eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie konserwacji na urządzeniach melioracji wodnych podstawowych na terenie pow. Hrubieszów - 5 zadań.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-13

Lublin: Wykonanie konserwacji na urządzeniach melioracji wodnych podstawowych na terenie pow. Hrubieszów - 5 zadań.
Numer ogłoszenia: 163231 - 2011; data zamieszczenia: 13.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Karłowicza 4, 20-027 Lublin, woj. lubelskie, faks 081 5321257.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/wzmiuw

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konserwacji na urządzeniach melioracji wodnych podstawowych na terenie pow. Hrubieszów - 5 zadań..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie wód i urządzeń wodnych polegające na wykonaniu czynności w zakresie konserwacji bieżącej cieków na terenie pow.Hrubieszów.Zamawiający podzielił zamówienie na 5 części :1.Rzeka Warężanka.2.Rzeka Kamień. 3Rzeka Biała.4.Rzeka Sieniucha.5.Rzeka Kanał Ulgi.Szczegółowy zakres robót do wykonania w poszczególnych częściach zamówienia określają załączone do SIWz przedmiary robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5, 45.24.60.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstepuje od ustanawiania wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał osobowy pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawca zamierza polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie danego podmiotu ma dokładnie określać zasób jaki zobowiązuje się oddać do dyspozycji Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakres i warunki dopuszczalnych zmian postanowień umowy określono w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/wzmiuw
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Lublinie, ul.Karłowicza 4 - pok.602.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Lublinie, ul.Karłowicza 4 - sekretariat , pok.608.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacji rzeki Warężanka w km 21+000-37+554..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji rzeki Warężanka w km 21+000-37+554, polegające na: ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp w km 21+000-37+554, ręcznym wykoszeniu porostów z dna cieku wraz z wygrabieniem w km 21+000-29+200, odmulaniu cieku koparko-odmularką, grubość warstwy 40 cm, mechaniczne rozplantowanie wraz z obsiewem plantunków, ciek o szer. 1,2 m, w km 29+200-30+700, odmulaniu cieku koparko-odmularką, grubość warstwy 40 cm, mechaniczne rozplantowanie wraz z obsiewem plantunków, ciek o szer. 1,0 m, w km 30+700-31+560, odmulaniu cieku koparko-odmularką, grubość warstwy 40 cm, mechaniczne rozplantowanie wraz z obsiewem plantunków, ciek o szer. 0,6 m, w km 31+560-33+500, odmulaniu cieku koparko-odmularką, grubość warstwy 30 cm, mechaniczne rozplantowanie wraz z obsiewem plantunków, ciek o szer. 0,6 m, w km 33+500-37+554 usunięcie odrostów krzaków w km 29+200-37+554, usunięciu zatorów z koryta rzeki wraz z wywiezieniem poza obręb obiektu w km 2+400, 3+500, 5+300, zabudowie wyrwy faszynadą wraz z obsiewem skarp w km 29+000-37+554.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja rzeki Kamień w km 13+316-18+657..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji rzeki Kamień w km 13+316-18+657, polegające na: ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp w km 13+316-18+657, ręcznym wykoszeniu porostów z dna cieku wraz z wygrabieniem w km 13+316-15+975, odmulaniu cieku koparko-odmularką, grubość warstwy 40 cm, mechaniczne rozplantowanie wraz z obsiewem plantunków, ciek o szer. 0,8 m, w km 15+975-16+866, odmulaniu cieku koparko-odmularką, grubość warstwy 40 cm, mechaniczne rozplantowanie wraz z obsiewem plantunków, ciek o szer. 0,6 m, w km 16+866-18+657, usunięciu odrostów krzaków w km 15+975-18+657.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja rzeki Biała w km 1+400-9+800..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji rzeki Biała w km 1+400-9+800, polegające na: ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp w km 1+400-9+800, ręcznym wykoszeniu porostów z dna cieku wraz z wygrabieniem w km 1+400-6+500, odmulaniu cieku koparko-odmularką, grubość warstwy 30 cm, mechaniczne rozplantowanie wraz z obsiewem plantunków, ciek o szer. 0,8 m, w km 6+500-8+100, odmulaniu cieku koparko-odmularką, grubość warstwy 30 cm, mechaniczne rozplantowanie wraz z obsiewem plantunków, ciek o szer. 0,6 m, w km 8+100-9+800, usunięciu powalonych drzew w km 2+005, 2+040, 4+400 usunięciu odrostów krzaków ze skarp w km 0+400-9+800, usunięciu zatorów z koryta rzeki wraz z wywiezieniem poza obręb obiektu w km 1+450, 1+750, 4+450, 6+360, 7+570.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwacja rzeki Seniucha w km 0+000-5+620..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji rzeki Seniucha w km 0+000-5+620, polegające na: ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp w km 0+000-5+620, ręcznym wykoszeniu porostów z dna cieku wraz z wygrabieniem w km 0+000-2+700, odmulaniu cieku koparko-odmularką, grubość warstwy 30 cm, mechaniczne rozplantowanie wraz z obsiewem plantunków, ciek o szer. 4 m, w km 2+700-4+000, odmulaniu cieku koparko-odmularką, grubość warstwy 30 cm, mechaniczne rozplantowanie wraz z obsiewem plantunków, ciek o szer. 3 m, w km 4+000-5+620, usunięciu odrostów krzaków ze skarp w km 0+000-5+620, usunięciu zatorów z koryta rzeki wraz z wywiezieniem poza obręb obiektu w km 2+400, 3+500, 5+300, zabudowie wyrwy faszynadą wraz z obsiewem skarp w km 0+190-0+210.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konserwacja rzeki Kanał Ulgi w km 0+000-1+400 ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji rzeki Kanał Ulgi w km 0+000-1+400 , polegające na: ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp w km 0+000-1+400; 1+490-2+170, ręcznym wykoszeniu porostów z dna cieku wraz z wygrabieniem w km 0+000-1+400; 1+490-2+170, usunięciu powalonego drzewa w km 0+730..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.