eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełchatówPrzebudowa drogi powiatowej Nr 1923 E Zawady - Dobrzelów w zakresie budowy chodnika, ciągu pieszo - rowerowego, przebudowy zjazdów i rowów przydrożnych wraz z budową kanalizacji deszczowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-06

Bełchatów: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1923 E Zawady - Dobrzelów w zakresie budowy chodnika, ciągu pieszo - rowerowego, przebudowy zjazdów i rowów przydrożnych wraz z budową kanalizacji deszczowej
Numer ogłoszenia: 16321 - 2015; data zamieszczenia: 06.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie , ul. Lipowa 67A, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 44 6327914, faks 44 6327914.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat-belchatowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1923 E Zawady - Dobrzelów w zakresie budowy chodnika, ciągu pieszo - rowerowego, przebudowy zjazdów i rowów przydrożnych wraz z budową kanalizacji deszczowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty budowlane - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1923 E Zawady - Dobrzelów w zakresie budowy chodnika, ciągu pieszo - rowerowego, przebudowy zjazdów i rowów przydrożnych wraz z budową kanalizacji deszczowej. Długość odcinka: 1 245 m Szerokość jezdni: 6,0 m 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót: - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1923 E Zawady - Dobrzelów w zakresie budowy chodnika, ciągu pieszo-rowerowego, przebudowy zjazdów i rowów przydrożnych wraz z budową kanalizacji deszczowej: 2.1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 1,245 km, mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 16-25 cm - 1 szt., mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 26-35 cm - 6 szt., mechaniczne karczowanie zagajników średnich od 31% do 60% powierzchni - 0,02 ha, mechaniczne karczowanie zagajników średnich od 31% do 60% powierzchni - 1,64 mp, wywożenie karpiny na odległość do 2 km - 1,09 mp, wywożenie gałęzi i krzaków na odległość do 2 km - 6,69 mp, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 20 cm za pomocą spycharek - 5596,00 m2, rozebranie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm ręcznie-zjazdy - 325,20 m2, ręczne rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej-zjazdy - 325,20 m2, rozebranie nawierzchni z tłucznia gr. 15 cm ręcznie-zjazdy - 107,00 m2, rozebranie nawierzchni z betonu gr. 15 cm ręcznie-zjazdy - 15,00 m2, rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm ręcznie-zjazdy - 20,35 m2, rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 40 cm - 387,0 m, rozebranie przepustów rurowych - ścianki czołowe - 21,30 m3. 2.2. Roboty ziemne: roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w gr. kat. III z transp. urobku na odl. do 1 km sam. samowyład. - 81,70 m3, formowanie i zagęszczanie nasypów (piasek grubo lub średnioziasnisty) spycharkami w gruncie kat. III łącznie z zasypką kanalizacji - 2523,00 m3. 2.3. Kanalizacja deszczowa - wpusty deszczowe z odprowadzeniem do rowu: wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty, rurociągi, kolektory w gruntach suchych kat. III-IV z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym; głębokość do 1,5 m, szerokość 1,0 m - 34,167 m3, pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych o głębok. do 3,0 m wypraskami w grunt. suchych kat. III-IV wraz z rozbiór. (szer. do 1m) - 68,334 m2, kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o grubości 20 cm - 10,715 m2, kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm SN>=4 (poza jezdnią) - 33,91 m kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm (przeciskiem wp9) SN>=8 (pod jezdnią) - 7,5 m, wykonanie przecisków o dług. do 20 m rurami o śr. nominalnej 800 mm w gruntach kat. III-IV - 7,5 m, kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 315 mm SN>=8 - 7,4 m, kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 400 mm (przeciskiem wp10) SN>=8 (pod jezdnią) - 8,0 m, wykonanie przecisków o dług. do 20 m rurami o śr. nominalnej 800 mm w gruntach kat. III-IV - 8,0 m, podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 10 cm (podsypka pod studzienki i studnię rew.) - 0,498 m3, podłoża betonowe o grubości 15 cm (C16/20) - płyta fundamentowa pod studzienki i studnię rew. - 0,747 m3, studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu z wpustem żel. D400 - 10 szt., studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm w gotowym wykopie o głębok. 3m z włazem żeliwnym C250 - 1 stud., przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o średnicy 315 mm (wlot przy zjeździe 42) - 1 szt., zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych w gruntach kat. III-IV; głębokość do 1,5 m, szerokość 0,8-1,5 m - 20,655 m3, zagęszczenie nasypów zagęszczarkami; grunty sypkie kat. I-III - 20,655 m3, umocnienie skarp rowów płytami betonowymi ażurowymi o wym. 60x40x10 cm na podsypce cementowo-piaskowej (wyloty) - 30,00 m2, nawierzchnie żwirowe, warstwa górna gr. 12 cm z kruszywa rozściełanego ręcznie - warstwa infiltracyjna gr. 50 cm - 7,50 m2. 2.4. Kanalizacja deszczowa: wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty, rurociągi, kolektory w gruntach suchych kat. III-IV z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym; głębokość do 1,5 m, szerokość 1,3 m - trasa główna - 644,30 m3, wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty, rurociągi, kolektory w gruntach suchych kat. III-IV z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym; głębokość do 1,5 m, szerokość 1,0 m - przykanaliki - 34,05 m3, pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych o głębok. do 3,0 m wypraskami w grunt. suchych kat. III-IV wraz z rozbiór. (szer. do 1m) - 1192,50 m2, kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o grubości 20 cm - 338,575 m2, kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 400 mm SN>=4 - 665,8 m, kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm SN>=4 - 22,7 m, podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 10 cm (podsypka pod studzienki i studnie rew.) - 1,967 m3, podłoża betonowe o grubości 15 cm (C16/20) - płyta fundamentowa pod studzienki i studnie rewizyjne - 2,951 m3, studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu z wpustem żel. D400 - 10 szt., studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm w gotowym wykopie o głębok. 2 m, z włazem żeliwnym C250 - 14 stud., przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe betonowe pod ścianki czołowe (wloty kanalizacji) - 0,45 m3, przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o średnicy 400 mm (wloty kanalizacji) - 2 szt., umocnienie skarp przy wlotach kanałów - prefabtykowane osadniki bet. 100x200 - 2 kpl., umocnienie skarp i dna rowów płytami betonowymi ażurowymi o wym. 60x40x10 cm na podsypce piaskowej (wloty i wyloty kanalizacji, rów przy wylocie na dł. 15 m) - 69,10 m2, podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich (podsypka żwirowa) grub. 15 cm - 0,338 m3, podłoża betonowe o grubości 15 cm (wylot kanalizacji) - 0,338 m3, przygotowanie ręczne zbrojenia o śr. stali 14 mm - konstrukcje proste (ściany pionowe wylotów) - 0,112 t, deskowanie ścian prostych, bloków oporowych o wys. do 3 m (ściany pionowe wylotów) - 4,80 m2, układanie mieszanki betonowej pompą do betonu na samochodzie - ściany proste - 0,36 m3, przygotowanie ręczne zbrojenia o średnicy stali 10 mm - konstrukcje proste - krata zabezpieczająca wloty i wyloty (rozstaw 10 mm) - 0,059 t. 2.5. Przepust pod drogą: roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w gr. kat. III z transp. urobku na odl. do 1 km sam. samowyład. - 3,00 m3, przepusty rurowe - ławy fundamentowe żwirowe - 0,279 m3, przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe betonowe - 0,279 m3, budowle o obj. 10.01-200.0 m3 elementy betonowe: fundamenty - 0,72 m3, części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych z rur żelbetowych o śr. 80 cm - 1,55 m, zbrojenie konstrukcji monolitycznych prętami stalowymi okrągłymi gładkimi o śr. do 14 mm (OTULINA Z BETONU ZBROJONEGO) - 0,02 t, betonowanie OTULINY zbrojonej w deskowaniu tradycyjnym - 0,375 m3, izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne - wykonywane na zimno - pionowe z roztworu asfaltowego - pierwsza warstwa - powierzchnia w jednym miejscu do 5 m2 - 3,875 m2, izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne - wykonywane na zimno - pionowe z roztworu asfaltowego - każda następna warstwa - powierzchnia w jednym miejscu do 5 m2 - 3,875 m2, montaż zbrojenia ściany i skrzydełka - pręty o śr. do 14 mm - ścianki czołowe - 0,083 t, deskowanie tradycyjne - podpory masywne, ściany oporowe i ściany maskujące o wysokości do 4 m - 13,20 m2, obudowy wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych skrzynkowych - ścianka czołowa - 1,649 m3, formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m spycharkami w gruncie kat. III - 2,00 m3. 2.6. Chodnik: profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 279,20 m2, krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 165,0 m, ścieki uliczne płaskie z kostki betonowej na ławie betonowej, 2 rzędy kostki na płask - 217,0 m, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 168,0 m, podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=1,5MPa warstwa gr.10 cm - 241,00 m2, chodniki z kostki brukowej betonowej czerwonej grubości 8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 241,00 m2. 2.7. Ciąg pieszo-rowerowy: profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 2210,31 m2, krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 861,0 m, ścieki uliczne płaskie z kostki betonowej na ławie betonowej, 2 rzędy kostki na płask - 1015,0 m, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 827,0 m, podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=1,5MPa warstwa gr. 10 cm - 2015,00 m2, chodniki z kostki brukowej betonowej czerwonej bezfazowej grubości 8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 2015,00 m2. 2.8. Zjazdy: profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 993,11 m2, krawężniki betonowe oporowe o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem na podsypce cementowo-piaskowej - 177,0 m, krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x22 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem na podsypce cementowo-piaskowej - 232,0 m, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 137,0 m, warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - zmniejszono do 10cm - 1042,30 m2, warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 5 cm - 1042,30 m2, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grafitowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 920,80 m2, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej/granitowej na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (istniejące zjazdy w dobrym stanie do odtworzenia w obrębie kanalizacji z materiału z rozbiórki) - 121,50 m2, przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe żwirowe - 27,72 m3, przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o średnicy 40 cm - 78 szt., przepusty rurowe pod zjazdami - rury PP o średnicy 40 cm - 231,0 m, układanie rur osłonowych stalowych o średnicy 75 mm w wykopie - 18,0 m. 2.9. Roboty wykończeniowe umocnienie skarp płytami prefabrykowanymi ażurowymi 10x40x60 z wypełnieniem wolnych przestrzeni humusem i obsiew trawą odc. 0+635-0+660 - 22,00 m2, umocnienie skarp i dna rowu płytami prefabrykowanymi ażurowymi 10x40x60 z wypełnieniem wolnych przestrzeni humusem i obsiew trawą - rów lewy w km 1+034-1+245 - 280,80 m2, humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm - zwiększono do 10 cm - 1891,00 m2. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1923 Zawady-Dobrzelów - odtworzenie jezdni na działce nr ewid. 166, obr. Zawady. 2.10. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0,760 km, roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4cm - 377,60 m2. 2.11. Jezdnia i pobocza: oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 4484,00 m2, skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 0,4 kg/m2 - 4450,00 m2, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową mechaniczne - 418,75 t, skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 0,4 kg/m2 - 4450,00 m2, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 4450,00 m2, nawierzchnie z tłucznia kamiennego - warstwa górna o śr. gr. 7 cm - obsypka jezdni wraz z chemicznym opryskiem chwastów na poboczu - 380,00 m2. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1923 Zawady-Dobrzelów - odtworzenie jezdni na działce nr ewid. 175, obr. Dobrzelów. 2.12. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0,510 km. 2.13. Jezdnia i pobocza: oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 3012,54 m2, skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 0,4 kg/m2 - 2970,00 m2, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 2970,00 m2, nawierzchnie z tłucznia kamiennego - warstwa górna o śr. gr. 7 cm - obsypka jezdni wraz z chemicznym opryskiem chwastów na poboczu - 253,30 m2. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1923 E Zawady - Dobrzelów w km 0+000-1+245 - organizacja ruchu 2.14. Organizacja ruchu: rozebranie słupków do znaków - przestawienie znaku do nowej lokalizacji - 4szt., pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych - 2szt., pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych z wysięgnikiem nad chodnikiem - 1szt., pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych z wysięgnikiem nad jezdnią (znaki aktywne) - 2szt., pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0,3 m2 - 7szt., pionowe znaki drogowe - znak aktywny D6 wraz z kompletnym systemem zasilania (akumulator, ogniwo fotowoltaniczne, czujnik ruchu) - 2szt., poręcze ochronne - balustrady U-11a wys. 1,2 m - 16,0m, oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych - na zimno, za pomocą mas chemoutwardzalnych grubowarstwowe wykonywane mechanicznie - oznakowanie gładkie - 26,75m2, bariery ochronne stalowe jednostronne SP-05 - 12,0m. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Ofertę należy sporządzić w oparciu o dokumentację projektową - przedmiar robót należy traktować jako informacyjny..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych zł 00/100). 2. Wadium obejmuje okres związania ofertą . 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 23.02.2015 r. o godz. 09:00 4. Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 5.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę wadium należy wpłacić przekazem bankowym na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Bełchatowie nr 46 8965 0008 2001 0012 6755 0002. 6. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę tzn.: 1) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego (warunek konieczny ale nie wystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego); Podstawę do stwierdzenia stanowi dowód bankowy; 2)kopię dokumentu będącego inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiajacego, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Zamawiającego. 7.Niewniesienie wadium albo wniesienie po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ww. warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 2 do SIWZ). Przy dokonaniu oceny spełniania warunku zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Ocena spełniania powyższego warunku nastąpi na podstawie oświadczeń zawartych w ofercie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ww. warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz wykaże, że że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie, przebudowie, rozbudowie lub budowie dróg klasy min. Z o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100) brutto z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, załącznik Nr 6 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełniania warunku zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Ocena spełniania powyższego warunku nastąpi na podstawie oświadczeń zawartych w ofercie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że posiada w dyspozycji: wytwórnia do wytwarzania mieszanek min. - asfalt. - 1 szt., układarka do układania mieszanek min. - asfalt. - 1 szt., zestaw walców: ogumionych - min. 1 szt., stalowych wibracyjnych - min. 1 szt. łącznie 3 szt., samochody samowyładowcze z przykryciem lub termosy po 5 Mg - 3 szt., koparko- ładowarka - 1 szt., skrapiarka - 1 szt., szczotka mechaniczna - 1 szt. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz przedłożyć wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik Nr 5 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełniania warunku zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Ocena spełniania powyższego warunku nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną osobę o kwalifikacjach zawodowych wymaganych dla kierownika budowy, zgodnie z przepisami prawa budowlanego. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz przedłożyć oświadczenie, że co najmniej jedna osoba (kierownik budowy), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego - załącznik Nr 4 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełniania warunku zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Ocena spełniania powyższego warunku nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, a) Wykonawca musi spełnić warunek: posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej ( deliktowej i kontraktowej ) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Suma ubezpieczenia powinna wynosić co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych), b) Wykonawca musi spełniać warunek: posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych 00/100). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych 00/100), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Przy dokonaniu oceny spełniania warunku zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Ocena spełniania powyższego warunku nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Kosztorys ofertowy, 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) co do zmniejszenia zakresu robót i obniżenia wynagrodzenia umownego o wartość robót zaniechanych, 2) w zakresie podwykonawców i dalszych podwykonawców, 3) przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn nie wynikających ze zwłoki Wykonawcy, w szczególności: a)w razie zaistnienia zdarzeń o charakterze działania siły wyższej, przez którą strony rozumieją klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania terrorystyczne, strajk powszechny, nowe akty prawne lub decyzje właściwych władz, a także działania lub zaniechania działania organów państwowych, samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację zamówienia, o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody w wykonaniu zamówienia, b)w razie udzielenia zamówienia dodatkowego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o okres wykonania zamówienia dodatkowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat-belchatowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie, ul. Lipowa 67 A, 97-400 Bełchatów, pok. 1..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie, ul. Lipowa 67 A, 97-400 Bełchatów, pok. 2 -sekretariat PZD..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.