To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-19
Słupsk: Usługa organizacji i przeprowadzenia trzydniowego wyjazdu edukacyjnego do Warszawy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych - pn. Dobre wsparcie na starcie, realizowanego przez SP nr 6 w Słupsku
Numer ogłoszenia: 163142 - 2012; data zamieszczenia: 19.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23001 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Ludwika Waryńskiego Pomnik Tysiąclecia Państwa Polskiego, ul. Starzyńskiego 6, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8424666, faks 59 8402720.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji i przeprowadzenia trzydniowego wyjazdu edukacyjnego do Warszawy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych - pn. Dobre wsparcie na starcie, realizowanego przez SP nr 6 w Słupsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługę organizacji i przeprowadzenia trzydniowego wyjazdu edukacyjnego do Warszawy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych - pn. Dobre wsparcie na starcie, realizowanego przez SP nr 6 w Słupsku. 2. Liczba uczestników - suma osób: 70 dzieci klasy 6 Szkoły Podstawowej oraz kadra nauczycielska (opieka) wskazana przez Zamawiającego w liczbie 5 osób dorosłych. 3. W przypadku zmiany osób, wchodzących w skład aktualnej grupy Beneficjentów Ostatecznych projektu Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób na wycieczkę co nie będzie to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Założenia do planu wyjazdu: 1) DZIEŃ PIERWSZY: a) wyjazd ze Słupska (plac Zwycięstwa) w godzinach nocnych, b) zapewnienie wszystkim uczestnikom mini kateringu w postaci 3 bułek (masło i wkładka np. wędlina, lub ser żółty - do uzgodnienia z Zamawiającym przed wyjazdem), woda niegazowana 0,33 l, owoc, c) przyjazd do Warszawy w godzinach 8.00 - 9.00, d) wizyta w Parku Łazienkowskim przy Pomniku Chopina, e) wizyta w gmachu Sejmu i Senatu, a w przypadku braku możliwości wejścia do gmachu jedynie wizyta przy nim, f) wizyta w gmachu Pałacu Kultury i Nauki (wyjazd na miejsce widokowe - 30 piętro), g) w godzinach 13.00 - 14.00 przewidzieć obiad, h) wizyta w Muzeum Powstania Warszawskiego, i) spacer w miarę możliwości po Krakowskim Przedmieściu, Starym Mieście, Placu Zamkowym, j) kolacja i nocleg w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, 2) DZIEŃ DRUGI: a) śniadanie w godzinach 8.00 - 9.00, b) wizyta w Centrum Nauki Kopernik wraz z Planetarium - niebo Kopernika, c) zwiedzanie (z przewodnikiem lub zapewnienie audio przewodnika - w zależności od dnia zwiedzania) Zamku Królewskiego, d) obiadokolacja, e) seans filmowy w kinie 3D, 3) DZIEŃ TRZECI: a) wyjazd do Słupska, b) zapewnienie wszystkim uczestnikom mini kateringu w postaci 3 bułek (masło i wkładka np. wędlina, lub ser żółty - do uzgodnienia z Zamawiającym przed wyjazdem), woda niegazowana 0,33 l, owoc, c) przewidzieć godziny wyjazdu, aby przyjazd do Słupska nastąpił w godzinach 5.30 - 6.30. 5. Szczegółowe wymagania związane z wyżywieniem: 1) śniadanie - pieczywo różnorodne, danie na ciepło: jajecznica lub kiełbaski na gorąco lub wędliny, ser żółty, dżem, mleko, płatki śniadaniowe, przetwory jogurtowe, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: kawa, herbata, soki owocowe (0,33 l/os), woda mineralna gazowana i niegazowana (0,33 l/os), dodatki: cytryna, mleko, masło, margaryna, 2) obiad - zupa, danie główne (mięsne z dodatkiem ziemniaków lub ryżu i zestawu surówek), napoje: kompot, woda mineralna gazowana i niegazowana (0,33l/os) lub soki owocowe (0,33l/os), 3) kolacja - pieczywo różnorodne, wędliny, ser, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: kawa, herbata, soki owocowe (0,33 l/os), woda mineralna gazowana i niegazowana (0,33 l/os), dodatki: cytryna, mleko, masło, margaryna. 6. Szczegółowe wymagania warunków transportu: Wykonawca zapewni przewóz uczestników zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami prawa, pojazdami spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2005, nr 108, poz. 908 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób - ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2007 r., nr 125, poz. 874 z późn. zm.) - aktualne badania techniczne pojazdów, którym będą podróżować uczestnicy, aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - dla przewoźnika, odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowców, ubezpieczenie OC, NNW. Autokary dla zapewnienia odpowiedniej ilości miejsc o podwyższonym standardzie ze sprawną klimatyzacją i ogrzewaniem, dostępnym w czasie jazdy, TV, DVD na całej trasie dojazdu i powrotu, nagłośnienie z mikrofonem oraz w trakcie realizacji zaplanowanego programu wyjazdu. Wyjścia awaryjne, do których dostęp nie powinien być niczym utrudniony, dwie gaśnice, apteczka doraźnej pomocy. Autokar nie starszy niż 10 lat. W przypadku przejazdów trwających powyżej 10 godzin Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dwóch kierowców. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zapewni na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający warunki określone w SIWZ i umowie, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni zastępczego środka transportu oraz kierowców w sytuacji powyżej określonej Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi. 7. Szczegółowe wymagania pobytowe: Wykonawca zapewni zakwaterowanie grupy w jednym obiekcie położonym w Warszawie w budynku stacjonarnym spełniającym min. wymagania: pokoje 1,2,3 osobowe z możliwością dostawek, z łazienkami lub 1 łazienka na 2 pokoje. Wyposażenie łazienki: wanna z baterią i natryskiem lub kabina natryskowa, umywalka z blatem lub półka, wc, lustro, gniazdko elektryczne, pojemnik na śmieci, brak ograniczeń w korzystaniu z ciepłej wody. Rozmieszczenie pokoi uczniów i opiekunów powinno umożliwić sprawowanie nadzoru nad uczniami. Kierowcy/kierowcom Wykonawca zobowiązuje się zapewnić osobne pokoje. Minimalne wyposażenie pokoi: łóżko/łóżka (w ilości odpowiadającej nazwie pokoju), pościel, nocny stolik lub półka przy każdym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnęka garderobiana, stół/biurko, krzesło lub inny mebel do siedzenia, wieszak, oświetlenie. 8. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) Przekazanie ostatecznej imiennej listy uczestników wyjazdu na 7 dni nastąpi przed terminem jego rozpoczęcia po podpisaniu przez Wykonawcę umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych na potrzeby realizacji projektu, 2) Wykonawca na koszt własny zapewnia pilota na cały okres trwania wyjazdu, 3) Wykonawca na koszt własny zapewnia przewodnika po wszystkich miejscach objętych programem zwiedzania, 4) Wykonawca na własny koszt zapewnia opiekę pielęgniarską, 5) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników wyjazdu NNW 5000,00 PLN. Kserokopie polis Wykonawca dostarczy przed terminem wyjazdu, 6) Wykonawca dokona opłaty klimatycznej za wszystkich uczestników wyjazdu oraz wszelkich innych opłat, w tym za parkingi płatne, 7) Wykonawca zapewnia bilety wstępów do wszystkich obiektów ujętych w planie zwiedzania, 8) Zamawiający zapewnia opiekę nad uczestnikami wyjazdu w trakcie jazdy jak i pobytu w Warszawie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych - pn. Dobre wsparcie na starcie - współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Podróży EURORELAX, Aleja Wojska Polskiego 6, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22764,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27930,00
Oferta z najniższą ceną: 27930,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29635,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Usługa serwisowania i konserwacji punktów kamerowych, wchodzących w skład systemu monitoringu wizyjnego miasta Słupska".
- Sprzątanie Starostwa Powiatowego w Słupsku w roku 2025
- 20/TP/2024 Opracowanie serwisu internetowego Interdyscyplinarnego Centrum Monitoringu Zagrożeń Ludności i Infrastruktury Krytycznej oraz Opracowanie modułu bazodanowego do aplikacji IT OPEN SEC LAB
- Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 23 "Promyczek" w Słupsku
- Sukcesywną dostawę lekkiego oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie w 2025 roku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- Wycieczka do Czarnogóry dla pracowników Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie
- Usługa organizacji 5-cio dniowej wycieczki do Andaluzji dla 35 osób w lutym 2025 roku
- Organizacja wycieczki dla 44 pracowników i emerytów Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu dofinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wraz z 17 osobami towarzyszącymi.
- Usługa organizacji staży dla nauczycieli zawodu
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.