eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZagórzCzas na aktywność w gminie Zagórz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-17

Zagórz: Czas na aktywność w gminie Zagórz
Numer ogłoszenia: 163298 - 2011; data zamieszczenia: 17.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zagórzu , ul. Targowa 5, 38-540 Zagórz, woj. podkarpackie, tel. 13 46 23 373, faks 13 46 23 374.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Czas na aktywność w gminie Zagórz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkolenia zawodowego, doradztwa zawodowego oraz poradnictwa indywidualnego i grupowego w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno - zawodowych wraz z warsztatami z zakresu polityki równości szans kobiet i mężczyzn. 1. Doradztwo zawodowe - 25 osób, 2. Poradnictwo indywidualne i grupowe w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno - zawodowych - 25 osób, 3. Kucharz - dietetyk - 5 osób, 4. Kucharz - ciastkarz - 3 osoby, 5. Spawacz metodą MIG MAG - 3 osoby, 6. Drwal - operator pilarki - 1 osoba, 7. Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych - 1 osoba, 8. Grafika komputerowa - 1 osoba, 9. Kurs komputerowy - 2 osoby, 10. Pracownik handlowy (obsługa kas fiskalnych z fakturowaniem)- 4 osoby, 11. Monter urządzeń elektrycznych - 1 osoba, 12. Księgowość - 2 osoby, 13. Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym - 2 osoby 14. Obsługa i programowanie kas fiskalnych - 1 osoba.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających podlegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Wartość zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty lub wykonuje co najmniej: - 3 zamówienia w przypadku części zamówienia pn. Doradztwo zawodowe, - 5 zamówień w przypadku części zamówienia pn. Poradnictwo indywidualne i grupowe w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno - zawodowych wraz z warsztatami z zakresu polityki równości szans kobiet i mężczyzn, - 3 zamówienia w przypadku części zamówienia pn. Kucharz dietetyk, - 3 zamówienia w przypadku części zamówienia pn. Kucharz - ciastkarz, - 3 zamówienia w przypadku części zamówienia pn. Spawacz metodą MIG MAG, - 3 zamówienia w przypadku części zamówienia pn. Drwal - operator pilarki, - 1 zamówienie w przypadku części zamówienia pn. Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych, - 1 zamówienie w przypadku części zamówienia pn. Grafika komputerowa, - 2 zamówienia w przypadku części zamówienia pn. Kurs komputerowy, - 3 zamówienia w przypadku części zamówienia pn. Pracownik handlowy, - 1 zamówienie w przypadku części zamówienia pn. Monter urządzeń elektrycznych, - 3 zamówienia w przypadku części zamówienia pn. Księgowość, - 3 zamówienia w przypadku części zamówienia pn. Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym, - 2 zamówienia w przypadku części zamówienia pn. Obsługa i programowanie kas fiskalnych. Wykonane lub wykonywane zamówienia muszą być tożsame lub odpowiadające wybranej części zamówienia. - Doświadczenie firmy - załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usług (szkoleń), które w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał 2 usługi (szkolenia) tożsame lub odpowiadające wybranej części zamówienia pn.: - Doradztwo zawodowe (wymagana liczba osób - nie mniej niż 2), - Poradnictwo indywidualne i grupowe w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno - zawodowych wraz z warsztatami z zakresu polityki równości szans kobiet i mężczyzn (wymagana liczba osób - nie mniej niż 3), - Kucharz dietetyk (wymagana liczba osób - nie mniej niż 2), - Kucharz - ciastkarz (wymagana liczba osób - nie mniej niż 2), - Spawacz metodą MIG MAG (wymagana liczba osób - nie mniej niż 2), - Drwal - operator pilarki (wymagana liczba osób - nie mniej niż 2), - Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych (wymagana liczba osób - nie mniej niż 2), - Grafika komputerowa (wymagana liczba osób - nie mniej niż 1), - Kurs komputerowy (wymagana liczba osób - nie mniej niż 1), - Pracownik handlowy (obsługa kas fiskalnych z fakturowaniem) (wymagana liczba osób - nie mniej niż 2), - Monter urządzeń elektrycznych (wymagana liczba osób - nie mniej niż 1), - Księgowość (wymagana liczba osób - nie mniej niż 2), - Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym (wymagana liczba osób - nie mniej niż 2), - Obsługa i programowanie kas fiskalnych (wymagana liczba osób - nie mniej niż 1) lub dysponuje osobami, które w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonały/wykonują pracę (umowa/y o pracę, umowa/y cywilno prawne) - minimum 18 miesięcy np. na stanowisku nauczyciela, wykładowcy. Wykonana/wykonywana praca musi być tożsama lub odpowiadająca wybranej części zamówienia. - Wiedza i doświadczenie personelu przewidywanego do przeprowadzenia zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa to pełnomocnictwo musi zostać załączone do oferty w oryginale lub potwierdzone za zgodność.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w sytuacji nagłej rezygnacji uczestników szkolenia poprzez obniżenie wynagrodzenia proporcjonalnie do ilości uczestników którzy zrezygnowali oraz ilości zajęć w których uczestniczyli.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umig-zagorz.ires.pl/17822,17828,20159/20159/art6147.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zagórzu ul. Targowa 5; 38-540 Zagórz pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zagórzu ul. Targowa 5; 38-540 Zagórz pok. nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Czas na aktywność w gminie Zagórz, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Doradztwo zawodowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa pn. Doradztwo zawodowe dla 25 osób, Uczestników Projektu, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej, korzystającymi ze świadczeń pomocy społecznej w gminie Zagórz w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Poradnictwo indywidualne i grupowe w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno - zawodowych wraz z warsztatami z zakresu polityki równości szans kobiet i mężczyzn - dla 25 osób w formie dwóch grup.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa pn. Poradnictwo indywidualne i grupowe w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno - zawodowych wraz z warsztatami z zakresu polityki równości szans kobiet i mężczyzn dla 25 osób w formie dwóch grup, Uczestników Projektu, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej, korzystającymi ze świadczeń pomocy społecznej w gminie Zagórz w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kucharz - dietetyk dla 5 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia zawodowego pn. Kucharz - dietetyk - dla 5 osób, Uczestników Projektu, zagrożonych wykluczeniem społecznym,które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej, korzystającymi ze świadczeń pomocy społecznej w gminie Zagórz w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kucharz - ciastkarz - dla 3 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia zawodowego pn. Kucharz - ciastkarz dla 3 osób, Uczestników Projektu, zagrożonych wykluczeniem społecznym,które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej, korzystającymi ze świadczeń pomocy społecznej w gminie Zagórz w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Spawacz metodą MIG i MAG - dla 3 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia zawodowego pn. Spawacz metodą MIG i MAG dla 3 osób, Uczestników Projektu, zagrożonych wykluczeniem społecznym,które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej, korzystającymi ze świadczeń pomocy społecznej w gminie Zagórz w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Drwal - operator pilarki - dla 1 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia zawodowego pn. Drwal - operator pilarki dla 1 osoby, Uczestnika Projektu, zagrożonego wykluczeniem społecznym,który jednocześnie jest osobą w wieku aktywności zawodowej, korzystającą ze świadczeń pomocy społecznej w gminie Zagórz w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych - dla 1 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia zawodowego pn. Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych dla 1 osoby, Uczestnika Projektu, zagrożonego wykluczeniem społecznym, który jednocześnie jest osobą w wieku aktywności zawodowej, korzystającą ze świadczeń pomocy społecznej w gminie Zagórz w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Grafika komputerowa dla 1 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia zawodowego pn. Grafika komputerowa dla 1 osoby, Uczestnika Projektu, zagrożonego wykluczeniem społecznym, który jednocześnie jest osobą w wieku aktywności zawodowej, korzystającą ze świadczeń pomocy społecznej w gminie Zagórz w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Obsługa komputera dla 2 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia zawodowego pn. Obsługa komputera dla 2 osób, Uczestników Projektu, zagrożonych wykluczeniem społecznym,które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej, korzystającymi ze świadczeń pomocy społecznej w gminie Zagórz w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pracownik handlowy (obsługa kas fiskalnych z fakturowaniem) dla 4 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia zawodowego pn. Pracownik handlowy (obsługa kas fiskalnych z fakturowaniem) dla 4 osób, Uczestników Projektu, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej, korzystającymi ze świadczeń pomocy społecznej w gminie Zagórz w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Monter urządzeń elektrycznych dla 1 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia zawodowego pn. Monter urządzeń elektrycznych dla 1 osoby, Uczestnika Projektu, zagrożonego wykluczeniem społecznym, który jednocześnie jest osobą w wieku aktywności zawodowej, korzystającą ze świadczeń pomocy społecznej w gminie Zagórz w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Księgowość dla 2 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia zawodowego pn. Księgowość dla 2 osób, Uczestników Projektu, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej, korzystającymi ze świadczeń pomocy społecznej w gminie Zagórz w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kierowca wózków jezdniowych dla 2 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia zawodowego pn. Kierowca wózków jezdniowych dla 2 osób, Uczestników Projektu, zagrożonych wykluczeniem społecznym,które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej, korzystającymi ze świadczeń pomocy społecznej w gminie Zagórz w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Obsługa i programowanie kas fiskalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa pn. Obsługa i programowanie kas fiskalnych dla 1 osoby, Uczestnika Projektu, zagrożonego wykluczeniem społecznym, który jednocześnie jest osobą w wieku aktywności zawodowej, korzystającą ze świadczeń pomocy społecznej w gminie Zagórz w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.