eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻywiecAG/zp/XXVI/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-24

Żywiec: AG/zp/XXVI/2009
Numer ogłoszenia: 163177 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Sienkiewicza 52, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 8613916, faks 033 8613916.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http;// przetargi.ipzp .pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AG/zp/XXVI/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dzierżawa nowych analizatorów do parametrów krytycznych i hematologii wraz z dostawą odczynników i materiałów zużywalnych określonych w pakietach nr 1,2 oraz kompatybilny z systemem PSM firmy Roche- Diagnostics który funkcjonuje w Laboratorium Centralnym ZZOZ dzierżawa nowych analizatorów do parametrów krytycznych i hematologii wraz z dostawą odczynników i materiałów zużywalnych określonych w pakietach nr 1,2 oraz kompatybilny z systemem PSM firmy Roche- Diagnostics który funkcjonuje w Laboratorium Centralnym ZZOZ PAKIET NR 1 - dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z odczynnikami i materiałami zużywalnym i krwią kontrolną, PAKIET NR 2 - dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z odczynnikami i materiałami zużywalnymi,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.70 - Analizatory hematologiczne 38.73.40.00 - 38.73.40.00 33.69.95.00 - 33.69.95.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: na całość przedmiotu zamówienia 6 000.00 PLN w rozbiciu na pakiety Pakiet nr 1 - 4 0000.00 PLN Pakiet nr 2 - 2 000.00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym , i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; zapoznali się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. wraz z jej załącznikami i przyjęli je bez zastrzeżeń; 5. certyfikat CE - na analizatory użyte w celu realizacji zamówienia. 6.świadectwo dopuszczenia do obrotu - w przypadku odczynników i materiałów zużywalnych 7. wnieśli wadium, 8.złożą aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 9.przedstawią instrukcję obsługi w języku polskim. 10.gwarantują stałość utrzymania cen na dzierżawę analizatorów wraz z odczynnikami i materiałami zużywalnymi przez okres obowiązywania umowy (( z wyjątkami określonymi w rozdziale XX SIWZ) 11. dostarczą i zainstalują nowe analizatory do 21 dni od daty podpisania umowy do Laboratorium Centralnego w ZZOZ w Żywcu oraz przeszkolą personel na swój koszt. 12. złożą oświadczenie że Wykonawca posiada lub ma dostęp do materiałów / odczynników / ,sprzętu laboratoryjnego związanych z realizacją zamówienia. 13. Przedstawią oryginał lub kserokopię koncesji , zezwolenia lub licencji jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania ich na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Aktualny odpis z właściwego rejestru /Krajowy Rejestr Sądowy/ lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , potwierdzający , że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 1) Wymagane warunki techniczne Pakiety nr 1,2, - załącznik nr 1 2) Formularze cenowe Pakiety nr 1,2 - załącznik nr 2 3) Oświadczenie z art. 22 - załącznik nr 3 4) Formularz ofertowy - załącznik nr 4 5) Projekt umowy - załącznik nr 5 6) Wykaz dostaw - załącznik nr 6 7) Dowód wpłaty wadium 8) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 9) certyfikat CE - na aparaty użyte w celu realizacji zamówienia 10) świadectwo dopuszczenia do obrotu - w przypadku odczynników i materiałów zużywalnych. 11) Oświadczenie że posiada lub ma dostęp do materiałów / odczynników / ,sprzętu laboratoryjnego związanych z realizacją zamówienia ( w formie oświadczenia) 12) Oryginał lub kopia pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do jej podpisania nie wynika z przedstawionych dokumentów. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. 13) W przypadku składania oferty wspólnej, zgodnie z art. 23 ust. 1 Ustawy, do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pisemne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// przetargi.ipzp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego Dział Zamówień Publicznych pok. nr3 w godz. 8.00-14.00 cena : 10 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Dyrektora Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Żywcu ul. Sienkiewicza 52 pok. nr2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dzierżawa analizatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z odczynnikami i materiałami zużywalnymi i krwią kontrolną.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.70-2, 38.73.40.00-6, 33.69.95.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dzierżawa analizatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z odczynnikami i materiałami zużywalnymi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.70-2, 38.73.40.00-6, 33.69.95.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.