - 70 sztuk 18. Kurtka polar w kolorze czarnym z napisem Straż Miejska w kolorze żółtym - 26 sztuk 19. Kurtka letnia (olimpijka) - 35 sztuk 20.Sweter w kolorze ciemnogranatowym, półgolf - 38 sztuk 21. Skarpety letnie - 460 par 22.Skarpety zimowe - 150 par 23.Rajstopy - 192 sztuk 24.Rękawiczki zimowe, skórzane w kolorze czarnym - 65 par 25.Szalik w kolorze ciemnogranatowym - 18 sztuk 26.Półbuty męskie w kolorze czarnym, wiosenne - 65 par 27. Półbuty damskie w kolorze czarnym, wiosenne - 25 par 28. Półbuty męskie w kolorze czarnym, jesienne - 48 par 29. Półbuty damskie w kolorze czarnym, jesienne - 24 par 30. Obuwie taktyczne , czarne z wysoką cholewką wykonane ze skóry naturalnej i nylonu balistycznego, odporne na wodę, odkształcenie, zginanie i pękanie z wyjmowaną wkładką antybakteryjną oraz podeszwą odporną na poślizg - 45 par 31. Krawat bezpieczny (na gumce) w kolorze ciemnogranatowym - 60 sztuk 32. T-shirt w kolorze czarnym z nadrukiem Straż Miejska w kolorze żółtym - 60 sztuk 33. Polo w kolorze czarnym wyposażone w naramienniki i miejsce na piersi na oznakę służbową oraz z nadrukiem Straż Miejska w kolorze żółtym - 8 sztuk 34. Saszetka - mapnik , futerał do RMG, pokrowiec na kajdanki w kolorze czarnym - 20 sztuk 35. Pas główny - 30 sztuk 36. Emblemat SM haftowany - 1000 sztuk 37. Spinka do krawata - 59 sztuk 38. Uchwyt do pałki typu Tonfa - 15 sztuk 39. Kamizelka taktyczna - 15 sztuk 40. Kamizelka odblaskowa - 50 sztuk 41. Pałka wielofunkcyjna typu TONFA wzmocniona, ze stalowym rdzeniem w rękojeści - 12 sztuk 42. Kajdanki - 10 sztuk 43. Dystynkcje - komplet - 150 par.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20 - Czapki 18.11.32.00 - 18.11.32.00 35.81.12.00 - Mundury policyjne 18.23.40.00 - Spodnie 35.81.20.00 - Mundury bojowe 18.41.22.00 - Koszulki sportowe 18.33.30.00 - Koszulki polo 18.23.53.00 - Swetry 18.42.40.00 - Rękawice 18.42.20.00 - Szale 18.33.20.00 - Koszule 18.81.50.00 - Buty 18.81.52.00 - Buty z cholewami 18.42.30.00 - Krawaty 18.91.00.00 - Wyroby rymarskie 35.11.34.40 - Kamizelki odblaskowe 18.31.70.00 - Skarpety 35.11.34.60 - Skarpety ochronne i ochronne wyroby pończosznicze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 43.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Złożenie oferty na druku formularza oferty oraz druku oferta cenowa stanowiącymi załączniki nr 2 i nr 3 do SIWZ lub na druku własnym wykonawcy zwierającym pełny zakres informacji jak wymienione załączniki nr 2 i 3.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - jakość wyrobu (jakość szycia, materiału, kolorystyka, funkcjonalność) - 40
- 3 - warunki gwarancji - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazmiejska.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Straży Miejskiej w Toruniu
ul. Grudziądzka 157
87 - 100 Toruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Komenda Straży Miejskiej w Toruniu ul. Grudziądzka 157; Wydział Organizacyjny, pok. nr 25, I piętro 87 - 100 Toruń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa odczynników do cytometrii
- Dostawa materiałów zużywalnych do sprzętu medycznego (II)
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku Centrum Aktywności Międzypokoleniowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Heweliusza 1-3 w Toruniu".
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem HIS AMMS, LIS Infomedica oraz ERP Infomedica .
- Dostawa odczynników do 2 szt. analizatorów markerów kardiologicznych AQT90 FLEX (Zadanie Nr 1) i odczynników do 2 szt. analizatorów parametrów krytycznych ABL 837 FLEXQ (Zadanie Nr 2).
- Dostawa zestawów do tracheotomii metodą GRIGGSA, cewników do odsysania i akcesoriów
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MODELU PARTII TESTOWEJ, PARTII TESTOWEJ I WZORÓW DO PRODUKCJI SERYJNEJ TRZEWIKI Z GWOŹDZIAMI OCHRONNYMI WZÓR 925/MON
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Dynów w roku 2025
- ,, Dostawa elementów umundurowania oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce w 2025 roku".
- Dostawa elementów umundurowania wyjściowego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Dostawa elementów umundurowania leśnika z munduru wyjściowego i munduru codziennego.
- Dostawa elementów umundurowania leśnika- swetry, bluzy, kamizelki i spodnie.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.