To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-31
Gdynia: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Numer ogłoszenia: 16315 - 2013; data zamieszczenia: 31.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4881 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6233312, faks 058 6233022.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni, w następującym zakresie: przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych o wadze do i powyżej 50g (słownie: pięćdziesiąt gram), krajowych (na obszarze całej Polski) i zagranicznych (na obszarze całego świata), rejestrowanych i nierejestrowanych, dodatkowo wybranych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, nadawanych z wykorzystaniem frankownicy NEOPOST 7500 - w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 14.30-15.30; przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie zwrotów przesyłek niedostarczonych, jeśli przesyłka nie mogła być dostarczona adresatowi z przyczyn leżących po jego stronie (albo z przyczyn leżących po stronie nadawcy) - w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 14.30-15.30; świadczenie usługi odbioru przesyłek listowych z siedziby Zamawiającego, polegającej na odbiorze przesyłek wraz z dokumentami nadawczymi i dostarczeniu do punktu pocztowego Wykonawcy celem ich nadania; czynności związane z dowozem przesyłek wykonywane będą przez przedstawicieli Wykonawcy - w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 14.30-15.30; przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek kurierskich krajowych (na obszarze całej Polski) i zagranicznych (na obszarze całego świata) zgodnie z przepisami: ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529), aktów wewnętrznych wydanych przez Wykonawcę na podstawie art. 21 ustawy Prawo Pocztowe (Wykonawca będzie zobowiązany złożyć wraz z ofertą dokument/dokumenty określający/określające zasady/warunki świadczenia usług pocztowych). W przypadku rozbieżności pomiędzy warunkami świadczenia usług zawartymi w dokumencie/dokumentach określającym/określających zasady/warunki świadczenia usług pocztowych złożonym/ych przez Wykonawcę z ofertą, a SIWZ, zastosowanie mieć będą postanowienia niniejszej SIWZ w zakresie w niej uregulowanym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1 Przez przesyłki listowe rozumie się przesyłki według podziału na: rodzaj, tj. przesyłki listowe nie rejestrowane - nadane i doręczone bez pokwitowania, przesyłki listowe rejestrowane - nadane i doręczone za pokwitowaniem, kategorie, tj. przesyłki ekonomiczne, przesyłki priorytetowe, gabaryty oraz wagę. 2.2 Realizacja usługi stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek do nadania oraz zestawienia ilościowego z wyszczególnieniem adresów. Zamawiający będzie nadawał przesyłki listowe według kategorii rodzajowej i wagowej. W przypadku przesyłek listowych do 50g - Zamawiający wykorzystywać będzie wydruki komputerowe z podziałem na listę wysyłkową miejscową i zamiejscową (wzór wydruków zawiera załącznik do SIWZ). Zestawienia dotyczące pozostałych przesyłek listowych Zamawiający przygotowywać będzie na innych drukach, w tym na drukach Wykonawcy. 2.3 Zamawiający umieszczać będzie na przesyłkach listowych w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki. 2.4 Zamawiający odpowiedzialny będzie za nadawanie przesyłek listowych w stanie umożliwionym Wykonawcy doręczanie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. 2.5 Nadanie przesyłek listowych następować będzie w wyznaczonej placówce pocztowej Wykonawcy w dniu ich odbioru przez Wykonawcę z siedziby Zamawiającego. Odpowiedzialność za przesyłki listowe przechodzi na Wykonawcę z chwilą przekazania ich przez Zamawiającego upoważnionemu przedstawicielowi Wykonawcy. 2.6 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca bezwzględnie zachowywał terminy doręczenia przesyłek listowych - określone w regulaminie/regulaminach świadczenia usług pocztowych Wykonawcy. 2.7 Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki listowej, niezwłocznie po doręczeniu przesyłki listowej. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem gdzie i w jakim terminie adresat może odebrać przesyłkę listową, z uwzględnieniem warunków i terminów do odbioru przesyłki określonych w powszechnie obwiązujących przepisach prawa w tym zakresie. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki listowej w ww. terminie - Wykonawca sporządza powtórne zawiadomienie. Po upływie terminu odbioru lub wyczerpania możliwości doręczenia przesyłki listowej, przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny jej nieodebrania przez adresata. W przypadku przesyłek w obrocie zagranicznym obowiązują zasady określone w przepisach międzynarodowych. 2.8 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał taką ilość placówek zdawczo-odbiorczych aby największa odległość drogi, którą adresat musi pokonać w celu odebrania przesyłki nie przekraczała 20 km (słownie: dwadzieścia kilometrów). Placówki muszą być otwarte min. 5 (słownie: pięć) dni w tygodniu. 2.9 W przypadku zagubienia przesyłki listowej - po przekazaniu jej przez Zamawiającego upoważnionemu przedstawicielowi Wykonawcy - w wyniku czego nie zostanie ona dostarczona do odbiorcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo reklamacji. Reklamacja będzie odbywać się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i wewnętrznymi uregulowaniami Wykonawcy. 2.10 Zasady wnoszenia opłat za świadczenie usług pocztowych: za przesyłki listowe nierejestrowane oraz rejestrowane w tym przesyłki polecone - opłaty będą uiszczane maszyną do frankowania w formie zaliczki na poczet opłat za usługi pocztowe z góry. Zamawiający deklaruje jednorazową opłatę w wysokości 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Podstawą wystawienia przez Wykonawcę faktury będzie dzień uznania rachunku bankowego Wykonawcy. Nastawienie licznika urządzenia do frankowania, odpowiednio do wysokości dokonanej przez Zamawiającego wpłaty następować będzie po potwierdzeniu telefonicznym uznania rachunku bankowego Wykonawcy; za przesyłki kurierskie, usługę odbioru przesyłek listowych z siedziby Zamawiającego oraz zwroty przesyłek nieodebranych przez adresatów, jeśli przesyłka nie mogła być dostarczona adresatowi z przyczyn leżących po jego stronie i zwracana jest Zamawiającemu - opłaty będą uiszczane na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę z dołu. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Wykonawca będzie wystawiać faktury na podstawie dokumentów zrealizowanych usług wskazanych w niniejszym podpunkcie w terminie do 7-go dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym. Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia - w okresie rozliczeniowym, potwierdzona, co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych lub oddawczych. 2.11 Zamawiający wymaga, aby na dowodzie nadania Zamawiający figurował jako nadawca. Dodatkowo Zamawiający nie dopuszcza możliwości przepakowywania przesyłek listowych (wszystkie przesyłki muszą być doręczone adresatowi oryginalnie zapakowanie przez Zamawiającego). Szacowana wielkość zamówienia (na podstawie danych Zamawiającego z okresu 24 miesięcy): ilość przesyłek listowych gabaryt A: 65 772 (sześćdziesiąt pięć tysięcy siedemset siedemdziesiąt dwie) sztuki, ilość: zwrotów przesyłek listowych gabaryt A: 20 005 (dwadzieścia tysięcy pięć) sztuk, usługa odbioru przesyłek listowych z siedziby Zamawiającego: 24 (dwadzieścia cztery) miesiące, ilość przesyłek kurierskich gabaryt A: 200 (dwieście) sztuk, ilość przesyłek listowych gabaryt B: 129 (sto dwadzieścia dziewięć) sztuk, ilość: zwrotów przesyłek listowych gabaryt B: 40 (czterdzieści) sztuk. Zamawiający nie gwarantuje wskazanej w tabeli liczby przesyłek, gdyż zależy ona tylko i wyłącznie od bieżących potrzeb Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Poczta Polska S.A., ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 336000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 345351,80
Oferta z najniższą ceną: 345351,80 / Oferta z najwyższą ceną: 345351,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie przeglądów przewodów kominowych wraz z czyszczeniami w budynkach i obiektach będących w zasobach ZBiLK w 2025 r.
- Dowóz dzieci i uczniów z niepełnosprawnością do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 17 w Gdyni wraz z opieką, w roku 2025 (w okresie od 02.01.2025 do 31.12.2025 )
- " Usługa dozoru mienia i fizycznej ochrony wraz z monitoringiem systemów sygnalizacji alarmowych ( SWiN, SSP,SUG,CCTV) Muzeum Miasta Gdyni"
- Obsługa Urzędu Miasta Gdyni w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów na zagraniczne oraz krajowe przewozy lotnicze
- Wyk. RB dla zad. "Dostosowanie SP Nr 34 z Oddz. Integracyjnymi im. L. Teligi w Gdyni wraz z zagospodarowaniem terenu, inf. techniczną i przebudową istniejącego budynku szkoły do potrzeb osób z NPS"
- Asysta techniczna i konserwacja systemu KSAT2000i
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Związku Międzygminnego "Centrum Zagospodarowania Odpadów - SELEKT" z siedzibą w Czempiniu.
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Krasne w 2025 roku.
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY URZĘDU MIASTA I GMINY KÓRNIK W 2025 ROKU
- Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Susz
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Zabrzańskiego Centrum Świadczeń Rodzinnych
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.