Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-17
Tychy: Modernizacja basenu w Zespole Szkół nr 5 przy ul. Edukacji 11 w Tychach
Numer ogłoszenia: 163360 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, fax (032) 7763344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja basenu w Zespole Szkół nr 5 przy ul. Edukacji 11 w Tychach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji Zespołu Szkół Nr 5 przy ul. Edukacji 11 w Tychach poprzez sporządzenie projektów budowlano - wykonawczych modernizacji basenu oraz wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem modernizacji basenu w zakresie objętym programem funkcjonalno-użytkowym. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: 1 )opracowanie projektów budowlano- wykonawczych uwzględniając następujące branże: a) architektura, b) konstrukcja, c) instalacja wodno-kanalizacyjna, cwu, p.poż., d) centralnego ogrzewania, e) instalacja elektryczna i oświetleniowa, f) instalacja odgromowa, g) wentylacja mechaniczna, h) instalacja technologii obiegu i uzdatniania wody basenowej, i) modernizacja wymienikowni na podstawie programu funkcjonalno- użytkowego stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 2) wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem modernizacji basenu w zakresie objętym programem funkcjonalno-użytkowym- modernizacja obejmuje halę basenu, nieckę basenu, zespoły szatni z natryskami, hol wejściowy, piwnice i podbasenie, a) prace demontażowe, posadzek i instalacji, wzmocnienie płyty dennej, wykonanie rynny przelewowej typu Wiesbaden, b) roboty murarskie i posadzkarskie, montaż stolarki i ślusarki drzwiowej i okiennej c) ocieplenie ścian zewnętrznych, wymiana okien, d) wykonanie instalacji wod.kan., ccw ( z wykorzystaniem dwu zasobników inwestora), p.poż., centralnego ogrzewania z modernizacja węzła, wentylacji mechanicznej, elektrycznej, e) podstawowe wyposażenie basenu. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wykazane w dokumentach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 60 000.00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 PLN).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wymagane wykonanie z należytą starannością minimum dwóch zadań obejmujących swym zakresem projekt z wykonawstwem modernizacji basenu lub budowy nowego basenu o wartości minimum 2 500 000,00 złotych brutto każde) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wymagane jest dysponowanie osobą/osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia: a)budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie projektowania i kierowania; b)budowlane w specjalności wodno-kanalizacyjnej i co. w zakresie projektowania i kierowania) c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana jest polisa lub inny dokument ubezpieczenia o wartości minimum 500 000,00 zł) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Wykaz osób i podmiotów do wykonania zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ - dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest dysponowanie osobą/osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia: 1. budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie projektowania i kierowania. Wymagana jest kserokopia uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 2. budowlane w specjalności wodno-kanalizacyjnej i co. w zakresie projektowania i kierowania Wymagana jest kserokopia uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 2) Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 6 do SIWZ - wykonanie z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch zadań obejmujących swym zakresem projekt z wykonawstwem modernizacji basenu lub budowy nowego basenu o wartości minimum 2 500 000,00 złotych brutto każde. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 500 000,00 zł. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 1 A do SIWZ- wypełnione zestawienie zbiorcze wartości ofertowych , c) załącznik nr 3 do SIWZ -zaakceptowany poprzez parafę Wykonawcy na każdej stronie wzór umowy d) dowód wniesienia wadium e) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: - Komplet dokumentacji objętej zamówieniem wraz z wymaganymi prawem uzgodnieniami- 2 miesiące od daty podpisania umowy - Zakończenie realizacji zadania- do 29 maja 2009 roku Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP 2008-07-17
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Usługa medycznego transportu krwi, jej składników, próbek krwi oraz innych materiałów wykorzystywanych do świadczeń zdrowotnych (...) do Szpitala Megrez Sp. z o.o.
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych oraz dostarczenie pojemników do gromadzenia odpadów medycznych
- OCHRONA IMPREZ MASOWYCH
- Świadczenie usługi stałej ochrony mienia Stadionu Miejskiego
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Dąbrowskiego 23/11 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Dostawa węgla aktywnego wraz z usługą wymiany
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ścieżki terenowo- rowerowej typu "Cross Country" wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną, niezbędnymi obiektami budowlanymi i obiektami małej architektury
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 1268B z wyłączeniem robót branży telekomunikacyjnej, bitumicznych i wykonania oznakowania pionowego
- Odbudowa i renowacja kapliczki przydrożnej z figurą św. Jana Nepomucena w Piotrawinie
- Budowa drogi technicznej z przywróceniem funkcji rowu odwodnieniowego jako element otwartej sieci kanalizacji deszczowej w Redzie.
- Lasowiackie garncarstwo - część I
- Remont, rozbudowa i przebudowa remiz strażackich na terenie gminy Koczała
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.