Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-23
Warszawa: całodobowa ochrona budynku biurowo-laboratoryjnego przy ul. Twardej 51/55 w Warszawie a także osób i mienia znajdującego się w obiekcie.
Numer ogłoszenia: 163379 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Działalności Pomocniczej Polskiej Akademii Nauk w Warszawie , ul. Nowy Świat 72, 00-330 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8265087, faks 022 8269765.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdppan.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: całodobowa ochrona budynku biurowo-laboratoryjnego przy ul. Twardej 51/55 w Warszawie a także osób i mienia znajdującego się w obiekcie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez wykonawcę wszelkich dopuszczalnych prawem czynności mających na celu ochronę budynku biurowo-laboratoryjnego przy ul. Twardej 51/55 w Warszawie oraz osób i mienia w nim się znajdującego a w szczególności: 1)Zapewnienie osobom przebywającym na terenie obiektu bezpieczeństwa przez cały okres pobytu na jego terenie. 2)Podejmowanie interwencji wobec osób zakłócających pracę lub porządek publiczny w chronionym obiekcie. 3)Prowadzenie systematycznych, rejestrowanych obchodów terenu chronionego obiektu w celu stwierdzenia: czy na terenie obiektu nie znajdują się osoby obce stwarzające w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego a także chronionego mienia, ochrony pomieszczeń i mienia przed włamaniem, kradzieżą i rabunkiem, sprawdzenia stanu plomb i zabezpieczeń oraz prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu pomieszczeń przez pracowników. 4)Opracowanie w uzgodnieniu z zamawiającym szczegółowej Instrukcji ochrony obiektu. 5) Informowanie odpowiednich służb i osób wymienionych w Instrukcji ochrony obiektu o zaistniałych zdarzeniach losowych tj. pożarze, awarii sieci wodociągowej, gazowej, elektrycznej itp. 6)W przypadku stwierdzenia zaistnienia przestępstwa na terenie chronionego obiektu powiadomienie o tym fakcie organów ścigania. Zabezpieczeniu pozostawionych przez przestępców śladów i dowodów, przed ich zatarciem lub utratą, do czasu przybycia odpowiednich służb. 7) Współdziałanie z organami ochrony przeciwpożarowej w przypadku powstania pożaru aż do momentu jego likwidacji. 8)Zadanie realizowane będzie poprzez zabezpieczenie ochrony fizycznej w ilości 1 pracownika ochrony przez całą dobę . W szczególnych przypadkach zamawiający może wystąpić o czasowe zwiększenie pracowników ochrony. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- do 50% wartości, w przedmiocie i zakresie określonym w zamówieniu podstawowym
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie pobiera się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku będzie dokonana metodą 0/1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o dokumenty i oswiadczenia dołączone do oferty zgodnie z wymogami SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku będzie dokonana metodą 0/1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty zgodnie z wymogami SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku będzie dokonana metodą 0/1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty zgodnie z wymogami SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku będzie dokonana metodą 0/1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty zgodnie z wymogami SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku będzie dokonana metodą 0/1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty zgodnie z wymogami SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Kwalifikacje - 20
- 3 - Doswiadczenie - 5
- 4 - Sprawność działania - 15
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdppan.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-818 Warszawa ul. Twarda 51/55. Administracja budynku pok. 7 i 7a,
tel. 22 6978915, 22 6978616.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2010 godzina 09:50, miejsce: Warszawa ul. Nowy Świat 72 pok.248 II p..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.