Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-24
Tomaszów Lubelski: Przetarg nieograniczony na Remont dróg gminnych asfaltowych na terenie Gminy Tomaszów Lubelski w 2013r
Numer ogłoszenia: 163142 - 2013; data zamieszczenia: 24.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Tomaszów Lubelski , ul. 29 Listopada 9, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6643085, faks 084 6643873.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszowlubnelski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na Remont dróg gminnych asfaltowych na terenie Gminy Tomaszów Lubelski w 2013r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych asfaltowych w technologii powierzchniowego utrwalenia, emulsją asfaltową i grysami, oraz masą mineralno bitumiczną z ramowaniem i bez ramowania, wykonanie nakładek wzmacniających masą mineralno bitumiczną, wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją i grysami. Zakres robót obejmuje remont dróg gminnych asfaltowych w miejscowościach: Sabaudia Rogóźno, Kolonia Rogoźno, Łaszczówka , Ruda Żelazna, Szarowola, Podhorce, Klekacz, Wieprzowe Jezioro, Zamiany. - powierzchniowe utrwalenie - 2000m2 -wyrównanie istniejącej podbudowy masą mineralno asfaltową - 93,78 Mg - wykonanie nakładki wzmacniającej masą mineralno asfaltową - 1563m2 - remont cząstkowy nawierzchni masą mineralno asfaltową - 20Mg - remont cząstkowy nawierzchni za pomocą emulsji i grysów - ubytki do głęb. 2 cm -150m2 - remont cząstkowy nawierzchni za pomocą emulsji i grysów - ubytki do głęb. 3 cm -100m2 - likwidacja rakowin o pow. ponad 5m - 600 m2 - likwidacja pęknięć poprzecznych - 150mb - roboty wykonywane w ramach funduszu sołeckiego, powierzchniowe utrwalenie - 870 m2 Podane ilości robot są wartościami szacunkowymi. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane roboty po dokonaniu obmiaru i odbioru robót.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania robot objętych zamówieniem
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz robót z ostatnich 5 lat od daty terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający że wykonawca w każdym roku wykonał prace odpowiadające swoim rodzajem i wartości zamówienia. Wykonawca przedłoży dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z oświadczeniem o podstawie dysponowania tym sprzętem
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszowlubelski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tomaszów Lubelski ul. 29 Listopada 9, 22-600 Tomaszów Lubelski pok. 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Tomaszów Lubelski ul. 29 Listopada 9, 22-600 Tomaszów Lubelski pok. nr 10..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie nakładek, remont cząstkowy mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -wyrównanie istniejącej podbudowy masą mineralno-asfaltową - 93,78 Mg - wykonanie nakładki wzmacniającej masa mineralno-asfaltową - 1563m2 - remont cząstkowy nawierzchni masą mineralno-asfaltową - 20Mg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Powierzchniowe utrwalenie, remonty cząstkowe emulsją asfaltową i grysami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - powierzchniowe utrwalenie - 2000m2 - remont cząstkowy nawierzchni za pomocą emulsji i grysów - ubytki do głęb. 2 cm -150m2 - remont cząstkowy nawierzchni za pomocą emulsji i grysów - ubytki do głęb. 3 cm -100m2 - likwidacja rakowin o pow. ponad 5m - 600 m2 - likwidacja pęknięć poprzecznych - 150mb - roboty wykonywane w ramach funduszu sołeckiego, powierzchniowe utrwalenie - 870 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- Dostawy wyrobów z zakresu elektromedycyny oraz endoskopii.
- Organizacja 3 dniowego wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego dla 55 osób w ramach projektu: "Rodzina daje siłę" realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Lubelskim
- "Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Tomaszów Lubelski - etap II (postępowanie ponowione dla części nr 2 i części nr 3)"
- Zakup kostki brukowej
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania dla Gminy Tomaszów Lubelski w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd",
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg na terenie Gminy Kościelisko w latach 2025-2027
- Przebudowa ulicy bocznej od ul. gen. J. Bema w Krośnie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2907G w powiecie malborskim.
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich w roku 2025 z podziałem na zadania
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu rawickiego emulsją i grysami przy użyciu remontera.
- Utrzymanie, konserwacja i naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Okonek w roku 2025
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.