Ogłoszenie z dnia 2009-05-22
Chojnice: PZD-11/P/5/2009 Ścinanie zawyżonych poboczy dróg powiatowych na terenie gmin:Brusy, Chojnice , Czersk i Konarzyny
Numer ogłoszenia: 163220 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Chojnice z siedzibą w Pawłówku , ul. Bydgoska 14/9, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3974166, faks 052 3971697.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.chojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PZD-11/P/5/2009 Ścinanie zawyżonych poboczy dróg powiatowych na terenie gmin:Brusy, Chojnice , Czersk i Konarzyny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ścinanie zawyżonych poboczy dróg powiatowych na terenie gmin w ilości Gm.Brusy- 18.600,00 m2 Gm.Chojnice - 12.360,00 m2 Gm.Czersk - 17.800,00 m2 Gm.Konarzyny - 5.520,00 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. a) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a)wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali : - co najmniej trzy roboty rodzajowo i wartościowo porównywalne z przedmiotem niniejszego postępowania .Wartość brutto robót w jednym roku nie powinna być mniejsza niż składana oferta. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykaz funkcji wraz z minimalnymi wymaganiami stawianymi kandydatom : - Kierownik budowy/ robót - min 1 rok praktyki zawodowej jako kierownik podobnych robót, legitymujący się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności drogowej lub równoważne oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - Operator frezarki/ścinarki - osoba legitymująca się uprawnieniami maszynisty ciężkich maszyn budowlanych i drogowych w zakresie obsługi samobieżnej ścinarki poboczy c) posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do w pełni sprawnego sprzętu gwarantującego wymaganą jakość i postęp robót - ścinarka/frezarka poboczy szt. 1 - środek transportowy szt. 1 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena ofert oparta będzie na ocenie spełnia/ nie spełnia wszystkich warunków..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wypełniony Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (minimum 3 roboty o porównywalnym zakresie), stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie przedstawienie wykonania robót, których wartość brutto robót w jednym roku nie będzie mniejsza niż składana oferta. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. Do informacji winny być dołączone uprawnienia budowlane (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) oraz uprawnienia maszynisty ciężkich maszyn budowlanych i drogowych do obsługi samobieżnej ścinarki/frezarki poboczy W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wypełniony Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodny z treścią Załącznika nr 4. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w p. 8.2 lit c. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń. Zaparafowane przez Wykonawcę Postanowieniami do umowy zawarte w Rozdziale VI SIWZ Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.chojnice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Chojnicach, Pawłówko,ul.Bydgoska 14, 89-620 Chojnice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Chojnicach ul.Bydgoska 14, Pawłówko, 89-620 Chojnice DZIAŁ TECHNICZNY I Piętro Otwarcie ofert 15/06/2009 . o godz. 09:15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Dostawa urządzeń i oprogramowania do zabezpieczenia, monitorowania oraz przechowywania danych z podziałem na części.
- Dostawa i montaż lamp solarnych do miejscowości położonych na terenie Gminy Chojnice.
- Zarządzanie i administrowanie budynkami pozostającymi w posiadaniu Gminy Miejskiej Chojnice oraz lokalami mieszkalnymi stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Chojnice
- "POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE POWIATU CHOJNICKIEGO"
- Budowa ul. Świerkowej w Powałkach
- Sukcesywna usługa cateringowa w zakresie przygotowywania i dostawy dziennych zestawów posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola nr 3 w Chojnicach 2025-2027
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynków na terenie Gminy Świerzawa"
- Remont pomieszczeń piwnic pawilonu B Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Odwodnienie ulic - modernizacja, remonty, konserwacja i czyszczenie w roku 2025"
- ,,Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 407 na odcinku Pogórze-Łącznik"
- Budowa placu zabaw przy zbiorniku w Morawicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.