Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-06
Bełchatów: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1923 E Zawady - Dobrzelów w zakresie budowy chodnika, ciągu pieszo - rowerowego, przebudowy zjazdów i rowów przydrożnych wraz z budową kanalizacji deszczowej
Numer ogłoszenia: 16321 - 2015; data zamieszczenia: 06.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie , ul. Lipowa 67A, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 44 6327914, faks 44 6327914.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat-belchatowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1923 E Zawady - Dobrzelów w zakresie budowy chodnika, ciągu pieszo - rowerowego, przebudowy zjazdów i rowów przydrożnych wraz z budową kanalizacji deszczowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty budowlane - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1923 E Zawady - Dobrzelów w zakresie budowy chodnika, ciągu pieszo - rowerowego, przebudowy zjazdów i rowów przydrożnych wraz z budową kanalizacji deszczowej. Długość odcinka: 1 245 m Szerokość jezdni: 6,0 m 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót: - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1923 E Zawady - Dobrzelów w zakresie budowy chodnika, ciągu pieszo-rowerowego, przebudowy zjazdów i rowów przydrożnych wraz z budową kanalizacji deszczowej: 2.1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 1,245 km, mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 16-25 cm - 1 szt., mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 26-35 cm - 6 szt., mechaniczne karczowanie zagajników średnich od 31% do 60% powierzchni - 0,02 ha, mechaniczne karczowanie zagajników średnich od 31% do 60% powierzchni - 1,64 mp, wywożenie karpiny na odległość do 2 km - 1,09 mp, wywożenie gałęzi i krzaków na odległość do 2 km - 6,69 mp, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 20 cm za pomocą spycharek - 5596,00 m2, rozebranie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm ręcznie-zjazdy - 325,20 m2, ręczne rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej-zjazdy - 325,20 m2, rozebranie nawierzchni z tłucznia gr. 15 cm ręcznie-zjazdy - 107,00 m2, rozebranie nawierzchni z betonu gr. 15 cm ręcznie-zjazdy - 15,00 m2, rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm ręcznie-zjazdy - 20,35 m2, rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 40 cm - 387,0 m, rozebranie przepustów rurowych - ścianki czołowe - 21,30 m3. 2.2. Roboty ziemne: roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w gr. kat. III z transp. urobku na odl. do 1 km sam. samowyład. - 81,70 m3, formowanie i zagęszczanie nasypów (piasek grubo lub średnioziasnisty) spycharkami w gruncie kat. III łącznie z zasypką kanalizacji - 2523,00 m3. 2.3. Kanalizacja deszczowa - wpusty deszczowe z odprowadzeniem do rowu: wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty, rurociągi, kolektory w gruntach suchych kat. III-IV z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym; głębokość do 1,5 m, szerokość 1,0 m - 34,167 m3, pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych o głębok. do 3,0 m wypraskami w grunt. suchych kat. III-IV wraz z rozbiór. (szer. do 1m) - 68,334 m2, kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o grubości 20 cm - 10,715 m2, kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm SN>=4 (poza jezdnią) - 33,91 m kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm (przeciskiem wp9) SN>=8 (pod jezdnią) - 7,5 m, wykonanie przecisków o dług. do 20 m rurami o śr. nominalnej 800 mm w gruntach kat. III-IV - 7,5 m, kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 315 mm SN>=8 - 7,4 m, kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 400 mm (przeciskiem wp10) SN>=8 (pod jezdnią) - 8,0 m, wykonanie przecisków o dług. do 20 m rurami o śr. nominalnej 800 mm w gruntach kat. III-IV - 8,0 m, podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 10 cm (podsypka pod studzienki i studnię rew.) - 0,498 m3, podłoża betonowe o grubości 15 cm (C16/20) - płyta fundamentowa pod studzienki i studnię rew. - 0,747 m3, studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu z wpustem żel. D400 - 10 szt., studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm w gotowym wykopie o głębok. 3m z włazem żeliwnym C250 - 1 stud., przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o średnicy 315 mm (wlot przy zjeździe 42) - 1 szt., zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych w gruntach kat. III-IV; głębokość do 1,5 m, szerokość 0,8-1,5 m - 20,655 m3, zagęszczenie nasypów zagęszczarkami; grunty sypkie kat. I-III - 20,655 m3, umocnienie skarp rowów płytami betonowymi ażurowymi o wym. 60x40x10 cm na podsypce cementowo-piaskowej (wyloty) - 30,00 m2, nawierzchnie żwirowe, warstwa górna gr. 12 cm z kruszywa rozściełanego ręcznie - warstwa infiltracyjna gr. 50 cm - 7,50 m2. 2.4. Kanalizacja deszczowa: wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty, rurociągi, kolektory w gruntach suchych kat. III-IV z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym; głębokość do 1,5 m, szerokość 1,3 m - trasa główna - 644,30 m3, wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty, rurociągi, kolektory w gruntach suchych kat. III-IV z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym; głębokość do 1,5 m, szerokość 1,0 m - przykanaliki - 34,05 m3, pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych o głębok. do 3,0 m wypraskami w grunt. suchych kat. III-IV wraz z rozbiór. (szer. do 1m) - 1192,50 m2, kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o grubości 20 cm - 338,575 m2, kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 400 mm SN>=4 - 665,8 m, kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm SN>=4 - 22,7 m, podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 10 cm (podsypka pod studzienki i studnie rew.) - 1,967 m3, podłoża betonowe o grubości 15 cm (C16/20) - płyta fundamentowa pod studzienki i studnie rewizyjne - 2,951 m3, studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu z wpustem żel. D400 - 10 szt., studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm w gotowym wykopie o głębok. 2 m, z włazem żeliwnym C250 - 14 stud., przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe betonowe pod ścianki czołowe (wloty kanalizacji) - 0,45 m3, przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o średnicy 400 mm (wloty kanalizacji) - 2 szt., umocnienie skarp przy wlotach kanałów - prefabtykowane osadniki bet. 100x200 - 2 kpl., umocnienie skarp i dna rowów płytami betonowymi ażurowymi o wym. 60x40x10 cm na podsypce piaskowej (wloty i wyloty kanalizacji, rów przy wylocie na dł. 15 m) - 69,10 m2, podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich (podsypka żwirowa) grub. 15 cm - 0,338 m3, podłoża betonowe o grubości 15 cm (wylot kanalizacji) - 0,338 m3, przygotowanie ręczne zbrojenia o śr. stali 14 mm - konstrukcje proste (ściany pionowe wylotów) - 0,112 t, deskowanie ścian prostych, bloków oporowych o wys. do 3 m (ściany pionowe wylotów) - 4,80 m2, układanie mieszanki betonowej pompą do betonu na samochodzie - ściany proste - 0,36 m3, przygotowanie ręczne zbrojenia o średnicy stali 10 mm - konstrukcje proste - krata zabezpieczająca wloty i wyloty (rozstaw 10 mm) - 0,059 t. 2.5. Przepust pod drogą: roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w gr. kat. III z transp. urobku na odl. do 1 km sam. samowyład. - 3,00 m3, przepusty rurowe - ławy fundamentowe żwirowe - 0,279 m3, przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe betonowe - 0,279 m3, budowle o obj. 10.01-200.0 m3 elementy betonowe: fundamenty - 0,72 m3, części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych z rur żelbetowych o śr. 80 cm - 1,55 m, zbrojenie konstrukcji monolitycznych prętami stalowymi okrągłymi gładkimi o śr. do 14 mm (OTULINA Z BETONU ZBROJONEGO) - 0,02 t, betonowanie OTULINY zbrojonej w deskowaniu tradycyjnym - 0,375 m3, izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne - wykonywane na zimno - pionowe z roztworu asfaltowego - pierwsza warstwa - powierzchnia w jednym miejscu do 5 m2 - 3,875 m2, izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne - wykonywane na zimno - pionowe z roztworu asfaltowego - każda następna warstwa - powierzchnia w jednym miejscu do 5 m2 - 3,875 m2, montaż zbrojenia ściany i skrzydełka - pręty o śr. do 14 mm - ścianki czołowe - 0,083 t, deskowanie tradycyjne - podpory masywne, ściany oporowe i ściany maskujące o wysokości do 4 m - 13,20 m2, obudowy wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych skrzynkowych - ścianka czołowa - 1,649 m3, formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m spycharkami w gruncie kat. III - 2,00 m3. 2.6. Chodnik: profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 279,20 m2, krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 165,0 m, ścieki uliczne płaskie z kostki betonowej na ławie betonowej, 2 rzędy kostki na płask - 217,0 m, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 168,0 m, podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=1,5MPa warstwa gr.10 cm - 241,00 m2, chodniki z kostki brukowej betonowej czerwonej grubości 8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 241,00 m2. 2.7. Ciąg pieszo-rowerowy: profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 2210,31 m2, krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 861,0 m, ścieki uliczne płaskie z kostki betonowej na ławie betonowej, 2 rzędy kostki na płask - 1015,0 m, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 827,0 m, podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=1,5MPa warstwa gr. 10 cm - 2015,00 m2, chodniki z kostki brukowej betonowej czerwonej bezfazowej grubości 8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 2015,00 m2. 2.8. Zjazdy: profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 993,11 m2, krawężniki betonowe oporowe o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem na podsypce cementowo-piaskowej - 177,0 m, krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x22 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem na podsypce cementowo-piaskowej - 232,0 m, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 137,0 m, warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - zmniejszono do 10cm - 1042,30 m2, warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 5 cm - 1042,30 m2, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grafitowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 920,80 m2, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej/granitowej na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (istniejące zjazdy w dobrym stanie do odtworzenia w obrębie kanalizacji z materiału z rozbiórki) - 121,50 m2, przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe żwirowe - 27,72 m3, przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o średnicy 40 cm - 78 szt., przepusty rurowe pod zjazdami - rury PP o średnicy 40 cm - 231,0 m, układanie rur osłonowych stalowych o średnicy 75 mm w wykopie - 18,0 m. 2.9. Roboty wykończeniowe umocnienie skarp płytami prefabrykowanymi ażurowymi 10x40x60 z wypełnieniem wolnych przestrzeni humusem i obsiew trawą odc. 0+635-0+660 - 22,00 m2, umocnienie skarp i dna rowu płytami prefabrykowanymi ażurowymi 10x40x60 z wypełnieniem wolnych przestrzeni humusem i obsiew trawą - rów lewy w km 1+034-1+245 - 280,80 m2, humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm - zwiększono do 10 cm - 1891,00 m2. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1923 Zawady-Dobrzelów - odtworzenie jezdni na działce nr ewid. 166, obr. Zawady. 2.10. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0,760 km, roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4cm - 377,60 m2. 2.11. Jezdnia i pobocza: oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 4484,00 m2, skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 0,4 kg/m2 - 4450,00 m2, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową mechaniczne - 418,75 t, skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 0,4 kg/m2 - 4450,00 m2, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 4450,00 m2, nawierzchnie z tłucznia kamiennego - warstwa górna o śr. gr. 7 cm - obsypka jezdni wraz z chemicznym opryskiem chwastów na poboczu - 380,00 m2. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1923 Zawady-Dobrzelów - odtworzenie jezdni na działce nr ewid. 175, obr. Dobrzelów. 2.12. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0,510 km. 2.13. Jezdnia i pobocza: oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 3012,54 m2, skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 0,4 kg/m2 - 2970,00 m2, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 2970,00 m2, nawierzchnie z tłucznia kamiennego - warstwa górna o śr. gr. 7 cm - obsypka jezdni wraz z chemicznym opryskiem chwastów na poboczu - 253,30 m2. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1923 E Zawady - Dobrzelów w km 0+000-1+245 - organizacja ruchu 2.14. Organizacja ruchu: rozebranie słupków do znaków - przestawienie znaku do nowej lokalizacji - 4szt., pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych - 2szt., pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych z wysięgnikiem nad chodnikiem - 1szt., pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych z wysięgnikiem nad jezdnią (znaki aktywne) - 2szt., pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0,3 m2 - 7szt., pionowe znaki drogowe - znak aktywny D6 wraz z kompletnym systemem zasilania (akumulator, ogniwo fotowoltaniczne, czujnik ruchu) - 2szt., poręcze ochronne - balustrady U-11a wys. 1,2 m - 16,0m, oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych - na zimno, za pomocą mas chemoutwardzalnych grubowarstwowe wykonywane mechanicznie - oznakowanie gładkie - 26,75m2, bariery ochronne stalowe jednostronne SP-05 - 12,0m. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Ofertę należy sporządzić w oparciu o dokumentację projektową - przedmiar robót należy traktować jako informacyjny..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych zł 00/100). 2. Wadium obejmuje okres związania ofertą . 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 23.02.2015 r. o godz. 09:00 4. Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 5.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę wadium należy wpłacić przekazem bankowym na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Bełchatowie nr 46 8965 0008 2001 0012 6755 0002. 6. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę tzn.: 1) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego (warunek konieczny ale nie wystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego); Podstawę do stwierdzenia stanowi dowód bankowy; 2)kopię dokumentu będącego inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiajacego, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Zamawiającego. 7.Niewniesienie wadium albo wniesienie po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ww. warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 2 do SIWZ). Przy dokonaniu oceny spełniania warunku zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Ocena spełniania powyższego warunku nastąpi na podstawie oświadczeń zawartych w ofercie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ww. warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz wykaże, że że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie, przebudowie, rozbudowie lub budowie dróg klasy min. Z o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100) brutto z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, załącznik Nr 6 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełniania warunku zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Ocena spełniania powyższego warunku nastąpi na podstawie oświadczeń zawartych w ofercie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że posiada w dyspozycji: wytwórnia do wytwarzania mieszanek min. - asfalt. - 1 szt., układarka do układania mieszanek min. - asfalt. - 1 szt., zestaw walców: ogumionych - min. 1 szt., stalowych wibracyjnych - min. 1 szt. łącznie 3 szt., samochody samowyładowcze z przykryciem lub termosy po 5 Mg - 3 szt., koparko- ładowarka - 1 szt., skrapiarka - 1 szt., szczotka mechaniczna - 1 szt. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz przedłożyć wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik Nr 5 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełniania warunku zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Ocena spełniania powyższego warunku nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną osobę o kwalifikacjach zawodowych wymaganych dla kierownika budowy, zgodnie z przepisami prawa budowlanego. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz przedłożyć oświadczenie, że co najmniej jedna osoba (kierownik budowy), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego - załącznik Nr 4 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełniania warunku zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Ocena spełniania powyższego warunku nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, a) Wykonawca musi spełnić warunek: posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej ( deliktowej i kontraktowej ) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Suma ubezpieczenia powinna wynosić co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych), b) Wykonawca musi spełniać warunek: posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych 00/100). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych 00/100), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Przy dokonaniu oceny spełniania warunku zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Ocena spełniania powyższego warunku nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Kosztorys ofertowy, 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) co do zmniejszenia zakresu robót i obniżenia wynagrodzenia umownego o wartość robót zaniechanych, 2) w zakresie podwykonawców i dalszych podwykonawców, 3) przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn nie wynikających ze zwłoki Wykonawcy, w szczególności: a)w razie zaistnienia zdarzeń o charakterze działania siły wyższej, przez którą strony rozumieją klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania terrorystyczne, strajk powszechny, nowe akty prawne lub decyzje właściwych władz, a także działania lub zaniechania działania organów państwowych, samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację zamówienia, o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody w wykonaniu zamówienia, b)w razie udzielenia zamówienia dodatkowego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o okres wykonania zamówienia dodatkowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat-belchatowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie, ul. Lipowa 67 A, 97-400 Bełchatów, pok. 1..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie, ul. Lipowa 67 A, 97-400 Bełchatów, pok. 2 -sekretariat PZD..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta Bełchatowa przez dostawę sprzętu, usługi wdrożeniowe i szkoleniowe związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" Etap I
- Dostawa nabiału i produktów nabiałowych
- Sporządzenie planu ogólnego miasta Bełchatowa
- Wykonanie, dostawa tablic rejestracyjnych do SP w Bełchatowie, odbiór na własny koszt wycofanych tablic, dokonanie ich zniszczenia i zagospodarowania zgodnie z przepisami o odpadach w 2025 r.
- Zakup włókien i soczewek do posiadanych przez Szpital laserów wykorzystywanych w zabiegach endoskopowych urologicznych
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy i jednostki podległej w 2025 r.
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Modernizacja kotłowni gazowej w szkole podstawowej w Rożnowie
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
- Naprawy cząstkowe jezdni oraz chodników na terenie Torunia
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 471 Opatówek-Rzymsko polegająca na budowie chodnika, zatok autobusowych w granicach istniejącego pasa drogowego na odcinku Tokary-Głuchów-Etap 5.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.