eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczWykonywanie dostaw różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru do drukowania i papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej z siedzibą w Bydgoszczy ul. Stefana Okrzei 10, 85-317 Bydgoszcz oraz podległych jej jednostek organizacyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-24

Bydgoszcz: Wykonywanie dostaw różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru do drukowania i papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej z siedzibą w Bydgoszczy ul. Stefana Okrzei 10, 85-317 Bydgoszcz oraz podległych jej jednostek organizacyjnych.
Numer ogłoszenia: 163383 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy , ul. Farna 6, 85-101 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3477516.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bydgoszcz.po.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie dostaw różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru do drukowania i papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej z siedzibą w Bydgoszczy ul. Stefana Okrzei 10, 85-317 Bydgoszcz oraz podległych jej jednostek organizacyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie dostaw różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru do drukowania i papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej z siedzibą w Bydgoszczy ul. Stefana Okrzei 10, 85-317 Bydgoszcz oraz podległych jej jednostek organizacyjnych wymienionych w punkcie 1.2 SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każde z niżej wymienionych zadań: Zadanie nr 1 Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych dla Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i podległych jej jednostek organizacyjnych. Zadanie nr 2 Dostawa papieru do drukowania i papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i podległych jej jednostek organizacyjnych. Dostawa do poszczególnych jednostek realizowana będzie minimum 4 razy w miesiącu zgodnie zamówieniami zatwierdzonymi przez osoby uprawnione z Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy które Zamawiający będzie przesyłał do Wykonawcy faksem. Każde zamówienie zawierać będzie jednostkę do której należy dostarczyć przedmiot umowy, ilość asortymentu oraz podpis i pieczęć osoby uprawnionej do zatwierdzenia zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udziału w realizacji zamówienia podwykonawców. Zamawiający nie przewiduje: - zawarcia umowy ramowej - ustanowienia dynamicznego systemu zakupów - wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej - wniesienia wadium. 2.3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Dopuszcza się udzielanie zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7, w wysokości nie większej niż 20 % zamówienia podstawowego. 2.4. Wymagane jest, aby Wykonawcy dostarczyli próbki oferowanego przedmiotu zamówienia celem dokonania oceny jakościowej. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz ze złożoną ofertą próbek towarów, które zostały wycenione przez Wykonawcę w formularzu cenowym załącznik nr 1: - zadanie nr 1 - od pozycji 1 do 189 i zadanie nr 2 od pozycji 1 do 2 (w sztukach, rolkach, ryzie, opakowaniu, pudełku, bloczku) itp. Zamawiający pokwituje odebrane próbki, a po zakończonym postępowaniu przetargowym próbki zostaną oddane Wykonawcom na ich wniosek (wniosek o zwrot nadesłanych próbek należy złożyć nie później niż w terminie 7 dni od daty zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty) na koszt Wykonawcy. Otrzymane próbki będą podstawą do oceny jakości towarów będących przedmiotem umowy w trakcie jej obowiązywania oraz służyć będą stwierdzeniu czy towary spełniają wymagania jakie Zamawiający przedstawił w SIWZ a Wykonawca przedstawił w ofercie. Nie dołączenie próbek skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 - Ustawa z dnia 24 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 roku, nr 223, poz. 1655 i Dz. U. z 2008r. Nr 171, poz. 1058 )..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień lub - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wy?konania Zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 wymagane jest posianie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.1. 4.2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.2. 4.2.3. W zakresie warunków wskazanych w punkcie 4.1.1 i 4.1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1.3. Dostawa towaru musi nastąpić w ciągu maksymalnie 4 dni od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego, nie licząc dni wolnych od pracy. Wykonawca ma prawo złożyć ofertę na każdą część zamówienia ( zadanie 1 i zadanie 2)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 5.1.1. Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2. SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć: a. oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, b. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 do SIWZ, 5.1.2. Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej z dowodem zapłaty składki. 5.1.3. Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.3 SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych Dz. U. z 2002 r., nr 197, poz. 1661 z późn. zm.), - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bydgoszcz.po.gov.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa z siedzibą w Bydgoszczy ul. Stefana Okrzei 10, 85-317 Bydgoszcz..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Prokuratura Okręgowa z siedzibą w Bydgoszczy ul. Stefana Okrzei 10, 85-317 Bydgoszcz, Wydział III Budżetowo - Administracyjny, pok. 316..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych dla Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i podległych jej jednostek organizacyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest zamówienie na wykonywanie dostaw różnego sprzętu i artykułów biurowych dla Prokuratury Okręgowej z siedzibą w Bydgoszczy ul. Stefana Okrzei 10, 85-317 Bydgoszcz oraz podległych jej jednostek organizacyjnych w tym: a). Prokuratura Rejonowa Bydgoszcz - Południe w Bydgoszczy, ul. Nowy Rynek 10, Bydgoszcz, b) Prokuratura Rejonowa Bydgoszcz - Północ w Bydgoszczy, ul. Przyrzecza 2-4, Bydgoszcz, c) Prokuratura Rejonowa w Inowrocławiu, ul. Rossevelta 23, Inowrocław, d) Prokuratura Rejonowa w Mogilnie, ul. Benedyktyńska 5, Mogilno e) Prokuratura Rejonowa w Nakle, ul. Sądowa 1-3, Nakło n/Notecią , f) Prokuratura Rejonowa w Świeciu, ul. 10 Lutego 9, Świecie, g) Prokuratura Rejonowa w Szubinie, ul. Ogrodowa 14, Szubinie, h) Ośrodek Zamiejscowy Prokuratury Rejonowej w Szubinie z siedzibą w Żninie, ul. Sądowa 2, Żnin i) Prokuratura Rejonowa w Tucholi, ul. Świecka 95. j) Prokuratura Okręgowa Wydział V i VI, ul. Zamoyskiego 16, 85-101 Bydgoszcz, k) Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy, ul. Stefana Okrzei 10, 85-317 Bydgoszcz l) Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy, ul. Farna 6, 85-101 Bydgoszcz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie dostaw papieru do drukowania i papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej z siedzibą w Bydgoszczy ul. Stefana Okrzei 10, 85-317 Bydgoszcz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest zamówienie na wykonywanie dostaw papieru do drukowania i papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej z siedzibą w Bydgoszczy ul. Stefana Okrzei 10, 85-317 Bydgoszcz oraz podległych jej jednostek organizacyjnych w tym: a). Prokuratura Rejonowa Bydgoszcz - Południe w Bydgoszczy, ul. Nowy Rynek 10, Bydgoszcz, b) Prokuratura Rejonowa Bydgoszcz - Północ w Bydgoszczy, ul. Przyrzecza 2-4, Bydgoszcz, c) Prokuratura Rejonowa w Inowrocławiu, ul. Rossevelta 23, Inowrocław, d) Prokuratura Rejonowa w Mogilnie, ul. Benedyktyńska 5, Mogilno e) Prokuratura Rejonowa w Nakle, ul. Sądowa 1-3, Nakło n/Notecią , f) Prokuratura Rejonowa w Świeciu, ul. 10 Lutego 9, Świecie, g) Prokuratura Rejonowa w Szubinie, ul. Ogrodowa 14, Szubinie, h) Ośrodek Zamiejscowy Prokuratury Rejonowej w Szubinie z siedzibą w Żninie, ul. Sądowa 2, Żnin i) Prokuratura Rejonowa w Tucholi, ul. Świecka 95. j) Prokuratura Okręgowa Wydział V i VI, ul. Zamoyskiego 16, 85-101 Bydgoszcz, k) Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy, ul. Stefana Okrzei 10, 85-317 Bydgoszcz l) Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy, ul. Farna 6, 85-101 Bydgoszcz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.