Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-15
Radom: Remont węzłów sanitarnych dla młodzieży - 3 kpl. w prawym pionie budynku Bursy Szkolnej nr 1 w Radomiu
Numer ogłoszenia: 163368 - 2014; data zamieszczenia: 15.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bursa Szkolna Nr 1 w Radomiu , ul. Kościuszki 5, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 36 22 368, faks 048 36 22 368.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bursaradom.neostrada.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka opiekuńczo-wychowawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont węzłów sanitarnych dla młodzieży - 3 kpl. w prawym pionie budynku Bursy Szkolnej nr 1 w Radomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie: Remontu węzłów sanitarnych dla młodzieży - 3 kpl. w prawym pionie budynku Bursy Szkolnej nr 1 w Radomiu. Zakres prac obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe, rozbiórka ścianek działowych kabin ustępowych, demontaż ościeżnic drewnianych i zdjęcie starych skrzydeł drzwiowych, demontaż naświetli drewnianych, skucie okładzin płytek glazurowanych ściennych, skucie posadzek z terakoty, demontaż opraw oświetleniowych porcelanowych i świetlówkowych, miejscowe odbicia tynków wewnętrznych, zeskrobanie i zmycie powłok malarskich, wymiana ościeżnic drzwiowych i skrzydeł drzwiowych, demontaż instalacji wod-kan, demontaż urządzeń i armatury sanitarnej, wywiezienie gruzu i materiałów z rozbiórek na wysypisko śmieci wraz z opłatą za utylizację. 2. Roboty projektowane: wymurowanie ścianek działowych z cegły dziurawki gr. 6cm i 12cm, nowych kabin ustępowych, umywalni i natrysków, montaż ościeżnic stalowych, trzy zawiasy, tynki cem-wap. kat III ścianek jak wyżej oraz pod okładziny z płytek glazurowanych, wykonanie obudowy widocznych pionów kanalizacyjnych i wentylacyjnych płytami gipsowo-kartonowymi wodoodpornymi gr. 12,5 mm na ruszcie metalowym, przygotowanie powierzchni pod okładziny ścian, wykonanie okładziny ścian glazurą na wysokość 2,10m, naprawa i przygotowanie powierzchni pod posadzki z gresu, wykonanie wykładziny posadzek z płytek gresowych antypoślizgowych, wykonanie gładzi gipsowych dwuwarstwowych ścian i sufitów, malowanie dwukrotne emulsyjne ścian i sufitów, montaż skrzydeł drzwiowych płytowych, wzmocnionych (trzy zawiasy) do kabin ustępowych i umywalni oraz natrysków - komplet klamek, szyldów i zamków wg wykazu stolarki, wymiana instalacji wod-kan wraz urządzeniami i armaturą, wykonanie wentylacji mechanicznej, wymiana i montaż nowych przewodów instalacji elektrycznej, gniazd wtyczkowych, wyłączników oraz opraw plafonowych świetlówkowych, roboty towarzyszące.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie stosownego oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) roboty budowlane o podobnym charakterze przedmiotowym i wartościowym - w tym przynajmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 150.000,00 PLN brutto każde. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ) oraz wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - sporządzony wg załącznika nr 4 do siwz.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie stosownego oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie stosownego oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie stosownego oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest przedstawić zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, a przedkładane przez Wykonawcę kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty. Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentów, o których mowa powyżej, do oferty należy dołączyć także stosowne pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dla wszelkich zmian w umowie wymagana jest forma pisemna w postaci aneksu z tym, że ewentualne zmiany mogą nastąpić jedynie w sytuacjach, o których mowa w art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT, 2. zastosowanie rozwiązań zamiennych zatwierdzonych przez projektanta, w stosunku do rozwiązań w dokumentacji projektowej, 3. wykonanie robót polegających na zmianie ilości robót pomiędzy pozycjami kosztorysu ofertowego, 4. zmiana podwykonawcy pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca i na przedstawiony w ofercie zakres robót, 5 zmiany kierownika robót i inspektora nadzoru.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bursaradom.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bursa Szkolna nr 1
T. Kościuszki nr 5
26-600 RADOM.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Bursa Szkolna nr 1 w Radomiu Ul. T. Kościuszki nr 5 26-600 RADOM pokój nr 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca udzieli minimum 2 lata gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty budowlane. Kosztorys ofertowy będzie wymagany przed podpisaniem umowy i będzie stanowił załącznik do umowy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- P.30.2025 - Dzierżawa glukometrów wraz z zakupem pasków testowych, nakłuwaczy i materiałów kontrolnych dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Mechaniczne koszenie traw i chwastów w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2025 roku
- Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu procesu wznowienia certyfikatu gospodarki leśnej dla Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu według standardów PEFC oraz 3letni nadzór
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3524W Jedlnia Letnisko - Czarna (IV etap)
- OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO DLA ZADANIA PN.: "INSTALACJA TERMICZNEGO PRZETWARZANIE ODPADÓW MEDYCZNYCH W MAZOWIECKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM SP. Z O.O. W RADOMIU"
- Zakup i dostawa artykułów biurowych w ramach projektu "Równi wobec wiedzy".
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
- Prace remontowo-budowlane w wybranych pomieszczeniach Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO i Budżetu Województwa Podlaskiego
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Radków"
- Budowa budynku sportowego ze schodami terenowymi, murami oporowymi w ramach zadania "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Szczereżu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.